Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia Szkolenia budownictwo ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO – w świetle znowelizowanych przepisów procedury administracyjnej w ramach stanu prawnego obowiązującego na dzień 30 czerwca 2024 roku - 2- dniowe warsztaty szkoleniowe.

ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO – w świetle znowelizowanych przepisów procedury administracyjnej w ramach stanu prawnego obowiązującego na dzień 30 czerwca 2024 roku - 2- dniowe warsztaty szkoleniowe.

Termin Miejsce Czas trwania Koszt Program Formularz zgłoszenia
od: 2024-12-30
do: 2024-12-31
Warszawa
Warszawa 2 dni (16 h) 1790 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2024-12-30
do: 2024-12-31
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-06
do: 2025-02-07
Warszawa
Warszawa 2 dni (16 h) 1790 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-06
do: 2025-02-07
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-04-07
do: 2025-04-08
Warszawa
Warszawa 2 dni (16 h) 1790 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-04-07
do: 2025-04-08
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-06-30
do: 2025-07-01
Warszawa
Warszawa 2 dni (16 h) 1790 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-06-30
do: 2025-07-01
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego
Zobacz więcej:

Opis szkolenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w 2-dniowm szkoleniu: ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO – w świetle znowelizowanych przepisów procedury administracyjnej w ramach stanu prawnego obowiązującego na dzień 30 czerwca 2024 roku - 2- dniowe warsztaty szkoleniowe.
Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
Pliki do pobrania

Grupa docelowa

  • główni księgowi,
  • pracownicy administracji publicznej i samorządowej,
  • osoby zarządzające, koordynujące i rozliczające projekty unijne,
  • kierownicy działów finansowo-księgowych,
  • członkowie zespołów projektowych,
  • osoby, które planują aplikować o środki finansowe w Nowej Perspektywie Finansowej 2021-2027,
  • osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia problematyką.
Cel szkolenia

Celem szkolenia jest wyposażenie Uczestników w wiedzę i umiejętności praktyczne w zakresie:
  • Przygotowania do rozliczeń projektu unijnego i dokumentacji stosowanej na etapie zawierania Umowy o dofinansowanie.
  • Właściwego wyodrębniania operacji księgowych dotyczących projektu.
  • Zasad tworzenia, stosowania i opisywania dokumentacji rozliczeniowej.
  • Dokumentacji kadrowej w projektach unijnych.
  • Sposobów uzupełniania formularza Wniosku o płatność w perspektywie na lata 2021-2027.
  • Uczestnicy otrzymają praktyczne wskazówki pozwalające na uniknięcie najczęściej popełnianych błędów.
Korzyści dla uczestników

  • ciekawe materiały szkoleniowe przygotowane przez praktyków;
  • możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertem ds. realizacji i rozliczania projektów unijnych w Nowej Perspektywie Finansowej 2021-2027
  • uzyskanie kompleksowej wiedzy pozwalającej na prawidłowe rozliczanie przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej;
  • podczas szkolenia omówimy najważniejsze obowiązki i odpowiedzialność głównych księgowych i pracowników działów finansowo księgowych za realizację i rozliczenie danego projektu.
Metodologia

Szkolenie stacjonarne


Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.

Szkolenie on-line


Metody pracy podczas szkolenia on-line:
  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Program szkolenia

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

1. Wprowadzenie.
a. Przedmiot i systematyka ustawy o drogach publicznych.
b. Decyzje na zajęcie pasa drogowego
i. Tryb wydawania
ii. Kodeks postepowania administracyjnego a zajęcie pasa drogowego
2. Rodzaje decyzji na zajęcie pasa drogowego.
a. Prowadzenie robót w pasie drogowym,
b. Umieszczanie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami
zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego,
c. Umieszczanie w pasie drogowym obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządzania
drogami lub potrzebami ruchu drogowego oraz reklam,
d. Zajęcia pasa drogowego na prawach wyłączności w celach innych,
3. Zasady naliczania opłat za zajecie pasa drogowego
a. Sposób obliczania opłaty za zajęcie pasa drogowego dla:
b. prowadzenia robót w pasie drogowym;
c. umieszczania w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego;
d. umieszczania w pasie drogowym obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego oraz reklam;
e. zajęcia pasa drogowego na prawach wyłączności w celach innych
4. Stawki opłat za zajęcie pasa drogowego, w zależności od kategorii drogi.
a. Treść decyzji, obligatoryjne elementy i możliwości zaskarżenie decyzji o opłacie.
b. Terminy uiszczenia opłaty.
c. Opłata za zajęcie pasa drogowego a opłata reklamowa
d. Opłata roczna za zajęcie pasa drogowego
e. Zasad rozliczenia opłat w przypadku zmian przebiegu sieci/urządzeń,
5. Podmioty objęte zwolnieniem z opłat za zajęcie pasa drogowego.
6. Zajęcie pasa drogowego a decyzje zezwalające na realizację inwestycji drogowych (ZRID).

a. Pojęcia: pasa drogowego, działania niezwiązanego z celami „drogowymi”"
b. Zarządzanie drogą" a "zarządzanie ruchem na drodze".
c. Trwały zarząd gruntami w pasie drogowym.
d. Najem, dzierżawa, użyczenie gruntów w pasie drogowym.
e. Budowa lub przebudowa dróg publicznych spowodowana inwestycją niedrogową
f. Zarządzanie ruchem drogowym na drodze wewnętrznej
g. Inwestycje na drodze wewnętrznej (budowa, rozbudowa, przebudowa, remont)
7. Decyzje ostateczne na zajęcie pasa drogowego, a decyzje prawomocne na zajęcie pasa drogowego,
a. Korzystanie z oświadczeń o zrzeczeniu się prawa do wnoszenia odwołania,
b. Wykonywania robót drogowych na podstawie decyzji ostatecznej lecz nieprawomocnej,
8. Zaskarżenie decyzji. Przysługujące środki prawne
9. Zasady wzywania do uzupełniania braków,
10. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w ciągach dróg położonych na gruntach niebędących własnością zarządcy drogi publicznej.

a. Pojęcie „prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane”,
b. Właściwe stosowanie przepisów art. 73 ustawy z 13 października 1998 roku przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
c. Właściwe stosowanie przepisów „specustawy drogowej” (ZRID)
11. Zajęcie pasa w trybie wspierania usług i sieci telekomunikacyjnych.
12. Wniosek kilku podmiotów o zajęcie pasa drogowego
13. Wydawania decyzji na zajęcie pasa drogowego na drodze publicznej

a. Wniosek o zajęcie pasa drogowego
b. Załączniki do wniosku.
c. Braki wniosku i konsekwencje ich nieuzupełnienia
d. Strony i uczestnicy postępowania
e. Przesłanki wydania zezwolenia.
f. Ocena dokumentów wnioskodawcy.
g. Decyzja zezwalającej na zajęcie pasa drogowego,
h. Konieczność opracowania czasowej organizacji ruchu
i. Zawiadomień o wprowadzeniu zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu,
j. Protokołów przejęcia pasa drogowego
k. Konsekwencje niewłaściwego wprowadzenia w pas drogowy:
i. Sankcje i kary prawne
14. Oznakowania robót drogowych
a. Rola organu zarządzającego ruchem na drodze,
b. Policja a podmiot zarządcy drogi publicznej.
15. Elementy decyzji na zajęcie pasa drogowego
a. Organizacja ruchu czasowa – decyzja zarządcy drogi do projektu czasowej organizacji ruchu i zezwolenie na zajęcie pasa drogowego,
i. Wykonywania robót na jednym odcinku pasa drogowego na podstawie dwóch odrębnych zatwierdzeń czasowej organizacji ruchu,
ii. Wykonywanie robót w pasie drogowym na podstawie jednej zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu,
b. Planu sytuacyjnego z zaznaczeniem granic i wymiarów planowanej
powierzchni zajęcia pasa drogowego
c. Wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów i pieszych
16. Zajęcie pasa drogowego bez zatwierdzonej organizacji ruchu - oświadczenie o zabezpieczeniu robót.
17. Harmonogram robót drogowych
18. Prawidłowa forma zajęcia pasa drogowego – casy study
19. Stosowanie specjalnych trybów w sprawach zajęcia pasa drogowego:

a. art. 132 ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
b. art. 155 ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
c. art. 162 ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
20. Zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia (art. 40 ust. 12 ustawy o drogach publicznych).
a. Dokumentowanie zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia.
b. Tryb i sposób wydawania decyzji za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia.
21. Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego, na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg.
a. Zwolnienia z obowiązku uzyskania zezwolenia
b. Czasowe zezwolenie na zajęcie pasa drogowego.
c. Urządzenia reklamowe w pasie drogowym.
d. Procedura wydawania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na cele niedrogowe
22. Usytuowane obiektów budowlanych przy drogach. Zgoda zarządcy na usytuowanie obiektu budowlanego w mniejszej odległości od drogi, niż przewidziana w ustawie.
23. Awaryjne zajecie pasa
24. Dokumentacja do wniosku o zajęcie pasa
25. Roboty kwalifikujące się do awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
26. Podmioty uzyskujące zgodę na awaryjne zajęcie pasa

