Termin | Miejsce | Czas trwania | Koszt | Program | Formularz zgłoszenia | |
---|---|---|---|---|---|---|
od: 2025-01-30 do: 2025-01-31 Warszawa |
Warszawa | 2 dni (16 h) | 1350 zł/netto | Program szkolenia |
Pobierz |
Wypełnij online lub Pobierz PDF |
od: 2025-01-30 do: 2025-01-31 Szkolenie online |
Szkolenie online | 2 dni (12 h) | 1250 zł/netto | Program szkolenia |
Pobierz |
Wypełnij online lub Pobierz PDF |
od: 2025-03-27 do: 2025-03-28 Warszawa |
Warszawa | 2 dni (16 h) | 1350 zł/netto | Program szkolenia |
Pobierz |
Wypełnij online lub Pobierz PDF |
od: 2025-03-27 do: 2025-03-28 Szkolenie online |
Szkolenie online | 2 dni (12 h) | 1250 zł/netto | Program szkolenia |
Pobierz |
Wypełnij online lub Pobierz PDF |
od: 2025-05-12 do: 2025-05-13 Warszawa |
Warszawa | 2 dni (16 h) | 1350 zł/netto | Program szkolenia |
Pobierz |
Wypełnij online lub Pobierz PDF |
od: 2025-05-12 do: 2025-05-13 Szkolenie online |
Szkolenie online | 2 dni (12 h) | 1250 zł/netto | Program szkolenia |
Pobierz |
Wypełnij online lub Pobierz PDF |
od: 2025-07-03 do: 2025-07-04 Gdańsk |
Gdańsk | 2 dni (16 h) | 1490 zł/netto | Program szkolenia |
Pobierz |
Wypełnij online lub Pobierz PDF |
od: 2025-07-03 do: 2025-07-04 Szkolenie online |
Szkolenie online | 2 dni (12 h) | 1390 zł/netto | Program szkolenia |
Pobierz |
Wypełnij online lub Pobierz PDF |
od: 2025-09-11 do: 2025-09-12 Warszawa |
Warszawa | 2 dni (16 h) | 1490 zł/netto | Program szkolenia |
Pobierz |
Wypełnij online lub Pobierz PDF |
od: 2025-09-11 do: 2025-09-12 Szkolenie online |
Szkolenie online | 2 dni (12 h) | 1390 zł/netto | Program szkolenia |
Pobierz |
Wypełnij online lub Pobierz PDF |
▼ Pokaż więcej ▲ Pokaż mniej |
Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:
Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
1. Dobre maniery, a poczucie pewności siebie-przedstawianie się, powitania w różnych sytuacjach, tytułowanie, precedencja
a. eleganckie powitania i pożegnania-zasady, którymi się kierujemy
b. etykieta powitania i pożegnania gości w różnych sytuacjach
c. Zasady precedencji w kontaktach służbowych, reguły pierwszeństwa, podawanie ręki, uściski, poklepywanie,
d. wzajemne prezentacje –kto, kiedy i jak?
e. Wręczanie i przyjmowanie wizytówek
2. Przyjmowanie delegacji krajowych i zagranicznych
a. Przywitanie, zameldowanie w hotelu,
b. Harmonogram spotkań-agenda
c. Obowiązki gospodarza
d. Obowiązki międzykulturowe
e. Kod sygnałów, słów, znaków i zachowań
f. Obowiązujące zasady i wartości
3. Ubiór (pani i panowie) –jak i kiedy?
a. Dostosowanie stroju do okazji
b. Ubiór służbowy
c. Ubiór swobodny, sportowy, spacerowy, „casual”,
d. ubiór wizytowy
e. ubiór galowy, koktajlowy,
4. Udane spotkanie przy stole
a. wybór miejsca
b. sztuka prowadzenia konwersacji,
c. dobre maniery przy stole
d. tematy, których nie należy poruszać
5. Przyjmowanie gości wewnętrznych i zewnętrznych
a. Przywileje i obowiązki gościa i gospodarza
b. Zaproszenia formalne – reguły, skróty, szyfry,
c. wręczanie upominków i kwiatów –kiedy, co i jak?
d. Najczęściej popełniane błędy i jak ich unikać,
6. Korespondencja z klasą
a. Pisanie listów (elektronicznie, ręcznie) do kogo i kiedy?
b. Korespondencja e-mailowa -antyetykieta–zasady, błędy
c. Korespondencja prywatna
d. Zasady pisowni
7. Dobre maniery w rozmowie telefonicznej
a. Przygotowanie do rozmowy przez telefon. Telefoniczne ABC
b. Struktura i zasady prowadzenia rozmowy
c. Trudne sytuacje telefoniczne
d. Negocjacje przez telefon
8. Rola stołu i krzeseł w spotkaniach formalnych i nieformalnych
a. Przyjęcia oficjalne
b. Negocjacje
c. rozsadzanie gości przy stole, witanie i przedstawianie,
d. „Mowa sztućców”, nakrycia, serwetki,
e. Etykieta przy stole –jak elegancko jeść i konwersować przy stole, toasty,
f. Przyjęcia bufetowe, obiady, lunch’e, herbatki, cocktail party, „lampka wina”
g. Tematyka rozmów przy stole – o czym rozmawiać, a jakie tematy omijać „dużym łukiem”?
9. Protokół dyplomatyczny (kongres Wiedeński – 1815)– elementy
a. Dyplomacja i kurtuazja
b. Definicje i zadania protokołu dyplomatycznego
c. Reguły postępowania – zasada wzajemności, precedencja i exequatur - zgoda państwa przyjmującego na wykonywanie przez określoną osobę funkcji kierownika urzędu konsularnego państwa wysyłającego, dyplomatycznej lub wysokiej rangi urzędnika państwowego.
d. Relacje pomiędzy urzędnikami i placówkami dyplomatycznymi
e. Przykłady korespondencji dyplomatycznej – memorandum, nota ogólna i zbiorowa, nota werbalna, nota podpisana, Aide-mémoire (z fr. pomoc dla pamięci) − nota, która jest przekazywana osobiście lub doręczana korespondencyjnie po zakończeniu oficjalnych rozmów (lub podczas ich trwania) przez przedstawicieli służby
10. Etykieta w pracy
a. Wprowadzanie nowego pracownika do zespołu
b. Imprezy firmowe, integracyjne, szkolenia, jubileusze –reguły, praktyka,
c. Udzielanie informacji zwrotnej, udzielanie pochwał, wręczanie nagród, trudne rozmowy z pracownikami – takt, szacunek, standard
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Harmonogram zajęć
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00
Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
ponad 0 zadowolonych uczestników |
0 zaangażowania |
ponad 0 zrealizowanych szkoleń |
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia". |
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem". |
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników." |
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów." |
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego." |
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego." |