Wybierz kategorie
Wybierz miejsce
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia i kursy z telemarketingu

Szkolenia i kursy z telemarketingu

Telemarketing, chociaż może przywodzić na myśl raczej negatywne skojarzenia, ma też swoje pozytywne oblicze. Może być skutecznym kanałem budowania relacji i kontaktu z klientem. Niezależnie od tego, czy call center oferuje produkty, przeprowadza ankiety, przyjmuje reklamacje czy świadczy pomoc techniczną, pracownicy powinni wiedzieć, jak budować długofalowe relacje z rozmówcami. Nasze szkolenia z telemarketingu uczą, jak w kompleksowy sposób podejść do obsługi klienta przez telefon i nie tylko. Sprawdź naszą ofertę i zapisz się na kurs.


Liczba szkoleń: 196
Termin Tytuł szkolenia Miejsce Czas
trwania
Koszt Formularz zgłoszenia
od: 2025-01-23
do: 2025-01-24
Wrocław
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować?Wrocław 2 dni
(16 h)
1450 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-23
do: 2025-01-24
Szkolenie online
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować? onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-27
do: 2025-01-28
Warszawa
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem!Warszawa 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-27
do: 2025-01-28
Gdańsk
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem!Gdańsk 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-27
do: 2025-01-28
Szkolenie online

OSTATNIE
WOLNE MIEJSCA
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem! onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-27
do: 2025-01-28
Gdańsk
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej.Gdańsk 2 dni
(16 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-27
do: 2025-01-28
Szkolenie online
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1190 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-27
do: 2025-01-28
Szkolenie online
MOBBING I PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWI (aspekty psychologiczne, społeczne, prawne) 2-DNIOWE WARSZTATY PRAKTYCZNE onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-27
do: 2025-01-28
Wrocław
MOBBING I PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWI (aspekty psychologiczne, społeczne, prawne) 2-DNIOWE WARSZTATY PRAKTYCZNE.Wrocław 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-27
do: 2025-01-28
Kraków
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.Kraków 2 dni
(16 h)
1590 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-27
do: 2025-01-28
Szkolenie online
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-27
do: 2025-01-28
Szkolenie online
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium (ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video) onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-27
do: 2025-01-28
Kraków
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium (ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video).Kraków 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-29
do: 2025-01-29
Szkolenie online
Skuteczna komunikacja w zespole rozproszonym. Certyfikowane szkolenie online onlineSzkolenie online 1 dzień
(6 h)
690 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-29
do: 2025-01-29
Szkolenie online
Praca zdalna - jak skutecznie zorganizować i wdrożyć zespół? Certyfikowane szkolenie online onlineSzkolenie online 1 dzień
(6 h)
690 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-30
do: 2025-01-31
Kraków
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji.Kraków 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-30
do: 2025-01-31
Szkolenie online
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-30
do: 2025-01-31
Warszawa
Etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny w praktyce. Dobre zwyczaje i obyczaje -2-dniowe szkolenie warsztatowe.Warszawa 2 dni
(16 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-30
do: 2025-01-31
Szkolenie online
Etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny w praktyce. Dobre zwyczaje i obyczaje -2-dniowe szkolenie warsztatowe onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1250 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-30
do: 2025-01-31
Szkolenie online
Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-30
do: 2025-01-31
Wrocław
Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne.Wrocław 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-03
do: 2025-02-04
Szkolenie online
Profesjonalna sekretarka/asystentka - 2-dniowe efektywne warsztaty szkoleniowe. Praktyczne wskazówki usprawniające organizację pracy w biurze onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-03
do: 2025-02-04
Warszawa
Profesjonalna sekretarka/asystentka - 2-dniowe efektywne warsztaty szkoleniowe. Praktyczne wskazówki usprawniające organizację pracy w biurze.Warszawa 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-06
do: 2025-02-07
Poznań
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji.Poznań 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-06
do: 2025-02-07
Szkolenie online
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-10
do: 2025-02-11
Gdańsk
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Odpowiedzialność sprzedawcy i gwaranta, reklamacje, sprzedaż na odległość, odszkodowania.Gdańsk 2 dni
(16 h)
1480 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-10
do: 2025-02-11
Szkolenie online
Prawne aspekty rozpatrywania reklamacji - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Odpowiedzialność sprzedawcy i gwaranta, reklamacje, sprzedaż na odległość, odszkodowania onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1380 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-17
do: 2025-02-18
Kraków
Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe warsztaty praktyczne uwzględniające indywidualne potrzeby uczestników szkolenia oraz charakter ich pracy.Kraków 2 dni
(16 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-17
do: 2025-02-18
Szkolenie online
Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe warsztaty praktyczne uwzględniające indywidualne potrzeby uczestników szkolenia oraz charakter ich pracy onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1250 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-17
do: 2025-02-18
Szkolenie online
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy! onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-17
do: 2025-02-18
Poznań
Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka inspiracji i wiedzy!Poznań 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-19
do: 2025-02-21
Szkolenie online
Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe warsztaty praktyczne onlineSzkolenie online 3 dni
(18 h)
1990 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-20
do: 2025-02-21
Warszawa
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować?Warszawa 2 dni
(16 h)
1450 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-20
do: 2025-02-21
Szkolenie online
Windykacja należności - jak prowadzić skuteczne negocjacje z dłużnikiem? Warsztaty praktyczne. Jak odzyskać swoją należność i dalej efektywnie współpracować? onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1350 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-20
do: 2025-02-21
Kraków
Lean Service usprawnianie procesów usługowych - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Pracuj sprytniej, nie ciężej!Kraków 2 dni
(16 h)
1780 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-20
do: 2025-02-21
Szkolenie online
Lean Service usprawnianie procesów usługowych - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Pracuj sprytniej, nie ciężej! onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1680 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-24
do: 2025-02-25
Poznań
MOBBING I PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWI (aspekty psychologiczne, społeczne, prawne) 2-DNIOWE WARSZTATY PRAKTYCZNE.Poznań 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-24
do: 2025-02-25
Szkolenie online
MOBBING I PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWI (aspekty psychologiczne, społeczne, prawne) 2-DNIOWE WARSZTATY PRAKTYCZNE onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-26
do: 2025-02-26
Szkolenie online
Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej onlineSzkolenie online 1 dzień
(6 h)
1000 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-27
do: 2025-02-28
Kraków
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem!Kraków 2 dni
(16 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-27
do: 2025-02-28
Szkolenie online
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na udoskonalenie standardów obsługi klienta w organizacji. Naucz się jak budować trwałe relacje z Klientem! onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-27
do: 2025-02-28
Warszawa
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej.Warszawa 2 dni
(16 h)
1290 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-27
do: 2025-02-28
Szkolenie online
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach występujących w praktyce urzędniczej onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1190 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-27
do: 2025-02-28
Szkolenie online
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-27
do: 2025-02-28
Gdańsk
Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.Gdańsk 2 dni
(16 h)
1590 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-27
do: 2025-02-28
Szkolenie online
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium (ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video) onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-27
do: 2025-02-28
Gdańsk
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium (ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video).Gdańsk 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-27
do: 2025-02-28
Szkolenie online
Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-27
do: 2025-02-28
Kraków
Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne.Kraków 2 dni
(16 h)
1490 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-03-03
do: 2025-03-04
Szkolenie online
Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększenie skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów własnych i organizacji onlineSzkolenie online 2 dni
(12 h)
1390 zł/netto Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
Wyniki: 50 100 150 200 1234następna ►

Ostatnio na blogu

Jakie umiejętności powinien posiadać menedżer?

Stanowisko menedżera wiąże się z prestiżem i atrakcyjnym wynagrodzeniem. Jednak osoby ubiegające się o podjęcie pracy w charakterze zarządzającego muszą mieć na uwadze, że jest to...
Kim jest scrum master?

Praca na stanowisku scrum master jest bardzo odpowiedzialna i wymaga ciągłego rozwoju. Obecnie scrum jest jednym z najbardziej skutecznych sposób zarządzania projektami. Początkowo dotyczył on...
Jak chronić swoje dane w sieci?

Żyjemy w czasach, w których Internet stał się oknem na świat i czymś, bez czego nie wyobrażamy sobie funkcjonowania. Za jego pośrednictwem wykonujemy przelewy, logujemy się do różnych...

Szkolenie telemarketing – dla kogo jest dedykowane?

Telemarketing to przez cały czas popularne narzędzie sprzedaży bezpośredniej, którego głównym założeniem jest kontakt z potencjalnym klientem i sprzedaż przez telefon. Jednakże nie tylko sprzedaż produktów czy usług przez telefon można określić mianem telemarketingu. Telemarketing to w szerokim ujęciu każda forma telefonicznego kontaktu z klientem. Tego typu kontakt może przyjmować różne formy i może spełniać różnego typu cele kontaktu. Wyróżnia się więc nie tylko klasyczny bezpośredni telemarketing sprzedażowy (produktów i usług) z potencjalnym klientem, ale także podtrzymywanie i wzmacnianie kontaktów z obecnymi klientami, aktywne poszukiwanie i ocenę nowych klientów poprzez umówienie spotkania z przedstawicielem handlowym, posprzedażową obsługę klienta czy obsługę techniczną (tzw. helpdesk).

Szkolenie telemarketing jest więc skierowane do szerokiego grona odbiorców. Szczególnie do osób, które chciałyby pracować w call center, do osób zajmujących się pracą na infolinii, do konsultantów, ale chciałyby poszerzyć swoje kompetencje, ale także do pracowników urzędów publicznych, którzy w swojej pracy często odpowiadają na pytania klientów telefonicznie i drogą elektroniczną. Ten kontakt również wpływa na postrzeganie urzędu. Aby zapewnić wysoką jakość obsługi, zaspokojenie potrzeb klienta, a także budować pozytywny wizerunek jednostki na zewnątrz, urzędnicy muszą stosować techniki, które spowodują, że rozmówcy będą czuli, że są traktowani w sposób indywidualny. Podsumowując, szkolenia telemarketing powinna rozważyć każda firma, która zdecyduje się wprowadzić do swojej działalności wszelkie działania telemarketingowe.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z telemarketingu?

Szkolenie telemarketerów ma na celu zapoznanie uczestników kursu z profesjonalną obsługą klienta. Profesjonalna obsługa klienta polega na rozpoznaniu jego potrzeb, a następnie zaproponowaniu mu optymalnego dla niego rozwiązania. Od satysfakcji potencjalnego klienta zależy to, czy skorzysta on z danej usługi lub zakupi oferowany mu produkt. Idealny pracownik działu call center czy helpdesk jest wszechstronny – wykazuje się empatią i zaangażowaniem. Jest też silnie zmotywowany, dzięki czemu staje się odporny na porażki, czyli odmowy. Potrafi także poradzić sobie w trudnych sytuacjach, gdy konieczne jest negocjowanie z klientem warunków umowy lub złagodzenie sporu. Udział w naszych szkoleniach pozwoli nabyć niezbędne umiejętności, dzięki którym każdy pracownik call center, infolinii czy pomocy technicznej będzie się czuł wystarczająco kompetentny i będzie swobodnie wykonywać rozmowy telefoniczne niezależnie od sytuacji.

Telemarketing – program szkolenia dopasowany do potrzeb odbiorców

Klienci załatwiający swoje sprawy nie zawsze mogą liczyć na korzystne dla siebie rozstrzygnięcia. W telefonicznym kontakcie z klientem dobry pracownik potrafi wysłuchać rozmówcę i poprowadzić rozmowę w taki sposób, aby wyeliminować powstanie konfliktu. Na naszych szkoleniach uczymy technik asertywności, negocjacji ich umiejętnego wykorzystywania w trakcie rozmowy z najbardziej wymagającymi rozmówcami.

Profesjonalna obsługa klienta połączona z technikami sprzedaży telefonicznej

W sprzedaży może pomóc nie tylko dobre pierwsze wrażenie, ale przede wszystkim umiejętne wykorzystanie języka korzyści. Duże znaczenie dla przebiegu rozmowy i tego, jak rozmówca będzie odbierał firmę, do której dzwoni, ma też wczucie się pracownika w jego potrzeby i oczekiwania. Wszystkie te zagadnienia oraz techniki sprzedaży są ujęte w naszym programie szkoleniowym. Wszyscy uczestnicy wypracują umiejętności świadomego prowadzenia rozmów z klientami i uzyskiwania jak najlepszych wyników sprzedaży podczas kontaktu z obecnym i potencjalnym klientem.

Szkolenie dla telemarketerów prowadzone przez profesjonalistów

Nasze szkolenie telemarketing prowadzone jest przez kadrę ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży. Zależy nam na tym, aby wszystkie potrzeby klienta zostały zaspokojone, dlatego działamy na podstawie sprawdzonych i skutecznych metod. Nasi szkoleniowcy nie tylko z pasją przekazują zdobytą wiedzę, ale przez cały czas poszerzają swoje kompetencje oraz umiejętności, aby zagwarantować najwyższą jakość i zadowolenie klientów. Dzięki nam osiągniesz skuteczność sprzedaży. Poprzeczkę stawiamy wysoko – szkolimy najlepszych liderów!

Zyskaj potencjalnych klientów – wybierz szkolenie z oferty Semper!

Twoim celem jest zwiększenie liczby potencjalnych klientów? Chcesz poznać techniki sprzedaży i wiedzieć, na czym polega skuteczny telemarketing oraz jak go osiągnąć w Twojej firmie? Nasze szkolenia organizowane są w formie warsztatów (szkolenia otwarte, szkolenia zamknięte). Na każdego uczestnika szkolenia czeka merytoryczna, praktyczna wiedza. Wybierz preferowane miejsce szkolenia i dołącz do grona naszych zadowolonych klientów. Nasze kursy organizowane są także w formie wirtualnej. Szkolenie telemarketing online to rozwiązanie, dla osób, które nie mogą pojawić się na zajęciach stacjonarnych. Ponadto kurs online pozwala zaoszczędzić cenny czas. Wystarczy urządzenie z dostępem do internetu. Jeżeli interesują Cię szkolenia z komunikacji, sprawdź także nasze szkolenie z obsługi klienta. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług.



ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

27-28 stycznia | Kraków lub Online
24-25 lutego | Warszawa lub Online
24-25 marca | Wrocław lub Online



Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online
27-28 lutego | Gdańsk, Wrocław lub Online
27-28 marca | Warszawa, Poznań lub Online

Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

27-28 stycznia | Poznań, Gdańsk lub Online
27-28 lutego | Warszawa, Wrocław lub Online
27-28 marca | Poznań, Katowice lub Online


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online
27-28 lutego | Gdańsk, Wrocław lub Online
27-28 marca | Poznań, Katowice lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

27-29 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online
26-28 lutego | Wrocław, Gdańsk lub Online
24-26 marca | Poznań, Warszawa lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

23-24 stycznia | Kraków, Gdańsk lub Online
20-21 lutego | Warszawa, Poznań lub Online
27-28 marca | Wrocław, Katowice lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

27-28 stycznia | Warszawa, Kraków, Gdańsk lub Online
27-28 lutego | Wrocław, Poznań, Katowice lub Online
27-28 marca | Gdańsk, Kraków, Warszawa lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

27-28 stycznia | Kraków lub Online
24-25 lutego | Warszawa lub Online
24-25 marca | Wrocław lub Online



Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online
27-28 lutego | Gdańsk, Wrocław lub Online
27-28 marca | Warszawa, Poznań lub Online

Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

27-28 stycznia | Poznań, Gdańsk lub Online
27-28 lutego | Warszawa, Wrocław lub Online
27-28 marca | Poznań, Katowice lub Online


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online
27-28 lutego | Gdańsk, Wrocław lub Online
27-28 marca | Poznań, Katowice lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

27-29 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online
26-28 lutego | Wrocław, Gdańsk lub Online
24-26 marca | Poznań, Warszawa lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

23-24 stycznia | Kraków, Gdańsk lub Online
20-21 lutego | Warszawa, Poznań lub Online
27-28 marca | Wrocław, Katowice lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

27-28 stycznia | Warszawa, Kraków, Gdańsk lub Online
27-28 lutego | Wrocław, Poznań, Katowice lub Online
27-28 marca | Gdańsk, Kraków, Warszawa lub Online
prev
next
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2025 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł