Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia i kursy z telemarketingu

Szkolenia i kursy z telemarketingu

Telemarketing, chociaż może przywodzić na myśl raczej negatywne skojarzenia, ma też swoje pozytywne oblicze. Może być skutecznym kanałem budowania relacji i kontaktu z klientem. Niezależnie od tego, czy call center oferuje produkty, przeprowadza ankiety, przyjmuje reklamacje czy świadczy pomoc techniczną, pracownicy powinni wiedzieć, jak budować długofalowe relacje z rozmówcami. Nasze szkolenia z telemarketingu uczą, jak w kompleksowy sposób podejść do obsługi klienta przez telefon i nie tylko. Sprawdź naszą ofertę i zapisz się na kurs.


Liczba szkoleń: 222
Termin Tytuł szkolenia Miejsce Czas
trwania
Koszt Formularz zgłoszenia
od: 2024-11-25
do: 2024-11-26
Kraków

OSTATNIE
WOLNE MIEJSCA
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji.Kraków 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-11-25
do: 2024-11-26
Poznań

OSTATNIE
WOLNE MIEJSCA
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji.Poznań 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-11-25
do: 2024-11-26
Szkolenie online

OSTATNIE
WOLNE MIEJSCA
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-02
do: 2024-12-03
Wrocław
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem!Wrocław 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-02
do: 2024-12-03
Szkolenie online

OSTATNIE
WOLNE MIEJSCA
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem! onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-02
do: 2024-12-03
Kraków

OSTATNIE
WOLNE MIEJSCA
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej.Kraków 2 dni
(16 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-02
do: 2024-12-03
Poznań
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej.Poznań 2 dni
(16 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-02
do: 2024-12-03
Szkolenie online

OSTATNIE
WOLNE MIEJSCA
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1190 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-02
do: 2024-12-03
Kraków
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!Kraków 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-02
do: 2024-12-03
Szkolenie online
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy! onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-03
do: 2024-12-06
Kołobrzeg
Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej. 3-dniowe inspirujące warsztaty w Kołobrzegu/ zakwaterowanie i pełne wyżywienie w cenie szkolenia.Kołobrzeg 3 dni
(24 h)
2990 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-03
do: 2024-12-06
Zakopane
Asertywność i komunikacja interpersonalna w praktyce. 3-dniowe warsztaty budowania relacji zawodowych i efektywnego rozwiązywania konfliktów. Zakopane (wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia)Zakopane 3 dni
(24 h)
2690 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-04
do: 2024-12-06
Szkolenie online
Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej. 3-dniowe inspirujące warsztaty w Kołobrzegu/ zakwaterowanie i pełne wyżywienie w cenie szkolenia onlineSzkolenie online 3 dni
(18 h)
2190 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-04
do: 2024-12-06
Szkolenie online
Asertywność i komunikacja interpersonalna w praktyce. 3-dniowe warsztaty budowania relacji zawodowych i efektywnego rozwiązywania konfliktów. Zakopane (wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia) onlineSzkolenie online 3 dni
(18 h)
2090 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-05
do: 2024-12-06
Szkolenie online
MOBBING I PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWI (aspekty psychologiczne, społeczne, prawne) 2-DNIOWE WARSZTATY PRAKTYCZNE onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-05
do: 2024-12-06
Warszawa
MOBBING I PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWI (aspekty psychologiczne, społeczne, prawne) 2-DNIOWE WARSZTATY PRAKTYCZNE.Warszawa 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-05
do: 2024-12-06
Wrocław
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.Wrocław 2 dni
(16 h)
1590 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-05
do: 2024-12-06
Warszawa
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.Warszawa 2 dni
(16 h)
1590 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-05
do: 2024-12-06
Szkolenie online
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-09
do: 2024-12-10
Szkolenie online

OSTATNIE
WOLNE MIEJSCA
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować? onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-09
do: 2024-12-10
Warszawa
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować?Warszawa 2 dni
(16 h)
1450 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-09
do: 2024-12-10
Szkolenie online
Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-day workshops related to improving customer service in the organization. Learn how to build a relationship with your client! onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1580 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-09
do: 2024-12-10
Warszawa
Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-day workshops related to improving customer service in the organization. Learn how to build a relationship with your client!Warszawa 2 dni
(16 h)
1680 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-09
do: 2024-12-10
Szkolenie online
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium (ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video) onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-09
do: 2024-12-10
Warszawa
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium (ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video).Warszawa 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-09
do: 2024-12-10
Warszawa
Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne.Warszawa 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-09
do: 2024-12-10
Szkolenie online

OSTATNIE
WOLNE MIEJSCA
Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-11
do: 2024-12-11
Szkolenie online
Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej onlineSzkolenie online 1 dzień
(6 h)
1000 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-12
do: 2024-12-13
Szkolenie online
Lean Service usprawnianie procesów usługowych - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Pracuj sprytniej, nie ciężej! onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1680 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-12
do: 2024-12-13
Wrocław
Lean Service usprawnianie procesów usługowych - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Pracuj sprytniej, nie ciężej!Wrocław 2 dni
(16 h)
1780 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-16
do: 2024-12-17
Warszawa
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Odpowiedzialność sprzedawcy i gwaranta, reklamacje, sprzedaż na odległość, odszkodowania.Warszawa 2 dni
(16 h)
1480 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-16
do: 2024-12-17
Szkolenie online
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Odpowiedzialność sprzedawcy i gwaranta, reklamacje, sprzedaż na odległość, odszkodowania onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1380 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-16
do: 2024-12-17
Szkolenie online
Obsługa pacjentów - szczególnie starszych, schorowanych i trudnych. 2-dniowe warsztaty praktyczne onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-16
do: 2024-12-17
Szkolenie online
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-16
do: 2024-12-17
Warszawa
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji.Warszawa 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-18
do: 2024-12-20
Szkolenie online
Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe warsztaty praktyczne onlineSzkolenie online 3 dni
(18 h)
1990 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-19
do: 2024-12-20
Szkolenie online
Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe warsztaty praktyczne uwzględniające indywidualne potrzeby uczestników szkolenia oraz charakter ich pracy onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1250 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-19
do: 2024-12-20
Warszawa
Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe warsztaty praktyczne uwzględniające indywidualne potrzeby uczestników szkolenia oraz charakter ich pracy.Warszawa 2 dni
(16 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-19
do: 2024-12-20
Szkolenie online
Medyczne Call Center - telefoniczna rejestracja i obsługa pacjentów + teleporady medyczne. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-16
do: 2025-01-17
Kraków
Siła i odporność pielęgniarki oraz rejestratorki medycznej - 2-dniowy trening radzenia sobie ze stresem i wzmacniania odporności psychicznej.Kraków 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-16
do: 2025-01-17
Szkolenie online
Siła i odporność pielęgniarki oraz rejestratorki medycznej - 2-dniowy trening radzenia sobie ze stresem i wzmacniania odporności psychicznej onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-16
do: 2025-01-17
Szkolenie online
Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - 2-dniowe warsztaty zdradzające tajniki profesjonalnego zachowania w praktyce onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-16
do: 2025-01-17
Kraków
Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - 2-dniowe warsztaty zdradzające tajniki profesjonalnego zachowania w praktyce.Kraków 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-16
do: 2025-01-17
Szkolenie online

OSTATNIE
WOLNE MIEJSCA
Certyfikowany Menedżer Sprzedaży - inspirujące warsztaty praktyczne dla osób zarządzających działem handlowym onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1250 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-20
do: 2025-01-21
Szkolenie online
TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-20
do: 2025-01-21
Warszawa
TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.Warszawa 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-23
do: 2025-01-24
Wrocław
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować?Wrocław 2 dni
(16 h)
1450 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-23
do: 2025-01-24
Szkolenie online
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować? onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-27
do: 2025-01-28
Szkolenie online
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem! onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-27
do: 2025-01-28
Gdańsk
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem!Gdańsk 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
Wyniki: 50 100 150 200 12345następna ►

Ostatnio na blogu

Jak wygląda zarządzanie budżetem państwa i jednostek samorządowych?

Zarządzanie budżetem to kluczowy element funkcjonowania każdego państwa i samorządu. Zapewnienie stabilności finansowej i sprawnego działania sektora publicznego wymaga jednak dużej...
Audyt a kontrola wewnętrzna - czym się różnią?

Audyt wewnętrzny oraz kontrola wewnętrzna pełnią kluczowe role w zapewnieniu efektywności operacyjnej danej firmy i upewnianiu się, że jej działania w pełni zgodne z obowiązującymi...
Windykacja należności - jak skutecznie odzyskać długi?

Windykacja należności jest kluczowa dla utrzymania płynności finansowej oraz ochrony przed stratami. Pozwala nie tylko na odzyskanie zaległych środków, ale także może stanowić element...

Szkolenie telemarketing – dla kogo jest dedykowane?

Telemarketing to przez cały czas popularne narzędzie sprzedaży bezpośredniej, którego głównym założeniem jest kontakt z potencjalnym klientem i sprzedaż przez telefon. Jednakże nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez telefon można określić mianem telemarketingu. Telemarketing to w szerokim ujęciu każda forma telefonicznego kontaktu z klientem. Tego typu kontakt może przyjmować różne formy i może spełniać różnego typu cele kontaktu. Wyróżnia się więc nie tylko klasyczny bezpośredni telemarketing sprzedażowy (produktów i usług) z potencjalnym klientem, ale także podtrzymywanie i wzmacnianie kontaktów z obecnymi klientami, aktywne poszukiwanie i ocenę nowych klientów poprzez umówienie spotkania z przedstawicielem handlowym, posprzedażową obsługę klienta czy obsługę techniczną (tzw. helpdesk).

Szkolenie telemarketing jest więc skierowane do szerokiego grona odbiorców. Szczególnie do osób, które chciałyby pracować w call center, do osób zajmujących się pracą na infolinii, do konsultantów, ale chciałyby poszerzyć swoje kompetencje, ale także do pracowników urzędów publicznych, którzy w swojej pracy często odpowiadają na pytania klientów telefonicznie i drogą elektroniczną. Ten kontakt również wpływa na postrzeganie urzędu. Aby zapewnić wysoką jakość obsługi, zaspokojenie potrzeb klienta, a także budować pozytywny wizerunek jednostki na zewnątrz, urzędnicy muszą stosować techniki, które spowodują, że rozmówcy będą czuli, że są traktowani w sposób indywidualny. Podsumowując, szkolenia telemarketing powinna rozważyć każda firma, która zdecyduje się wprowadzić do swojej działalności wszelkie działania telemarketingowe.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z telemarketingu?

Szkolenie telemarketerów ma na celu zapoznanie uczestników kursu z profesjonalną obsługą klienta. Profesjonalna obsługa klienta polega na rozpoznaniu jego potrzeb, a następnie zaproponowaniu mu optymalnego dla niego rozwiązania. Od satysfakcji potencjalnego klienta zależy to, czy skorzysta on z danej usługi lub zakupi oferowany mu produkt. Idealny pracownik działu call center czy helpdesk jest wszechstronny – wykazuje się empatią i zaangażowaniem. Jest też silnie zmotywowany, dzięki czemu staje się odporny na porażki, czyli odmowy. Potrafi także poradzić sobie w trudnych sytuacjach, gdy konieczne jest negocjowanie z klientem warunków umowy lub złagodzenie sporu. Udział w naszych szkoleniach pozwoli nabyć niezbędne umiejętności, dzięki którym każdy pracownik call center, infolinii czy pomocy technicznej będzie się czuł wystarczająco kompetentny i będzie swobodnie wykonywać rozmowy telefoniczne niezależnie od sytuacji.

Telemarketing – program szkolenia dopasowany do potrzeb odbiorców

Klienci załatwiający swoje sprawy nie zawsze mogą liczyć na korzystne dla siebie rozstrzygnięcia. W telefonicznym kontakcie z klientem dobry pracownik potrafi wysłuchać rozmówcę i poprowadzić rozmowę w taki sposób, aby wyeliminować powstanie konfliktu. Na naszych szkoleniach uczymy technik asertywności, negocjacji ich umiejętnego wykorzystywania w trakcie rozmowy z najbardziej wymagającymi rozmówcami.

Profesjonalna obsługa klienta połączona z technikami sprzedaży telefonicznej

W sprzedaży może pomóc nie tylko dobre pierwsze wrażenie, ale przede wszystkim umiejętne wykorzystanie języka korzyści. Duże znaczenie dla przebiegu rozmowy i tego, jak rozmówca będzie odbierał firmę, do której dzwoni, ma też wczucie się pracownika w jego potrzeby i oczekiwania. Wszystkie te zagadnienia oraz techniki sprzedaży są ujęte w naszym programie szkoleniowym. Wszyscy uczestnicy wypracują umiejętności świadomego prowadzenia rozmów z klientami i uzyskiwania jak najlepszych wyników sprzedaży podczas kontaktu z obecnym i potencjalnym klientem.

Szkolenie dla telemarketerów prowadzone przez profesjonalistów

Nasze szkolenie telemarketing prowadzone jest przez kadrę ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży. Zależy nam na tym, aby wszystkie potrzeby klienta zostały zaspokojone, dlatego działamy na podstawie sprawdzonych i skutecznych metod. Nasi szkoleniowcy nie tylko z pasją przekazują zdobytą wiedzę, ale przez cały czas poszerzają swoje kompetencje oraz umiejętności, aby zagwarantować najwyższą jakość i zadowolenie klientów. Dzięki nam osiągniesz skuteczność sprzedaży. Poprzeczkę stawiamy wysoko – szkolimy najlepszych liderów!

Zyskaj potencjalnych klientów – wybierz szkolenie z oferty Semper!

Twoim celem jest zwiększenie liczby potencjalnych klientów? Chcesz poznać techniki sprzedaży i wiedzieć, na czym polega skuteczny telemarketing oraz jak go osiągnąć w Twojej firmie? Nasze szkolenia organizowane są w formie warsztatów (szkolenia otwarte, szkolenia zamknięte). Na każdego uczestnika szkolenia czeka merytoryczna, praktyczna wiedza. Wybierz preferowane miejsce szkolenia i dołącz do grona naszych zadowolonych klientów. Nasze kursy organizowane są także w formie wirtualnej. Szkolenie telemarketing online to rozwiązanie, dla osób, które nie mogą pojawić się na zajęciach stacjonarnych. Ponadto kurs online pozwala zaoszczędzić cenny czas. Wystarczy urządzenie z dostępem do internetu. Jeżeli interesują Cię szkolenia z komunikacji, sprawdź także nasze szkolenie z obsługi klienta. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług.



ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

28-29 listopada | Warszawa, Katowice lub Online
09-10 grudnia | Wrocław, Gdańsk lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

06-08 listopada | Gdańsk, Katowice lub Online
27-29 listopada | Warszawa lub Online
09-11 grudnia | Wrocław, Kraków lub Online
16-18 grudnia | Warszawa lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

28-29 listopada | Kraków, Poznań lub Online
12-13 grudnia | Warszawa, Katowice lub Online
23-24 stycznia | Kraków, Gdańsk lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

14-15 listopada | Kraków lub Online
25-26 listopada | Gdańsk, Warszawa lub Online
05-06 grudnia | Poznań, Katowice lub Online
12-13 grudnia | Wrocław, Warszawa lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

21-22 listopada | Gdańsk, Wrocław lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Poznań lub Online
27-28 stycznia | Kraków lub Online
24-25 lutego | Warszawa lub Online

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

25-26 listopada | Gdańsk lub Online
09-10 grudnia | Wrocław
16-17 grudnia | Warszawa lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

03 grudnia do 06 grudnia | Zakopane lub Online
18 marca 2025 r. do 21 marca 2025 r. | Zakopane lub Online
20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r. | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

25-26 listopada | Gdańsk, Katowice lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Wrocław, Kraków lub Online
19-20 grudnia | Kraków lub Online
27-28 stycznia | Poznań, Gdańsk lub Online

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł