Praca w Powiatowym Urzędzie Pracy wymaga kompleksowej wiedzy z wielu dziedzin. Na co dzień pracownicy każdego szczebla zmagają się różnorodnymi zagadnieniami i problemami, a sprawne działanie ośrodka zapewni tylko odpowiednia wiedza teoretyczna poparta praktyką. Zdobędziesz ją dzięki naszym szkoleniom dla pracowników PUP. W dynamicznie zmieniającym się środowisku trzeba być przygotowanym na różne sytuacje, w tym na konieczność sprawnego rozwiązywania problemów. Szkolenie usprawnia więc pracę całego ośrodka i pozwala urzędnikom wykonywać swoje zadania na najwyższym poziomie.
Pracownicy Powiatowych Urzędów Pracy są zazwyczaj przydzieleni do konkretnych stanowisk. Jednak te nierzadko wymagają rozległej wiedzy z wielu dziedzin – prawa, ekonomii, administracji, socjologii, a czasem i psychologii. Oczywiście, nie chodzi tutaj o specjalizację w danej dziedzinie, ale o zdobycie odpowiednich umiejętności, które np. pozwolą odesłać danego interesanta do bardziej kompetentnej osoby.
Co więcej, każdego roku wchodzą w życie nowe przepisy i poprawiane są stare. Konieczne jest więc aktualizowanie swoich informacji, aby nie wprowadzać w błąd innych osób oraz pracowników. Szkolenia dla pracowników Powiatowych Urzędów Pracy uczulają uczestników na takie sytuacje i pozwalają im lepiej się do nich przygotować. Nie tylko zwiększa to kompetencje, ale również poprawia pewność siebie – tak kluczową w pracy z ludźmi.
Szkolenia dla urzędników PUP warto podzielić ze względu na stopień danych jednostek samorządowych, ponieważ zakres prac może się różnić ze względu na szczebel terytorialny. Stąd też szkolenie dla urzędników z okręgów wojewódzkich często dotyczy innych zagadnień niż analogiczne szkolenie na poziomie powiatowym. Sprawdź więc, które z nich jest dla Ciebie odpowiednie.
Zalety szkoleń dla pracowników PUP są niezliczone. Wśród najważniejszych należy wymienić poszerzenie wiedzy i kompetencji nie tylko w zakresie obejmowanych stanowisk, ale również w dziedzinach pokrewnych (prawo, socjologia), których znajomość może znacząco pomóc w codziennej pracy. Dodatkowo, coroczne aktualizowanie wiedzy i umiejętności buduje pewność siebie, a ta jest wymagana w kontaktach z innymi ludźmi. Szczególnie w tak odpowiedzialnej i stresogennej pracy.
Świadomość swoich wysokich umiejętności pozwala zachować spokój oraz powagę w różnych warunkach. Przekłada się to na profesjonalną obsługę interesantów. Pamiętaj, że podnoszenie kwalifikacji usprawnia pracę. Dzięki temu wszystkie procesy rejestracyjne lub rozwiązywanie ewentualnych problemów przebiega znacznie szybciej.
Podnieś swoje kwalifikacje i ciesz się z efektywniej wykonywanej pracy!
ponad 0 zadowolonych uczestników |
0 zaangażowania |
ponad 0 zrealizowanych szkoleń |
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia". |
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem". |
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników." |
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów." |
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego." |
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego." |