a. Problematyka uznaniowości zarządcy drogi publicznej w toku akceptacji awaryjnego zajęcia
pasa drogowego.
b. Funkcje i zadania zarządcy dróg przy awaryjnym zajęciu pasa
c. Funkcje i zadania organu zarządzającego ruchem na drodze przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
d. Wykonywania robót przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
27. Decyzja określająca warunki zajęcia pasa drogowego dla usunięcia awarii.
i. Opłata.
ii. Kara administracyjna za nielegalne wejście w pas drogowy dla usunięcia awarii.
28. Awaryjne zajęcie pasa drogowego w obszarze objętym gwarancją wykonawcy robót drogowych.
i. Egzekwowanie warunków wynikających z gwarancji,
ii. Przedłużanie gwarancji po awaryjnych zajęciach pasa drogowego.
29. Wpływ awaryjnego zajęcia pasa drogowego na ruch drogowych i zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego
30. Przekwalifikowanie „awaryjnego zajęcia pasa drogowego” w zajęcie pasa drogowego poprzedzone zezwoleniem.
31. Weryfikacja prawidłowości pomiaru obszaru drogi publicznej wykorzystywanego na awaryjne zajęcie pasa drogowego.
32. Postepowanie przez zarządcę drogi publicznej awaryjnego zajęcia pasa drogowego.

33. Wpływ innych postępowań na sprawy dotyczące zajęcia pasa drogowego
a. Samowole budowlana w pasie drogi publicznej.
b. Rozbiórka obiektów w pasie drogi publicznej.
Zajęcie pasa przez służby komunalne
34. Kary administracyjne za nielegalne zajęcie pasa drogowego na cele niedrogowe - bez zezwolenia, z przekroczeniem powierzchni pasa drogowego, terminu zezwolenia
a. Procedura nakładania kar pieniężnych. Przebieg postępowania administracyjnego.
b. Postępowanie wyjaśniające w sprawie zajęcia pasa drogowego. Dowody i ich ocena przez organ administracji publicznej.
35. Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie zajęcia pasa drogowego.
36. Lokalizacja zjazdów z uwzględnieniem nowych warunków technicznych dla dróg

a. Zjazd indywidualny
b. Zjazd publiczny
c. Zajęcia pasa drogowego na budowę zjazdów indywidualnych i publicznych

Informacje organizacyjne

Szkolenie stacjonarne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
harmonogram_szkolenia.jpg
Dzień I
Godz. 10:00 - rozpoczęcie szkolenia
Godz. 12:00 - przerwa kawowa
Godz. 14.00 - przerwa obiadowa
Godz. 16.00 - przerwa kawowa
Godz. 18:00 - zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 - rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 - przerwa kawowa
Godz.13.00 - przerwa obiadowa
Godz.15.00 - przerwa kawowa
Godz.17:00 - zakończenie szkolenia
Szkolenie on-line

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 09.30-15.30 każdego dnia według harmonogramu:

Dzień I
Godz. 09.30 - 11.00 - szkolenie
Godz. 11.00 - 11.10 - przerwa
Godz. 11.10 - 12.40 - szkolenie
Godz. 12.40 - 12.50 - przerwa
Godz. 12.50 - 14.00 - szkolenie
Godz. 14.00 - 14.10 - przerwa
Godz. 14.10 - 15.30 - szkolenie
Dzień II
Godz. 09.30 - 11.00 - szkolenie
Godz. 11.00 - 11.10 - przerwa
Godz. 11.10 - 12.40 - szkolenie
Godz. 12.40 - 12.50 - przerwa
Godz. 12.50 - 14.00 - szkolenie
Godz. 14.00 - 14.10 - przerwa
Godz. 14.10 - 15.30 - szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Inwestycja

Szkolenie stacjonarne
1790.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

zakwaterowanie.jpg
Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 2240.00 zł netto (+23% Vat)
Szkolenie on-line
1690.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie

Szkolenie stacjonarne

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Szkolenie on-line

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

28-29 listopada | Warszawa, Katowice lub Online
09-10 grudnia | Wrocław, Gdańsk lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

06-08 listopada | Gdańsk, Katowice lub Online
27-29 listopada | Warszawa lub Online
09-11 grudnia | Wrocław, Kraków lub Online
16-18 grudnia | Warszawa lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

28-29 listopada | Kraków, Poznań lub Online
12-13 grudnia | Warszawa, Katowice lub Online
23-24 stycznia | Kraków, Gdańsk lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

14-15 listopada | Kraków lub Online
25-26 listopada | Gdańsk, Warszawa lub Online
05-06 grudnia | Poznań, Katowice lub Online
12-13 grudnia | Wrocław, Warszawa lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

21-22 listopada | Gdańsk, Wrocław lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Poznań lub Online
27-28 stycznia | Kraków lub Online
24-25 lutego | Warszawa lub Online

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

25-26 listopada | Gdańsk lub Online
09-10 grudnia | Wrocław
16-17 grudnia | Warszawa lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

03 grudnia do 06 grudnia | Zakopane lub Online
18 marca 2025 r. do 21 marca 2025 r. | Zakopane lub Online
20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r. | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

25-26 listopada | Gdańsk, Katowice lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Wrocław, Kraków lub Online
19-20 grudnia | Kraków lub Online
27-28 stycznia | Poznań, Gdańsk lub Online

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk