Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia Szkolenia komputerowe / IT Archiwizacja dokumentów budowlanych i inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami: Przepisy prawne, normy ISO, procesy archiwizacji i digitalizacji dokumentacji budowlanej, projektowej oraz wykonawczej. 1-dniowe szkolenie warsztatowe.

Archiwizacja dokumentów budowlanych i inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami: Przepisy prawne, normy ISO, procesy archiwizacji i digitalizacji dokumentacji budowlanej, projektowej oraz wykonawczej. 1-dniowe szkolenie warsztatowe.

Termin Miejsce Czas trwania Koszt Program Formularz zgłoszenia
od: 2025-06-17
do: 2025-06-17
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-07-18
do: 2025-07-18
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-08-08
do: 2025-08-08
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-09-12
do: 2025-09-12
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-10-02
do: 2025-10-02
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-11-07
do: 2025-11-07
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-12-16
do: 2025-12-16
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-01-15
do: 2026-01-15
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-02-11
do: 2026-02-11
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2026-03-11
do: 2026-03-11
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 890 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego


Zobacz więcej:

Opis szkolenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Archiwizacja dokumentów budowlanych i inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami: Przepisy prawne, normy ISO, procesy archiwizacji i digitalizacji dokumentacji budowlanej, projektowej oraz wykonawczej. 1-dniowe szkolenie warsztatowe. Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
 
Pliki do pobrania

Grupa docelowa

Szkolenie jest skierowane do przedstawicieli zarówno podmiotów publicznych, jak i prywatnych, w tym:
  • Pracowników administracji publicznej odpowiedzialnych za dokumentację budowlaną i inwestycyjną.
  • Przedstawicieli firm budowlanych, deweloperów, inwestorów oraz biur projektowych.
  • Archiwistów oraz osób zajmujących się zarządzaniem dokumentacją techniczną.
  • Pracowników działów administracyjnych i prawnych przedsiębiorstw budowlanych.
  • Inspektorów nadzoru budowlanego oraz kierowników budów.
Cel szkolenia

  1. Zapoznanie uczestników z aktualnymi przepisami prawnymi dotyczącymi archiwizacji dokumentacji budowlanej i inwestycyjnej.
  2. Omówienie norm ISO i dobrych praktyk w zakresie archiwizacji dokumentacji technicznej.
  3. Przekazanie praktycznej wiedzy na temat organizacji archiwum budowlanego oraz digitalizacji dokumentacji.
  4. Wskazanie metod skutecznego zarządzania dokumentacją w celu zapewnienia jej długoterminowej dostępności i zgodności z regulacjami prawnymi.
  5. Praktyczne ćwiczenia dotyczące klasyfikowania, przechowywania i digitalizacji dokumentów budowlanych.
Korzyści dla uczestników

  1. Poznanie aktualnych przepisów prawa w zakresie archiwizacji dokumentacji budowlanej i inwestycyjnej.
  2. Zrozumienie wymagań norm ISO oraz ich praktycznego zastosowania w archiwizacji dokumentacji technicznej.
  3. Zdobycie umiejętności skutecznego organizowania archiwum budowlanego, zarówno w formie tradycyjnej, jak i cyfrowej.
  4. Możliwość konsultacji z ekspertem w zakresie archiwizacji i digitalizacji dokumentacji.
  5. Otrzymanie materiałów szkoleniowych pomagających w prawidłowej archiwizacji.
Metodologia



Metody pracy podczas szkolenia on-line:
  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Program szkolenia

| Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione. |
 
1. Wprowadzenie do archiwizacji dokumentacji budowlanej i inwestycyjnej
  • Wymogi prawne dotyczące dokumentacji budowlanej - aktualne przepisy prawa budowlanego, ustawy archiwalnej i rozporządzeń.
  • Obowiązki inwestorów, wykonawców i organów administracyjnych w zakresie archiwizacji dokumentów.
  • Kategorie dokumentów podlegających archiwizacji (projektowa, wykonawcza, powykonawcza).
  • Okresy przechowywania dokumentacji budowlanej - co, jak długo i gdzie archiwizować?
2. Normy ISO i standardy archiwizacji dokumentacji technicznej
  • Podstawowe normy ISO dotyczące archiwizacji dokumentacji technicznej.
  • Jakie normy obowiązują w dokumentacji budowlanej i projektowej?
  • Dobre praktyki w zakresie organizacji archiwum budowlanego zgodnie z normami ISO.
  • Rola metadanych w systemach archiwizacyjnych - jak opisywać dokumenty?
3. Organizacja archiwum budowlanego i inwestycyjnego
  • Tradycyjne i elektroniczne archiwizowanie dokumentów budowlanych.
  • Struktura i podział archiwum budowlanego - jak klasyfikować dokumenty?
  • Sposoby fizycznego przechowywania dokumentacji - segregatory, teczki, archiwa zakładowe.
  • Wprowadzenie do systemów zarządzania dokumentacją (DMS - Document Management Systems).
4. Digitalizacja dokumentacji budowlanej i projektowej
  • Czym jest digitalizacja i dlaczego warto ją wdrożyć?
  • Proces digitalizacji - etapy i narzędzia.
  • Wymagania prawne dotyczące digitalizacji dokumentacji technicznej.
  • Składowanie i archiwizacja dokumentów cyfrowych - jak zabezpieczyć dane przed utratą?
  • Praktyczne aspekty digitalizacji - skanowanie, OCR, konwersja plików.
5. Zasady udostępniania i przekazywania dokumentacji budowlanej
  • Kto i na jakich zasadach ma dostęp do dokumentacji archiwalnej?
  • Procedury przekazywania dokumentacji do archiwów państwowych i organów nadzoru budowlanego.
  • Udostępnianie dokumentacji w postaci cyfrowej - aspekty prawne i techniczne.
6. Praktyczne warsztaty z archiwizacji i digitalizacji
  • Ćwiczenia z klasyfikowania i oznaczania dokumentów budowlanych.
  • Tworzenie systemu ewidencji i metadanych dla dokumentów technicznych.
  • Symulacja procesu digitalizacji - skanowanie i optymalizacja dokumentów budowlanych.
  • Analiza przypadków (case studies) - najczęstsze błędy i dobre praktyki.
7. Podsumowanie i konsultacje indywidualne
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Konsultacje dotyczące indywidualnych problemów uczestników.

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Informacje organizacyjne

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 1 dzień (łącznie 6h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 według harmonogramu:

Dzień I
Godz. 08.30 - 10.00 - szkolenie
Godz. 10.00 - 10.15 - przerwa
Godz. 10.15 - 11.40 - szkolenie
Godz. 11.40 – 12.00 - przerwa
Godz. 12.00 - 13.00 - szkolenie
Godz. 13.00 - 13.15 - przerwa
Godz. 13.15 - 14.30 - szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.

 
Inwestycja

890.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

27-28 marca | Poznań, Katowice lub Online
10-11 kwietnia | Gdańsk lub Online
26-27 maja | Kraków lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

24-26 marca | Poznań, Warszawa lub Online
07-09 kwietnia | Gdańsk, Kraków lub Online
21-23 maja | Poznań, Wrocław lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

27-28 marca | Wrocław, Katowice lub Online
10-11 kwietnia | Kraków lub Online
22-23 maja | Warszawa lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

27-28 marca | Gdańsk, Kraków, Warszawa lub Online
10-11 kwietnia | Poznań, Wrocław lub Online
29-30 maja | Warszawa, Kraków lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

24-25 marca | Wrocław lub Online
10-11 kwietnia | Gdańsk lub Online
19-20 maja | Warszawa lub Online


Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

27-28 marca | Warszawa, Poznań lub Online
14-15 kwietnia | Kraków lub Online
22-23 maja | Wrocław lub Online

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

18 marca 2025 r. do 21 marca 2025 r. | Zakopane lub Online
20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r. | Zakopane lub Online
01 lipca 2025 r. do 04 lipca 2025 r. | Zakopane lub Online

Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

27-28 marca | Poznań, Katowice lub Online
07-08 kwietnia | Poznań lub Online
22-23 maja | Warszawa lub Online


Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2025 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk