Dobra obsługa klienta to jeden z lepszych sposobów na budowanie dobrej reputacji firmy i polepszenie jej finansów. Z tego powodu szczególnie mocno polecamy szkolenia obsługi klienta prowadzone przez naszych specjalistów.
Obsługa klienta - szkolenia to inwestycja, która pozwoli Państwa firmie na zbudowanie przyjaznych i długotrwałych relacji z nabywcami. Uczestnicy kursu poznają różne techniki obejmujące aktywne słuchanie i rozpoznawanie potrzeb rozmówców. Dzięki temu będą mogli świadczyć usługi lepszej jakości.
Na naszych kursach poruszamy też mniej przyjemne kwestie, które mogą wydarzyć się podczas pracy. Obsługa trudnego klienta - szkolenie pozwoli sobie z nimi poradzić bez zbędnego stresu.
Szkolenia obsługi klienta są przeznaczone przede wszystkim dla osób pracujących w działach obsługi klienta, pracowników recepcji, salonów sprzedaży, sklepów, a także osób zajmujących się reklamacjami czy serwisem.
Jeśli są Państwo zainteresowani naszą ofertą, zachęcamy do sprawdzenia kalendarza zamieszczonego na stronie głównej Semper. Znajdują się tam wszystkie aktualnie zaplanowane szkolenia otwarte.
ponad 0 zadowolonych uczestników |
0 zaangażowania |
ponad 0 zrealizowanych szkoleń |
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia". |
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem". |
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników." |
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów." |
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego." |
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego." |