Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia Szkolenia zamówienia publiczne Zasada konkurencyjności w praktyce zamówień publicznych zgodnie z nowymi wytycznymi kwalifikowalności dla okresu finansowania 2021-2027. 2-dniowe szkolenie warsztatowe.

Zasada konkurencyjności w praktyce zamówień publicznych zgodnie z nowymi wytycznymi kwalifikowalności dla okresu finansowania 2021-2027. 2-dniowe szkolenie warsztatowe.

Termin Miejsce Czas trwania Koszt Program Formularz zgłoszenia
od: 2025-01-30
do: 2025-01-31
Warszawa
Warszawa 2 dni (16 h) 1490 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-30
do: 2025-01-31
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1390 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-03-24
do: 2025-03-25
Kraków
Kraków 2 dni (16 h) 1490 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-03-24
do: 2025-03-25
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1390 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-05-22
do: 2025-05-23
Warszawa
Warszawa 2 dni (16 h) 1490 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-05-22
do: 2025-05-23
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1390 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego
Zobacz więcej:

Opis szkolenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnych warsztatach: Zasada konkurencyjności w praktyce zamówień publicznych zgodnie z nowymi wytycznymi kwalifikowalności dla okresu finansowania 2021-2027. 2-dniowe szkolenie warsztatowe.
Pliki do pobrania

Grupa docelowa

Szkolenie jest dedykowane szerokiemu gronu osób, które są zaangażowane w proces zamówień publicznych oraz realizację projektów współfinansowanych ze środków unijnych. Grupa docelowa obejmuje:
  • Pracowników instytucji publicznych – urzędników administracji państwowej, pracowników jednostek samorządu terytorialnego (JST), instytucji zarządzających i wdrażających projekty unijne.
  • Przedstawicieli sektora prywatnego – firmy realizujące projekty finansowane z funduszy unijnych, które muszą stosować zasady konkurencyjności przy wyborze wykonawców.
  • Osoby odpowiedzialne za zamówienia publiczne – specjaliści ds. zamówień, osoby odpowiedzialne za przygotowywanie i przeprowadzanie procedur przetargowych.
  • Konsultantów i doradców – osoby wspierające beneficjentów w procesie przygotowania i rozliczania projektów.
  • Audytorów i kontrolerów – osoby zajmujące się kontrolą i audytem projektów finansowanych z funduszy UE.
Cel szkolenia

  1. Zapoznanie uczestników z nowymi wytycznymi kwalifikowalności na lata 2021-2027 – uczestnicy zdobędą wiedzę na temat przepisów krajowych i unijnych, które regulują zasadę konkurencyjności w zamówieniach publicznych. Szkolenie pozwoli zrozumieć kontekst prawny oraz zmiany wprowadzone w aktualnym okresie programowania.
  2. Rozwinięcie umiejętności praktycznego stosowania zasady konkurencyjności – poprzez liczne przykłady oraz warsztaty uczestnicy nauczą się, jak przygotować i przeprowadzać procedury zakupowe zgodnie z nowymi wytycznymi. Szkolenie skupi się na konkretnych przypadkach, które odzwierciedlają rzeczywiste wyzwania związane z zamówieniami publicznymi.
  3. Nauka sporządzania poprawnej dokumentacji przetargowej – uczestnicy będą mieli okazję opracować własne zapytania ofertowe oraz inne dokumenty wymagane w ramach procedur konkurencyjnych. Zdobędą wiedzę, jak formułować kryteria oceny ofert oraz unikać najczęściej popełnianych błędów.
  4. Podniesienie świadomości ryzyka niekwalifikowalności wydatków – szkolenie zwróci uwagę na konsekwencje nieprawidłowego stosowania zasady konkurencyjności oraz na sposoby minimalizowania ryzyka uznania wydatków za niekwalifikowalne.
  5. Rozwój kompetencji w zakresie oceny ofert i wyboru wykonawców – uczestnicy nauczą się przeprowadzać ocenę ofert zgodnie z zasadą przejrzystości, obiektywizmu i uczciwej konkurencji, co zapewni prawidłowy wybór wykonawców.
Korzyści dla uczestników

  1. Dogłębna znajomość nowych wytycznych kwalifikowalności – uczestnicy będą mieli jasność, jak interpretować i stosować zasady kwalifikowalności wydatków w ramach zamówień publicznych.
  2. Praktyczne umiejętności – dzięki ćwiczeniom praktycznym uczestnicy nauczą się samodzielnie przygotowywać dokumentację przetargową, prowadzić procedury zakupowe i oceniać oferty.
  3. Unikanie błędów skutkujących korektami finansowymi – dzięki omówieniu najczęstszych nieprawidłowości, uczestnicy dowiedzą się, jak postępować, aby uniknąć błędów, które mogą skutkować zwrotem środków lub korektami finansowymi.
  4. Interakcja z ekspertami – możliwość konsultacji z prowadzącym szkolenie oraz wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami pozwoli na omówienie konkretnych przypadków i rozwianie wątpliwości.
  5. Certyfikat uczestnictwa – potwierdzenie zdobycia wiedzy i umiejętności przydatne dla rozwoju zawodowego.
Metodologia

Szkolenie stacjonarne


Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.

Szkolenie on-line


Metody pracy podczas szkolenia on-line:
  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Program szkolenia

| Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione. |

Dzień 1: Wprowadzenie do zasady konkurencyjności oraz wytycznych 2021-2027
  1. Wprowadzenie
    • Powitanie uczestników.
    • Przedstawienie celów szkolenia i harmonogramu.
    • Omówienie oczekiwań uczestników.
  2. Podstawy prawne i zasada konkurencyjności
    • Szczegółowy przegląd przepisów krajowych i unijnych regulujących zasadę konkurencyjności.
    • Nowe wytyczne kwalifikowalności na lata 2021-2027 – kluczowe zmiany i ich znaczenie.
    • Zasada konkurencyjności a Prawo zamówień publicznych – analiza podobieństw i różnic.
  3. Obowiązki beneficjentów w zakresie stosowania zasady konkurencyjności
    • Kiedy i jak należy stosować zasadę konkurencyjności?
    • Omówienie progów kwotowych i wyjątków od zasady konkurencyjności.
    • Obowiązki informacyjne i dokumentacyjne beneficjentów.
  4. Praktyczne aspekty przygotowania postępowania
    • Jak prawidłowo przygotować zapytanie ofertowe zgodnie z wytycznymi.
    • Obowiązkowe elementy zapytania ofertowego.
    • Kryteria oceny ofert – jak je sformułować, aby były jasne, obiektywne i zgodne z zasadami konkurencji?
  5. Warsztat: Sporządzanie dokumentacji postępowania
    • Ćwiczenie praktyczne: przygotowanie zapytania ofertowego.
    • Analiza przykładów dobrze i źle przygotowanej dokumentacji.
  6. Najczęstsze błędy i nieprawidłowości
    • Typowe błędy skutkujące uznaniem wydatków za niekwalifikowalne.
    • Omówienie przykładów z kontroli i rekomendacje dotyczące ich unikania.
Dzień 2: Realizacja postępowania i wybór wykonawcy w praktyce
  1. Procedura oceny i wyboru wykonawcy
    • Krok po kroku: proces oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
    • Dokumentowanie procesu oceny ofert – jakie dokumenty są wymagane?
  2. Komunikacja z wykonawcami i publikacja wyników
    • Jak zapewnić transparentność postępowania?
    • Obowiązki informacyjne dotyczące publikacji wyników i informowania oferentów.
  3. Kontrola i audyt zamówień publicznych
    • Przygotowanie się na kontrolę projektu.
    • Procedury kontroli, zakres audytu i najczęściej spotykane problemy.
  4. Warsztat: Symulacja procedury oceny ofert
    • Ćwiczenie praktyczne: ocena ofert i sporządzenie protokołu z wyboru wykonawcy.
    • Analiza przypadków rzeczywistych postępowań.
  5. Najlepsze praktyki i podsumowanie szkolenia
    • Omówienie dobrych praktyk stosowania zasady konkurencyjności.
    • Sesja Q&A – pytania uczestników i konsultacje z ekspertami.
  6. Zakończenie i wręczenie certyfikatów
    • Podsumowanie kluczowych zagadnień.
    • Wręczenie certyfikatów potwierdzających udział w szkoleniu.
Metody szkolenia:
  • Wykłady interaktywne – prezentacje z aktywnym udziałem uczestników.
  • Warsztaty i ćwiczenia praktyczne – umożliwiające zastosowanie wiedzy w praktyce.
  • Analiza przypadków (case studies) – rzeczywiste przykłady błędów i dobrych praktyk.
  • Dyskusje i konsultacje – przestrzeń na zadawanie pytań i wymianę doświadczeń.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Informacje organizacyjne

Szkolenie stacjonarne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
harmonogram_szkolenia.jpg
Dzień I
Godz.10:00 - rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 - przerwa kawowa
Godz.14.00 - przerwa obiadowa
Godz.16.00 - przerwa kawowa
Godz.18:00 - zakończenie szkolenia

Dzień II

Godz.09:00 - rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 - przerwa kawowa
Godz.13.00 - przerwa obiadowa
Godz.15.00 - przerwa kawowa
Godz.17:00 - zakończenie szkolenia
Szkolenie on-line

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 08.30-14.30 każdego dnia według harmonogramu:


Dzień I
Godz. 08.30 - 10.00 - szkolenie
Godz. 10.00 - 10.15 - przerwa
Godz. 10.15 - 11.40 - szkolenie
Godz. 11.40 – 12.00 - przerwa
Godz. 12.00 - 13.00 - szkolenie
Godz. 13.00 - 13.15 - przerwa
Godz. 13.15 - 14.30 - szkolenie

Dzień II
Godz. 08.30 - 10.00 - szkolenie
Godz. 10.00 - 10.15 - przerwa
Godz. 10.15 - 11.40 - szkolenie
Godz. 11.40 – 12.00 - przerwa
Godz. 12.00 - 13.00 - szkolenie
Godz. 13.00 - 13.15 - przerwa
Godz. 13.15 - 14.30 - szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
 
Inwestycja

Szkolenie stacjonarne
1490.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

zakwaterowanie.jpg
Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1940 zł netto (+23% Vat)
Szkolenie on-line
1390.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie

Szkolenie stacjonarne

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Szkolenie on-line

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

09-10 grudnia | Wrocław, Gdańsk lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online
27-28 lutego | Gdańsk, Wrocław lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

09-11 grudnia | Wrocław, Kraków lub Online
16-18 grudnia | Warszawa lub Online
27-29 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online

Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

28-29 listopada | Kraków, Poznań lub Online
12-13 grudnia | Warszawa, Katowice lub Online
23-24 stycznia | Kraków, Gdańsk lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

14-15 listopada | Kraków lub Online
25-26 listopada | Gdańsk, Warszawa lub Online
05-06 grudnia | Poznań, Katowice lub Online
12-13 grudnia | Wrocław, Warszawa lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

21-22 listopada | Gdańsk, Wrocław lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Poznań lub Online
27-28 stycznia | Kraków lub Online
24-25 lutego | Warszawa lub Online

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

25-26 listopada | Gdańsk lub Online
09-10 grudnia | Wrocław
16-17 grudnia | Warszawa lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

03 grudnia do 06 grudnia | Zakopane lub Online
18 marca 2025 r. do 21 marca 2025 r. | Zakopane lub Online
20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r. | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

25-26 listopada | Gdańsk, Katowice lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Wrocław, Kraków lub Online
19-20 grudnia | Kraków lub Online
27-28 stycznia | Poznań, Gdańsk lub Online

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk