►Zarządzanie projektem budowlanym w praktyce – klucz do sukcesu realizowanej inwestycji. 3-dniowe szkolenie praktyczne w Zakopanem (zakwaterowanie i pełne wyżywienie w cenie szkolenia)
Zarządzanie projektem budowlanym w praktyce – klucz do sukcesu realizowanej inwestycji. 3-dniowe szkolenie praktyczne w Zakopanem (zakwaterowanie i pełne wyżywienie w cenie szkolenia)
Szkolenie zostało przygotowane z myślą o pracownikach urzędów administracji publicznej, pracownikach firm działających w branży budowlanej oraz wszystkich osobach, które uczestniczą w procesie budowlanym. Szkolenie pozwoli na rozszerzenie umiejętności i kompetencji w zakresie przepisów regulujących prawidłową realizację procesu inwestycyjnego oraz zastosowanie ich w praktyce.
Cel szkolenia
Podstawowym celem szkolenia jest rozwijanie kluczowych umiejętności niezbędnych do sprawnego prowadzenia procesu inwestycyjnego we wszystkich jego etapach ze szczególnym uwzględnieniem dobrych praktyk zarządzania projektami. Bez względu na poziom zależności danego przedsięwzięcia projekt jest wysiłkiem podejmowany z myślą o realizacji celu w ograniczonym czasie i przy skończonych zasobach. W tym kontekście poszukiwanie odpowiedzi na poniższe pytania staje się kluczową odpowiedzialnością menedżerską:
Czy zrobilibyśmy wszystko by osiągnąć zamierzony cel?
Czy jesteśmy w stanie zapanować nad rozwojem wydarzeń w projekcie, aby nas nie zaskoczył?
Szkolenie powstało by przekazać Państwu dobre i sprawdzone metody zarządzania projektami w kontekście procesu inwestycyjnego, które w znacznej mierze ułatwiają prowadzenie projektu, zwiększając szanse na osiągnięcie sukcesu i założonego celu, a także pomagają w kontrolowany sposób prowadzić projekt.
Głównymi celami szkolenia są:
Przekazanie uczestnikom szkolenia w sposób przystępny i uporządkowany wiedzy z podstaw zarządzania projektami.
Nabycie przez uczestników szkolenia praktycznych umiejętności, które będą mogli wykorzystać realizując projekty lub w nich uczestnicząc.
Zachęcenie uczestników szkolenia do zastosowania poznanych w trakcie szkolenia technik i narzędzi do realizacji swoich zadań i przedsięwzięć w codziennej pracy.
Korzyści dla uczestników
Ciekawe materiały szkoleniowe przygotowane przez praktyków.
Uzyskanie kompleksowej wiedzy w zakresie zarządzania projektem budowlanym.
Zaletą szkolenia jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych instytucji realizującymi projekty w bliskim dla uczestników środowisku.
Jeżeli, mają Państwo taką potrzebę istnieje możliwość omówienia, wyjaśnienia lub konsultacji konkretnej sytuacji wynikającej z Państwa praktyki zawodowej.
Metodologia
Szkolenie stacjonarne
Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:
Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.
Szkolenie on-line
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Jest ekspertem w zakresie zarządzania projektami. Jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdyscyplinarnymi. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracował z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 10 mln zł. Pełnił szereg funkcji i ról w największych polskich przedsiębiorstwach, najbardziej dumny jest z udziału swojego zespołu w projektach związanych z optymalizacją procesów biznesowych i zwiększaniem ich konkurencyjności. Posiada kilkuletnią praktykę trenerską w kreowaniu wartości biznesowych i zarządzania ograniczeniami. Akredytowany trener metodyki PRINCE2? (PRINCE2? Approved Trainer). Specjalizacja: zarządzanie projektami, wykorzystanie metodyk zarządzania projektami PCM, PMBoK, PRINCE2, Agile, SCRUM do optymalizacji działań biznesowych.
Wybitny prawnik i ekonomista, długoletni trener biznesu, specjalizujący się w zagadnieniach kosztorysowania, prawa budowlanego, prawa europejskiego, analizy Due diligence oraz procedury FIDIC.
Brał aktywny udział w licznych przedsięwzięciach inwestycyjnych z branży budowlanej, zarówno jako konsultant jak tez w roli szkolącego trenera. Praktycznym rezultatem tych szkoleń było zrealizowanie projektów Tor 10 Banku Światowego ( między innymi: Centrum Szkolenia MSP, Inkubator Przedsiębiorczości). W latach 1998 -2001 jako Wiceprezydent Miasta odpowiedzialny za inwestycje i zamówienia publiczne nadzorował kilkanaście dużych przedsięwzięć inwestycyjnych (szczególnie te, które dotyczyły Specjalnej Strefy Ekonomicznej). W latach 2001 - 2007 jako ekspert Banku PKOBP odpowiedzialny za jednostki samorządowe i projekty europejskie dotyczące inwestycji budowlanych - szkolił wielokrotnie pracowników samorządowych i bankowych w zakresie kosztorysowania oraz prawa budowlanego w powiązaniu z Prawem Zamówień Publicznych. Stały członek i uczestnik paneli grupy „Euromoney”; Ekspert bankowy ds. UE. i Jednostek samorządowych w zakresie budowlanych przedsięwzięć inwestycyjnych. Ukończył między innymi; Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydział Zarządzania i informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Magisterskie Studia Menedżerskie – typu MBA, Międzynarodowe Studia Doktoranckie – Zarządzanie Kapitałem. Z wykształcenia jest prawnikiem, finansistą i menedżerem. Specjalizuje się w praktyce i teorii realizacji projektów inwestycyjnych i zarządzania ryzykiem.
Doświadczony menedżer, konsultant biznesowy, trener, PR-owiec, ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w zakresie zarządzania projektem budowlanym. Jedyny w Polsce trener uczestniczący w programie ABC Projekt – europejskim projekcie dotyczącym compliance w medycynie i farmacji. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Zajmuję się szkoleniami zespołów projektowych, restrukturyzacją organizacji, zwiększaniem efektywności i aktywności biznesowych. Jako manager i konsultant przeprowadził restrukturyzację i rozbudowę prywatnego centrum medycznego i szpitala w Warszawie przy zachowaniu ciągłości działań. Inspirował do intensywnej pracy interdyscyplinarne zespoły projektowe przyczyniając się do wzrostu efektywności procesów biznesowych. Współuczestniczył w realizacji projektów inwestycyjnych i infrastrukturalnych dbając o optymalną relację miar efektywności: czas, budżet, zakres, ryzyko, korzyści, jakość z punktu widzenia inwestora. Autor kilkudziesięciu artykułów o tematyce biznesowej, finansowej i gospodarczej w „Gazecie Wyborczej”, Przeglądzie Przemysłowo – Gospodarczym”, „Przeglądzie Targowym”, „Personelu i Zarządzanie”. Przykładowe Firmy, dla których prowadził szkolenia: Agora SA, Autotraper, Cefarm Łódź, Cormay, Daimler Chrysler, Domar SA, ECE Projektmanagement Polska, GE, Geant, Gedeon Richter, Glenmark Pharmaceuticals SA, Grenke Leasing, Hortex, Interserwis, Ivoclar Vivadent, Kolegium Lekarzy Rodzinnych, Medicines SA, Mikomax, Mitsubishi, Nissan, Petecki Sp zo.o., PGF, Polfa Grodzisk, Polfa Pabianice, Schering Plough, Wólczanka SA, Wydziały Ruchu Drogowego Policji.
mgr inż. Tomasz Nahurny
Zobacz specjalizację trenerską
Manager i inżynier, który budował doświadczenie przy międzynarodowych projektach i realizacji wielomiliardowych inwestycji infrastrukturalnych. W swojej karierze brał udział zarówno w wieloletnich przedsięwzięciach budowlanych jak i w krótkoterminowych projektach wysokiego ryzyka. Metodologie zarządzania projektami i ryzykiem implementował również w trakcie budowy Stadionu Narodowego, a później przy organizacji największych imprez masowych. Wykształcenie w branży budowlanej i z zakresu prowadzenia projektów zdobywał zarówno w kraju jak i na międzynarodowym uniwersytecie w Danii. Tam też zainspirował się tematyką budowania zespołu i zwiększania jego skuteczności. Wcześniej publikował swoje artykuły. Teraz swoją wiedzę z pasją przekazuje jako trener. Specjalista w zarządzaniu ryzykiem, projektem i portfelem. Jak mało kto rozumie potrzebę komunikacji w projekcie. Zarówno tej prowadzonej z inwestorami, gdzie prosto i skutecznie wyłuskuje ich potrzeby, jak i tej przeprowadzanej w zespole eksperckim, aby efektywnie te potrzeby zaspakajać.
Program szkolenia
1. WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.
Powitanie uczestników, wzajemne poznanie się.
Identyfikacja oczekiwań i doświadczenia uczestników.
Przedstawienie głównych celów i agendy szkolenia. 2. PROCESY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI- wiedza ogólna.
Definiowanie głównych pojęć w zarządzaniu projektem.
Grupa procesów rozpoczęcia projektu.
Grupa procesów realizacji.
Grupa procesów monitorowania i kontroli.
Grupa procesów zamknięcia projektu. 3. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI Inwestycyjnymi.
Na czym polega zarządzanie projektami inwestycyjnymi- przegląd doświadczeń i najlepszych praktyk branżowych.
Cykl realizacji inwestycji budowlanej. Model fazowy- teoria
Główne czynniki wpływające na rezultaty projektu. 4. OTOCZENIE KONTRAKTOWE INWESTYCJI BUDOWLANYCH.
Przegląd warunków kontraktowych FIDIC- skrót.
Analiza środowiska i udziałowców.
Struktura organizacyjna projektu - przykłady różnych rozwiązań w projektach budowlanych.
Organizacja zespołu zarządzania inwestycjami budowlanymi.
Rola Inżyniera w realizacji inwestycji budowlanych. 5. KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PROCESU PRZYGOTOWAWCZEGO W PROJEKTACH BUDOWLANYCH- INICJOWANIE
Prawny i formalny przebieg procesu realizacji projektu budowlanego.
Faza przygotowania procesu inwestycyjno-budowlanego- budować?- wynajmować?- remontować?.
Znalezienie optymalnej lokalizacji ? analiza głównych uwarunkowań.
Analiza stanu prawnego nieruchomości - kluczowe zagadnienia.
Analiza techniczna nieruchomości istniejącej- ekspertyzy- definicje.
Zrozumienie roli kierownictwa wyższego szczebla.
Wybór projektów budowlanych.
Opracowanie celów projektu - definiowanie podstawowych parametrów, potrzeb i celów biznesowych projektu- uzasadnienie biznesowe (powody realizacji przedsięwzięcia).
Formuła realizacyjna projektu ( Systemy realizacji przedsięwziąć budowlanych:System wykonawstwa własny, System konwencjonalny, System projektowanie i wykonanie D&B)..
Określanie wymagań realizacyjnych.
Opracowanie karty projektu i planu projektu. 6. PRZYGOTOWANIE WYTYCZNYCH PROJEKTOWYCH I WYBÓR WYKONAWCY ROBÓT BUDOWLANYCH- PLANOWANIE.
Nadzór nad pracami projektowymi i zespołem projektowym.
Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń administracyjnych.
Uczestnictwo w procesie negocjacji,
Przygotowanie umów z wykonawcami 7. PLANOWANIE PROJEKTU ZAKRES, BUDŻET, CZAS.
Planowanie zakresu.
Struktura podziału pracy (WBS):
Tworzenie struktury podziału pracy.
Metoda ścieżki krytycznej.
Wykres Gantta.
Uwzględnianie czynności zarządczych i zarządzania ryzykiem w planie i harmonogramie.
Bilansowanie zasobów.
Definiowanie produktów projektu:
Zarządzanie wytwarzaniem produktów projektu- obecność, funkcja, zadania inspektora nadzoru i inżyniera kontraktu
Technika planowania opartego na produktach.
Szacowanie budżetu i czasu realizacji? przegląd głównych technik:
Kosztorys inwestorski.
Wartość kosztorysowa robót budowlanych.
Macierz kompromisów projektowych.
Planowanie zamówień i harmonogram dostaw.
Planowanie jakości- rodzaje testów.
Harmonogram realizacji budowy (inwestycji). 8. OBSZARY WIEDZY O ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI BUDOWLANYMI.
a/ Zarządzanie integracją projektu.
b/ Zarządzanie zakresem w projekcie (Jak powinny wyglądać dobre wymagania? ? Technika MOSCOW).
c/ Zarządzanie czasem w projekcie- plan bazowy i ich wykorzystanie przez zespół projektowy.
d/ Zarządzane kosztami w projekcie ( Omówienie elementów związanych z monitorowaniem i kontrolą kosztów projektu, podział kosztów w projektach i metodyki ich szacowania, Kalkulacja szczegółowa ceny, koszty pośrednie, jednostkowe nakłady rzeczowe.).
e/ Zarządzanie jakością w projekcie- specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych.
f/ Zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie (Przedstawienie głównych technik szacowania zasobów w projektach), Kształtowanie zespołu projektu -jak osiągnąć zaplanowane rezultaty i motywować zespół. .
g/ Zarządzanie komunikacją w projekcie- kierowanie procesem uzgadniania i spełniania wymagań , warsztat z organizacji spotkań.
h/ Zarządzanie ryzykiem w projekcie- cele i korzyści zarządzania ryzykiem, czym jest ryzyko, niepewność, sposoby określania prawdopodobieństwa, proces zarządzania ryzykiem, 9. MONITOROWANIE I REALIZACJA PROJEKTU.
Zarządzanie zmianami i ich wpływ na kryteria sukcesu- Realizacja zamówień dodatkowych, zwiększanie zakresu kontraktu budowlanego.
Sprawozdawczość wykonania -monitoring realizacji projektu- raporty i ich cel.
Ocena i monitorowanie wykonania zakresu projektu.
Nadzór nad robotami budowlanymi,
Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Zarządzanie zmianami w projekcie budowlanym.
Uwarunkowania prawne realizacji inwestycji budowlanych.
Prawa i obowiązki zamawiającego i wykonawcy po zawarciu kontraktu.
Prace konieczne do wykonania nieobjęte umową.
Przegląd głównych błędów popełnianych na etapie inicjowania i realizacji. 10. ROZLICZANIE I ZAMKNIĘCIE PROJEKTU.
Weryfikacja zakresu i akceptacja (odbiór) przez klienta.
Zamknięcie administracyjne i zamknięcie kontraktów.
Dokumentacja powykonawcza- realia
Przekazanie wyciągniętych wniosków do przyszłych projektów.
Procedury przekazania do eksploatacji zrealizowanej inwestycji.
Rozliczanie projektu i przedstawienie osiągniętych rezultatów.
Główne pułapki i typowe błędy w realizacji projektów. 11. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA - PODSUMOWANIE.
Literatura i certyfikacja z zakresu zarządzania projektami.
Organizacje i instytucje związane z zarządzaniem projektami.
Wręczenie certyfikatów uczestnictwa w szkoleniu.
Zakończenie szkolenia.
Informacje organizacyjne
Szkolenie stacjonarne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Szczegółowa agenda wydarzenia: Dzień I :
Przyjazd do hotelu i zakwaterowanie uczestników (doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00).
Kolacja.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Dzień II :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 10.00-18.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.
Dzień III :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.
Dzień IV :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Podsumowanie wydarzenia, wręczenie dyplomów Uczestnikom szkolenia, wyjazd z hotelu.
Szkolenie on-line
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 3 dni (łącznie 18h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 każdego dnia według harmonogramu:
Dzień I
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie Dzień II
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie Dzień III
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.
Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Inwestycja
Szkolenie stacjonarne
2890.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. -cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje również:
3 noclegi w Zakopanem w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 490 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego)
pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu
możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel (basen, sauna)
dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków finansowych: 2490 zł netto - udział w szkoleniu bez zakwaterowania (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad w każdym dniu szkolenia); 2890 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 2-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu); 3380 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 1-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu).
Szkolenie on-line
2290.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. -cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie
Szkolenie stacjonarne
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
Szkolenie on-line
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Uwagi
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
ponad
0
zadowolonych uczestników
0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia".
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem".
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników."
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów."
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego."
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego."