Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia Szkolenia BDO Zielone zamówienia publiczne (GPP) - jak skutecznie wdrażać ekoinnowacje, kryteria środowiskowe i zrównoważony rozwój ESG w procedurach zakupowych administracji i firm. 2-dniowe szkolenie warsztatowe.

Zielone zamówienia publiczne (GPP) - jak skutecznie wdrażać ekoinnowacje, kryteria środowiskowe i zrównoważony rozwój ESG w procedurach zakupowych administracji i firm. 2-dniowe szkolenie warsztatowe.

Termin Miejsce Czas trwania Koszt Program Formularz zgłoszenia
od: 2025-06-23
do: 2025-06-24
Warszawa
Warszawa 2 dni (16 h) 1690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-06-23
do: 2025-06-24
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1590 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-07-14
do: 2025-07-15
Wrocław
Wrocław 2 dni (16 h) 1690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-07-14
do: 2025-07-15
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1590 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-08-11
do: 2025-08-12
Kraków
Kraków 2 dni (16 h) 1690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-08-11
do: 2025-08-12
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1590 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-09-04
do: 2025-09-05
Gdańsk
Gdańsk 2 dni (16 h) 1690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-09-04
do: 2025-09-05
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1590 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-10-02
do: 2025-10-03
Poznań
Poznań 2 dni (16 h) 1690 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-10-02
do: 2025-10-03
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1590 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
▼ Pokaż więcej ▲ Pokaż mniej

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego


Zobacz więcej:

Opis szkolenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnych warsztatach: Zielone zamówienia publiczne (GPP) - jak skutecznie wdrażać ekoinnowacje, kryteria środowiskowe i zrównoważony rozwój ESG w procedurach zakupowych administracji i firm. 2-dniowe szkolenie warsztatowe.
Pliki do pobrania

Grupa docelowa

  1. Przedstawiciele jednostek sektora finansów publicznych (urzędy, samorządy, instytucje kultury, szpitale, uczelnie itp.).
  2. Pracownicy działów zamówień publicznych i zakupów w przedsiębiorstwach prywatnych.
  3. Koordynatorzy ds. zrównoważonego rozwoju, ESG i CSR.
  4. Osoby odpowiedzialne za przygotowanie i ocenę ofert przetargowych.
  5. Doradcy i konsultanci działający w obszarze zamówień publicznych, ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju.
  6. Dostawcy i wykonawcy planujący udział w przetargach z kryteriami środowiskowymi.
Cel szkolenia

  1. Przekazanie praktycznej wiedzy na temat zielonych zamówień publicznych (GPP) i ich znaczenia w kontekście polityki klimatycznej i zrównoważonego rozwoju.
  2. Pokazanie, jak skutecznie wdrażać kryteria środowiskowe w procedurach zakupowych w sektorze publicznym i prywatnym.
  3. Zaznajomienie uczestników z podstawami prawnymi, standardami i dobrymi praktykami w zakresie zrównoważonych zamówień.
  4. Rozwój kompetencji w zakresie stosowania narzędzi wspierających ocenę środowiskową produktów i usług (np. LCC, EPD, Ecolabels).
  5. Przećwiczenie formułowania kryteriów i zapisów środowiskowych w SIWZ i dokumentach zakupowych.
  6. Ułatwienie integracji aspektów ESG w strategiach zakupowych organizacji.
Korzyści dla uczestników

  1. Zdobycie aktualnej i kompleksowej wiedzy na temat zielonych zamówień oraz narzędzi wspierających wdrażanie kryteriów środowiskowych.
  2. Nabycie umiejętności praktycznego tworzenia dokumentacji przetargowej z uwzględnieniem wymogów ekologicznych.
  3. Lepsze przygotowanie do realizacji polityk ESG w organizacji poprzez działania zakupowe.
  4. Dostęp do przykładów dobrych praktyk krajowych i zagranicznych.
  5. Konsultacja konkretnych przypadków uczestników z ekspertem podczas warsztatów.
  6. Możliwość wymiany doświadczeń z innymi specjalistami z branży.
Metodologia

Szkolenie stacjonarne


Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.

Szkolenie on-line


Metody pracy podczas szkolenia on-line:
  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Program szkolenia

 | Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione. |

Dzień I
Fundamenty i aspekty prawne zielonych zamówień publicznych

1. Wprowadzenie do zielonych zamówień publicznych
  • Czym są zielone zamówienia publiczne i dlaczego są ważne?
  • GPP jako narzędzie realizacji polityki klimatycznej i ESG.
  • Rola zielonych zamówień w strategii zrównoważonego rozwoju.
  • Przykłady z UE i Polski - stan obecny, cele i rekomendacje KE.
2. Podstawy prawne GPP i ESG
  • Dyrektywy unijne i przepisy krajowe - jak i kiedy można stosować kryteria środowiskowe?
  • Zrównoważone zamówienia a prawo zamówień publicznych - co wolno, a czego unikać?
  • ESG a prawo - nowe obowiązki dla sektora prywatnego i publicznego.
  • Standardy i raportowanie ESG w kontekście zakupów.
3. Formułowanie kryteriów środowiskowych
  • Typy kryteriów i ich zastosowanie w różnych branżach (usługi, dostawy, roboty budowlane).
  • Kryteria obowiązkowe vs. dodatkowe - kiedy i jak stosować?
  • Przykłady konkretnych zapisów do dokumentów przetargowych.
  • Jak oceniać oferty pod względem środowiskowym?
4. Warsztat praktyczny - analiza dokumentacji przetargowej
  • Przegląd przykładowych SIWZ i ogłoszeń z kryteriami środowiskowymi.
  • Wyszukiwanie błędów, luk i obszarów do poprawy.
  • Tworzenie własnych zapisów do wybranego przedmiotu zamówienia (praca w grupach).

Dzień II
Ekoinnowacje, narzędzia i praktyka wdrażania

1. Ekoinnowacje i oznakowania środowiskowe w praktyce
  • Czym są ekoinnowacje i jak je uwzględniać w zamówieniach?
  • Ecolabel, Energy Star, EPD, FSC, Blue Angel i inne - kiedy można się na nie powołać?
  • Studium przypadku: jak efektywnie korzystać z oznakowań środowiskowych?
2. Analiza cyklu życia i koszty LCC
  • Wprowadzenie do LCC (Life Cycle Costing) - pojęcie, zastosowanie, zalety.
  • Jak uwzględniać koszty eksploatacyjne, utrzymania i utylizacji?
  • Narzędzia wspomagające LCC i przykładowe kalkulacje.
  • Warsztat: analiza LCC dla wybranego przedmiotu zamówienia.
3. Zielone zakupy w praktyce - dobre praktyki i wyzwania
  • Przykłady udanych przetargów z GPP - krajowe i zagraniczne.
  • Bariery i mity dotyczące zielonych zamówień - jak sobie z nimi radzić?
  • Jak przygotować organizację do systemowego wdrażania GPP?
  • Rola dialogu technicznego i współpracy z rynkiem.
4. Warsztat strategiczny - zielone zamówienia w Twojej organizacji
  • Tworzenie planu wdrożenia GPP lub ESG w procedurach zakupowych uczestników.
  • Analiza ryzyk i zasobów.
  • Praca indywidualna i konsultacje z trenerem.
  • Prezentacja wyników i omówienie działań wdrożeniowych.

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Informacje organizacyjne

Szkolenie stacjonarne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
harmonogram_szkolenia.jpg
Dzień I
Godz.10:00 - rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 - przerwa kawowa
Godz.14.00 - przerwa obiadowa
Godz.16.00 - przerwa kawowa
Godz.18:00 - zakończenie szkolenia

Dzień II

Godz.09:00 - rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 - przerwa kawowa
Godz.13.00 - przerwa obiadowa
Godz.15.00 - przerwa kawowa
Godz.17:00 - zakończenie szkolenia
Szkolenie on-line

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 08.30-14.30 każdego dnia według harmonogramu:


Dzień I
Godz. 08.30 - 10.00 - szkolenie
Godz. 10.00 - 10.15 - przerwa
Godz. 10.15 - 11.40 - szkolenie
Godz. 11.40 – 12.00 - przerwa
Godz. 12.00 - 13.00 - szkolenie
Godz. 13.00 - 13.15 - przerwa
Godz. 13.15 - 14.30 - szkolenie

Dzień II
Godz. 08.30 - 10.00 - szkolenie
Godz. 10.00 - 10.15 - przerwa
Godz. 10.15 - 11.40 - szkolenie
Godz. 11.40 – 12.00 - przerwa
Godz. 12.00 - 13.00 - szkolenie
Godz. 13.00 - 13.15 - przerwa
Godz. 13.15 - 14.30 - szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
 
Inwestycja

Szkolenie stacjonarne
1690.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

zakwaterowanie.jpg
Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 2140 zł netto (+23% Vat)
Szkolenie on-line
1590.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie

Szkolenie stacjonarne

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Szkolenie on-line

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

21-23 maja | Poznań, Wrocław lub Online
09-11 czerwca | Warszawa, Kraków lub Online
07-09 lipca | Gdańsk, Katowice lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

22-23 maja | Warszawa lub Online
09-10 czerwca | Gdańsk lub Online
10-11 lipca | Wrocław lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

29-30 maja | Warszawa, Kraków lub Online
12-13 czerwca | Gdańsk, Wrocław lub Online
10-11 lipca | Warszawa, Gdańsk, Katowice lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

19-20 maja | Warszawa lub Online
16-17 czerwca | Kraków lub Online
14-15 lipca | Katowice lub Online

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

22-23 maja | Wrocław lub Online
12-13 czerwca | Gdańsk, Warszawa lub Online
03-04 lipca | Poznań lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r. | Zakopane lub Online
01 lipca 2025 r. do 04 lipca 2025 r. | Zakopane lub Online
16 września 2025 r. do 19 września 2025 r. | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

22-23 maja | Warszawa lub Online
26-27 czerwca | Kraków lub Online
28-29 lipca | Wrocław lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2025 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk