Problemy z komunikacją to jedna z głównych przyczyn powodujących wewnętrzne konflikty w firmie. Nasze szkolenia z komunikacji w zespole pozwolą na zminimalizowanie tego rodzaju nieporozumień i przyczynią się do lepszego funkcjonowania całego przedsiębiorstwa.
Szkolenie komunikacja w zespole to kurs przeznaczony w szczególności dla kadry zarządzającej i menedżerskiej, a także pracowników niższych szczebli, które pracują bezpośrednio z klientami.
Szkolenia z komunikacji interpersonalnej pozwalają na przepracowanie zagadnień takich jak konstruktywne rozwiązywanie konfliktów, zdrowa asertywność czy odpowiednie wyrażanie emocji.
Odbycie kursu gwarantuje sprawniejszy przepływ istotnych informacji, mniej nieporozumień w zespole, lepszy klimat w miejscu pracy, a co za tym idzie, również wzrost jej efektywności. Poprawa komunikacji z pewnością zostanie dostrzeżona także przez klientów.
Zapraszamy na nasze ogólnodostępne szkolenia otwarte, a także kursy zamknięte, które możemy dopasować w pełni do potrzeb Państwa firmy!
ponad 0 zadowolonych uczestników |
0 zaangażowania |
ponad 0 zrealizowanych szkoleń |
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia". |
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem". |
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników." |
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów." |
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego." |
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego." |