Serdecznie zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnych warsztatach:
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].
osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołem ludzkim oraz ich bezpośredni przełożeni
specjaliści biorący udział w kierowaniu i zarządzaniu
osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie kierowania zespołem pracowników
Cel szkolenia
Poszerzenie i uporządkowanie wiedzy Uczestników z zakresu skutecznego kierowania zespołem.
Uzyskanie przez każdego z Uczestników umiejętności doboru stylu kierowania do zespołu.
Poznanie przez Uczestników cech dobrego menedżera.
Zapoznanie się Uczestników ze sposobami efektywnej komunikacji w zespole.
Wzrost kompetencji menedżerskich w zakresie motywowania pracowników.
Nabycie umiejętności budowania efektywnych relacji przełożony-podwładny.
Zdobycie umiejętności menedżerskich z zakresu budowania zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele.
Korzyści dla uczestników
Poznanie mechanizmów zachowań menedżerskich we współczesnej teorii zarządzania zespołem.
Znaczne zwiększenie skuteczności i efektywności działań menedżerskich.
Umiejętność dopasowania indywidualnego stylu kierowania do rozwoju zawodowego i osobistego pracownika.
Umiejętność swobodnego stosowania technik motywowania siebie i pracowników.
Zdobycie kwalifikacji pozwalających rozpoznawanie sytuacji konfliktowej oraz diagnozowanie jej przyczyn.
Zdolność obrony przed próbami manipulacji i właściwa reakcja na stosowane przez Partnera taktyki.
Wiedza umożliwiająca integrację zespołu, pozwalająca radzić sobie z trudnymi zachowaniami pracowników oraz budować własnego wizerunek zgodnie z zaplanowanymi celami.
Metodologia
Szkolenie stacjonarne
Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:
Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.
SZKOLENIE REALIZOWANE PRZY UŻYCIU KAMERY VIDEO
Szczególnie ciekawe i pozwalające spojrzeć na siebie z innej perspektywy będą zajęcia z użyciem kamery, podczas których każdy z uczestników szkolenia będzie mógł zostać poddany konstruktywnej ocenie.
W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.
Szkolenie on-line
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Doświadczony trener zarządzania i biznesu, coach i ceniony konsultant. Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie dla menedżerów oraz w coachingu. Pracuje metodami autorskimi, warsztatowymi, w atmosferze partnerstwa. Jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdyscyplinarnymi. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracował z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 10 mln zł. Pełnił szereg funkcji i ról w największych polskich przedsiębiorstwach, a najbardziej dumny jest z udziału swojego zespołu w projektach związanych z optymalizacją procesów biznesowych i zwiększaniem ich konkurencyjności. Posiada ponad kilkuletnią praktykę trenerską w kreowaniu wartości biznesowych i zarządzania ograniczeniami.
Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Doświadczenie zdobywała jako: kierownik Biura Zarządu i Controllingu w spółce akcyjnej, dla której stworzyła, wdrożyła i poprowadziła cykl szkoleń dotyczących systemu controllingu dla kierowników tej spółki. Kolejne zajmowane stanowiska to menedżer zespołu sprzedawców i menedżer ds. szkoleń. Podczas swojej kariery zawodowej zbudowała i zarządzała zespołem, który osiągnął trzecie miejsce w Polsce za wyniki w sprzedaży w latach 2001-2002. Wieloletni trener i wykładowca między innymi w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Legnicy. Prowadziła szkolenia dla kadry menedżerskiej, negocjatorów, trenerów i pracowników: MSWiA, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Philip Morris, T.U. Allianz S.A., ING Bank Śląski, PZU S.A., KGHM, Skoda Auto Polska S.A., Zelmer S.A., Portów Lotniczych, sieci Intermarche i innych. Warsztat trenerski doskonaliła w Limra International Inc., uczestnicząc, jako moderator przy takich projektach jak: Management Skills Seminar i Unit Manager's Training Seminar.
Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom pracy menedżera, negocjatora i trenera. Jest współautorką EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń oraz platformy badawczej SPOT - systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie szkoleniami i badaniami. Specjalizuje się w szkoleniach trenerskich, negocjacyjnych i menedżerskich. Ceniona szczególnie za dużą wiedzę merytoryczną, ciekawy i inspirujący sposób prowadzenia zajęć oraz umiejętność motywowania Uczestników do rozwoju.
Trener biznesu, menedżer projektów, coach, wykładowca i konsultant HR. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich. Ekspert w zakresie zarządzania projektami, zarządzania ludźmi w organizacji i przywództwa. Prowadzi szkolenia z zarządzania projektami wg. istniejących na rynku nowoczesnych metodyk dopasowanych do specyfiki projektu, firmy i branży. Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej i serwisach internetowych. Zwycięzca Plebiscytu „Porady praktyków 2013” portalu Treco.pl. Finalista konkursu „Mówca znakomity” („Gazeta Wyborcza w Poznaniu, 2007r.). Twórca wielu programów rozwojowych. Absolwent Politechniki (mgr inż.) i kilku studiów podyplomowych (zarządzanie – Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, , komunikacja i promocja w biznesie – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, polsko-niemieckich menedżerskich studiów podyplomowych – Centrum Doskonalenia Zarządzania we Wrocławiu i programu studiów podyplomowych MBA ZZL w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu). Posiada certyfikaty trenerskie Akademii Trenera grupy Hause of Skiils, dyplom ukończenia warsztatów trenerskich w Centrum Szkoleniowym JET Szymona Kudły oraz w firmie Nowe Motywacje. Główni klienci: PKO BP, PZU, BPH, Banki Spółdzielcze, TP S.A., STU ERGO HESTIA, PESA. Jest wykładowcą w Wielkopolskiej Szkole Biznesu w Poznaniu (wykłady i ćwiczenia na studiach MBA), Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu (studia podyplomowe – metodyka prezentacji projektu) oraz wykładowcą w Wyższej Szkole Bezpieczeństwa w Poznaniu (zajęcia z przywództwa i motywowania). Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej z zakresu negocjacji i technik sprzedaży. Brał udział w wielu zaawansowanych projektach szkoleniowych i coaching’owych na terenie całego kraju (mi. dla PKO BP, BPH, Getin Bank, Panopa, Ponetex, Pekaes Multispedytor, WUO w Szczecinie, Banki Spółdzielcze, BZWBK, Urząd Marszałkowski w Poznaniu). Potrafi stworzyć pozytywny klimat i zbudować relacje pomiędzy uczestnikami szkoleń. Stawia na jakość w rozwoju kompetencji wykorzystując bogate doświadczenia i potencjał uczestników warsztatów/coach’ingów. Prowadzi zajęcia metodami interaktywnymi. W prowadzonych szkoleniach inspiruje ludzi do twórczego, kreatywnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji oraz przede wszystkim na realizację przygotowanych celów biznesowych. Dysponuje kilkudziesięcioma listami referencyjnymi od zadowolonych Klientów.
Łukasz Łosin
Zobacz specjalizację trenerską
Trener-praktyk, Analityk Biznesowy, Business Development Manager oraz Project Manager. Posiada 16 letnie doświadczenie w projektach IT jako specjalista oraz menedżer średniego i wyższego szczebla. Współpracował z międzynarodowymi firmami doradzając im jak udoskonalać procesy biznesowe związane ze sprzedażą, produkcją i dystrybucją. Obecnie trener, kierownik merytoryczny i wykładowca na uczelniach wyższych. Umiejętnie wykorzystuje swoje doświadczenie biznesowe oraz wiedzę z psychologii motywacji i zarządzania skupiając się na potrzebach Uczestników szkoleń oraz każdego z członków zespołu twórczego. Uczy jak wzmocnić motywację, efektywność i kreatywność zespołu, by osiągnąć lepsze efekty biznesowe. Współautor książki „Inżynieria wymagań”, wydanej przez PWN w 2018 roku - w swym rozdziale skupił się nad problematyką organizacji pracy, podnoszenia efektywności i motywacji zespołów projektowo/programistycznych pracujących w Scrum. Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i chęć dzielenia się wiedzą sprawiają, że inspiruje grupy szkoleniowe do implementowania nowych rozwiązań.
dr Joanna Frączek-Broda
Zobacz specjalizację trenerską
Wykładowca wojskowego Centrum Przygotowań do Misji Zagranicznych oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania. Doktor nauk społecznych w dziedzinie bezpieczeństwa międzynarodowego. W pracy zawodowej skupia się na efektywnym zarządzaniu kulturą i komunikacją międzykulturową i wdrażaniu kompetencji międzykulturowych m.in. w korporacjach międzynarodowych, firmach rodzimych, a także w ramach pracy i służby żołnierzy zawodowych w Polskich Kontyngentach Wojskowych poza granicami kraju, a także w pracy zawodowej strażaków, pracowników służby zdrowia i dziennikarzy-korespondentów pracujących m.in. w strefach konfliktu, w czasie niesienia pomocy ofiarom klęsk żywiołowych lub w czasie dużych imprez masowych. Jej badania obejmują komunikację, cyberantropologię, antyterroryzm i bezpieczeństwo.
WYBRANE PUBLIKACJE:
Business Relations Between Poland and the Middle East [w:] Securitology, 2018 (teczka redakcyjna)
Nowe kierunki rozwoju VR, VI I AI – ujęcie antropologiczne [w:] Cyfrowa rewolucja przemysłowa, red. Stępniak J., Wydawnictwo Naukowe Think&Make, Warszawa 2017, s. 4-22.
Wybrane aspekty imigracji do Polski w kontekście europejskiego kryzysu migracyjnego [w:] Wielowymiarowość kategorii bezpieczeństwa. Ujęcie interdyscyplinarne, red. Chełminiak M., Sygidus K., Kolmann P., Bookmarked Publishing&Editing, Olsztyn 2017, s. 141-147
Między nauką a doktryną – kulturowa stygmatyzacja kryminalnej aktywności europejskich imigrantów ze strefy MENA [w:] Bezpieczeństwo narodowe i międzynarodowe w regionie MENA – kontekst kulturowy, Warszawa 2017 [teczka redakcyjna];
Zagrożenia kulturowe i społeczne płynące z imigracji ze strefy MENA na początku XXI wieku w Unii Europejskiej, 2016 r. [teczka redakcyjna];
Powiązania międzykulturowe cywilizacji Eurazji i Afryki na początku XXI wieku w kształtowaniu bezpieczeństwa europejskiego [w:] MENA na początku XXI wieku, pod red. El Ghamari M., Polak A., Warszawa 2016, s. 121-143;
Nielegalna emigracja ze strefy MENA do Unii Europejskiej w 2012 i 2013 r. – stan obecny i prognozy [w:] Efekty przemian politycznych w państwach Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej na początku drugiej dekady XXI wieku, pod red. Czupryński A., El Ghamari M., Polak A., Warszawa 2015, s. 143-165;
Wpływ szkolenia z zakresu kultury i religii w przygotowaniu żołnierzy do misji poza granicami kraju w aspekcie zagrożeń terrorystycznych [w:] Zwalczanie terroryzmu w ramach operacji wojskowych, red. Bąk T., Konsorcjum Akademickie, Kraków-Rzeszów-Zamość 2011, s. 157-164;
Świadomość i komunikacja międzykulturowa w przedmisyjnym szkoleniu żołnierzy Wojska Polskiego w świetle doświadczeń Centrum Szkolenia na Potrzeby Sił Pokojowych w Kielcach [w:] Bezpieczeństwo dla rozwoju. Komunikacja międzykulturowa w operacjach reagowania kryzysowego, red. Czupryński A., Elak L., Schreiber H., AON, Warszawa 2012, s.165-162;
Aksjologiczne przygotowanie żołnierzy do udziału w misjach pokojowych i stabilizacyjnych w Centrum Szkolenia na Potrzeby Sił Pokojowych [w:] Służyć w ochronie i obronie wartości. Aksjologiczne fundamenty służb mundurowych, red. Szerauc A., Oficyna Wydawnicza Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku – Wydawnictwo Naukowe Novum, Płock 2010, s. 207-228.
Certyfikowany trener biznesu, psycholog, doradca wystąpień publicznych, specjalista ds. szkoleń i rozwoju pracowników, urzędnik mianowany służby cywilnej. Absolwentka podyplomowych studiów zarządzania personelem. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi zarówno w administracji publicznej, jak i w środowisku biznesowym. Pracowała jako konsultant i rekruter w firmach doradztwa personalnego i agencji reklamowej (rekrutacje na stanowiska techniczne, IT oraz menedżerskie i marketingowe). Była zatrudniona na stanowisku psychologa w Komendzie Głównej Policji. W Zespole Zarządzania Zasobami Ludzkimi Wydziału Psychologów Policyjnych odpowiadała m.in. za przeprowadzanie rekrutacji wewnętrznych oraz szkolenie kadry kierowniczej, policjantów i pracowników. Obecnie trener wewnętrzny i specjalista ds. szkoleń i rozwoju w jednym z urzędów centralnych. Autorka wciągających prezentacji, nieszablonowych warsztatów i przydatnych ćwiczeń. Uwielbia pracować z ludźmi i występować publicznie. Nie wyobraża sobie pracy (i życia) bez ciągłego uczenia się. Nie rozstaje się z aparatem fotograficznym i książkami. Energię czerpie z pracy z ludźmi, czytania książek i możliwości bycia kreatywną. W szkoleniach stawia na dużą porcję praktyki i szczyptę efektu „wow”.
Ewa Janas
Zobacz specjalizację trenerską
Certyfikowany Trener Biznesu, Certyfikowany Asesor (IES), certyfikowany Green Belt (Six Sigma) i – co najważniejsze – praktyk biznesu. Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe – Zarządzanie zasobami ludzkimi. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach menedżerskich w działach handlowych oraz administracyjnych. Obecnie jako HRBP wspiera kadrę zarządzającą w międzynarodowej firmie produkcyjno-handlowej i prowadzi konsultacje związane z tworzeniem efektywnych zespołów pracowniczych. Swoją wiedzą dzieli się zarówno ze studentami i absolwentami uczelni wyższych jak i pracownikami urzędów oraz bardzo dużych i całkiem niewielkich firm prywatnych. Praca z ludźmi i na ich rzecz to jej pasja. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, sprzedaży i obsługi klienta oraz umiejętności „miękkich” dla menedżerów i pracowników firm z różnych branż. Prowadzi również warsztaty rozwojowe i uczestniczy w sesjach AC/DC jako Asesor. Na sali szkoleniowej spędziła ponad 3000 godzin. Autorka artykułów publikowanych przez HR Standard oraz WP Prac.
Luiza Stroińska
Zobacz specjalizację trenerską
Trener-praktyk. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, w szczególności związanych ze sprzedażą, obsługą klienta, komunikacją, budowaniem zespołów, jak i szkoleniach kadry menedżerskiej. Posiada dyplom trenera biznesu z wieloletnim doświadczeniem w branży medyczno-farmaceutycznej. Swoją przygodę zawodową w biznesie rozpoczęła 15 lat temu. Na początku na stanowisku Przedstawiciela Medycznego, potem przez 10 lat pełniła funkcję menedżerskie na poziomie średniego i wyższego szczebla. Ponadto posiada dyplom Coacha i jest certyfikowanym konsultantem The Bridge Personality. The Bridge Personality, jako jedyny test na świecie, łączy powszechnie uznaną przez środowisko naukowe teorię Wielkiej Piątki z koncepcją typów psychologicznych Junga. To unikalne połączenie obu koncepcji daje wyczerpującą, wiarygodną oraz kompleksową informację o pracowniku/kandydacie. Wyznaje zasadę, że rozwój pracowników prowadzi w sposób bezpośredni do realizacji założonych celów. Spod jej skrzydeł wyrosło wielu Key Account Managerów jak i District Managerów. Solidne i wieloletnie umocowanie w biznesie, pozwala jej budować szkolenia wcelowane w rozwój Organizacji z dużym zrozumieniem rynku i obowiązujących realiów. Na sali szkoleniowej ważne dla niej jest budowanie atmosfery bezpieczeństwa i otwartości dla uczestników, która pozwala im w sposób komfortowy zanurzać się w doświadczaniu „nowego” Największą satysfakcje z pracy dają jej zadowoleni uczestnicy, jak i realne przełożenie szkolenia na biznes klientów.
dr Tomasz Kozłowski
Zobacz specjalizację trenerską
Trener biznesu, socjolog, menadżer i nauczyciel akademicki z kilkuletnim doświadczeniem dydaktycznym i zarządczym (szkolił m.in. menadżerów i przedsiębiorców, pracowników firm, pracowników administracji samorządowej, nauczycieli, rady pedagogiczne, uczestników akademii trzeciego wieku). Doświadczony ekspert w obszarach kultury organizacyjnej i komunikacji międzypokoleniowej, szeroko rozumianych kompetencji miękkich, autoprezentacji, work-life balance i work-flow. Posiada rozległe doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami pracowników. Piastował kilka stanowisk menadżerskich. Aktywny promotor kompetencji społecznych w edukacji i biznesie. Zaangażowany publicysta, popularyzator zmian w szkolnictwie, współpracownik wielu pism o tematyce life-stylowej, psychologicznej, edukacyjnej i szkoleniowej.
Program szkolenia
Dzień I
1. Wprowadzenie do warsztatów szkoleniowych.
Prezentacja sylwetki wykładowcy i Uczestników warsztatów.
Omówienie głównych elementów warsztatów.
Autoprezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie zarządzania. 2. Ja - jako menedżer - odkrycie własnego potencjału.
Podstawowe funkcje menedżera/lidera.
Style kierowania w aspekcie zarządzania zespołem.
Marka menedżera.
Autorytet lidera, czyli połączenie kompetencji, wiedzy, doświadczenia i osobowości.
Przegląd kompetencji skutecznego menedżera.
Efektywne zarządzanie czasem. 3. Najważniejsze funkcje menedżerskie.
Przekazywanie informacji.
Wyznaczanie celów.
Motywowanie.
Rozwój i ocena pracowników. 4. Błędne strategie menedżerskie. 5. Budowanie wiarygodności lidera.
Rola zaufania w procesie zarządzania.
Jak budować zaufanie?
Rola menedżera w budowaniu zaufania. 6. Wizerunek menedżera w oparciu o osobowość i profil organizacji.
Kreowanie indywidualnego wizerunku menedżera względem:
Klientów
Misji organizacji
Zwierzchników
Współpracowników
Osobistych potencjałów każdego menedżera. 7. Skuteczna komunikacja w procesie kierowania.
Komunikacja narzędziem pracy menedżera.
Funkcje komunikacji w procesie kierowania.
Podstawy skutecznego przekazu.
Metody prezentacji własnych rozwiązań.
Sztuka radzenia sobie w różnych sytuacjach komunikacyjnych.
Asertywność jako ważna cecha skutecznego menedżera.
Konstruktywna krytyka i ocena.
Konieczność zwolnienia członka zespołu. 8. Gra strategiczna.
9. Analiza i wyniki gry strategicznej dyskusja, wnioski trenera.
DZIEŃ II
10. Planowanie i wyznaczanie celów.
Proces planowania celów i określanie priorytetów.
Monitorowanie realizacji celów podejście sytuacyjne. 11. Tworzenie sprawnego, dynamicznego zespołu.
Schemat realizacji skutecznego, dynamicznego zespołu.
Umiejętne określenie misji, celów, wartości i reguł panujących w zespole pod kątem realizacji celów organizacji.
Odpowiedni dobór członków zespołu pod kątem postawy, kompetencji oraz umiejętności interakcji międzyludzkiej.
Metody poprawiania efektywności istniejącego zespołu.
Odpowiednia reakcja na niekorzystne zjawiska w organizacji. 12. Zarządzanie sytuacyjne w praktyce menedżerskiej.
Specyfika działania menedżera w czterech stylach zarządzania.
Cykl komunikacji z pracownikiem dopasowanie stylu do etapu rozwoju pracownika.
Planowanie, zlecanie, delegowanie.
Monitorowanie w drodze do osiągnięcia rezultatu.
Ocena i informacja zwrotna. 13. Warsztat symulacyjny kierowania zespołem:
prezentacja rezultatów pracy grup
wnioski ucztestników
zadania problemowe w oparciu o grę
wnioski trenera, przywołanie analogicznych przypadków z warsztatu do konkretnych przypadków z rzeczywistych organizacji. 14. Skuteczne delegowanie zadań główne zasady.
Przygotowanie do delegowania zadań.
Wyznaczenie obszaru zdań do delegowania nasze cele i priorytety.
Ocena kompetencji pracownika przed delegowaniem zadania.
Klasyfikacja pracowników: podwładny o wysokiej świadomości i odpowiedzialności, pracownik o niskiej świadomości własnej wartości. 15.Sztuka motywowania pracownika.
Wybrane koncepcje motywowania pracowników i ich przełożenie na funkcjonowanie organizacji.
Rozpoznawanie indywidualnych wzorców komunikowania się menedżerów i ich konsekwencji dla procesów motywowania pracowników.
Bycie rozpoznanym, zauważonym jako podstawowa potrzeba człowieka.
Jak motywować czego potrzebują ludzie, by efektywnie pracować?
Wzorzec tworzenia systemu motywacyjnego dla pracowników. 16. Rozwijanie samodzielności pracowników ćwiczenia praktyczne.
Kreowanie wartościowego pracownika jak obudzić w pracownikach chęć do myślenia i działania.
Zakres odpowiedzialności pracownika jako podstawa do pobudzenia go do działania.
Rozwijanie, inspirowanie pomysłowości i kreatywności personelu. 17. Sztuka rozwiązywania konfliktów w organizacji.
Określanie podłoża konfliktu.
Komunikacja w konflikcie.
Koszty ponoszone przez organizacje z powodu konfliktów.
Strategie radzenia sobie z konfliktem. 18. Podsumowanie warsztatów.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Informacje organizacyjne
Szkolenie stacjonarne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
Szkolenie on-line
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 każdego dnia według harmonogramu:
Dzień I
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie Dzień II
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.
Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Inwestycja
Szkolenie stacjonarne
1390.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. -cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1840 zł netto (+23% Vat)
Szkolenie on-line
1290.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. -cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie
Szkolenie stacjonarne
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
Szkolenie on-line
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Uwagi
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
ponad
0
zadowolonych uczestników
0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia".
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem".
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników."
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów."
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego."
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego."
Używamy plików "cookies" w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz do zbierania zagregowanych statystyk.
Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj