Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia Szkolenia BDO Sprawozdawczość „odpadowa” i "produktowa" w systemie BDO – 1-dniowe warsztaty praktyczne.

Sprawozdawczość odpadowa i produktowa w systemie BDO – 1-dniowe warsztaty praktyczne.

Termin Miejsce Czas trwania Koszt Program Formularz zgłoszenia
od: 2024-12-19
do: 2024-12-19
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 740 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-01-29
do: 2025-01-29
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 740 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-19
do: 2025-02-19
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 740 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-03-19
do: 2025-03-19
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 740 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-04-07
do: 2025-04-07
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 740 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-05-19
do: 2025-05-19
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 740 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-06-27
do: 2025-06-27
Szkolenie online
Szkolenie online 1 dzień (6 h) 740 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego
Zobacz więcej:

Opis szkolenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Sprawozdawczość „odpadowa” i "produktowa" w systemie BDO – 1-dniowe warsztaty praktyczne. Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
 
Pliki do pobrania

Grupa docelowa

Do udziału w szkoleniu serdecznie zachęcamy:
  • pracowników przedsiębiorstw
  • specjalistów ds. ochrony środowiska
  • specjalistów ds. gospodarki odpadami -osoby zajmujące się kwestiami środowiskowymi oraz gospodarką odpadami, w tym odpowiedzialnymi zorganizowanie transportu odpadów oraz wystawanie /zatwierdzanie kart przekazania odpadów
  • wszystkie osoby zainteresowane omawianą tematyką.
Cel szkolenia

• Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy i kwalifikacji w zakresie sprawozdawczości odpadowej i produktowej  w systemie BDO.
• Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom na zdobycie cennych praktycznych umiejętności wypełniania elektronicznych dokumentów związanych z gospodarką odpadami dzięki aktywnym warsztatom z wypełniania sprawozdań i dokumentów ewidencyjnych.
Korzyści dla uczestników

• Uczestnicy zdobędą kompleksową wiedzę i umiejętności z zakresu:
-odpowiedzialności prawnej i obowiązków w zakresie gospodarki odpadami
-kwalifikowania odpadów zgodnie z katalogiem odpadów
-decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami
-zasad wpisu do rejestru prowadzonego przez marszałka BDO
-prowadzenia ewidencji odpadów e elektronicznym systemie BDO
-weryfikacji odbiorcy odpadów
-wyznaczania miejsc i sposobów magazynowania odpadów
• Utrwalenie przekazanej wiedzy poprzez ćwiczenia, analizę konkretnych przypadków oraz rozwiązywanie trudności z jakimi spotykają się Uczestnicy w codziennej pracy.
Metodologia



Metody pracy podczas szkolenia on-line:
  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Program szkolenia

 
Niniejszy program szkolenia stanowi własność intelektualną Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER lub osób trzecich, w których imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER występuje. Materiał jest poufny i podlega ochronie prawem autorskim. Kopiowanie, przekazywanie osobom trzecim oraz wykorzystanie niezgodne z intencją organizatora szkolenia jest zabronione i stanowi naruszenie prawa. 


SPRAWOZDAWCZOŚĆ ODPADOWA
1. Terminy składania sprawozdań w BDO.
2. Moduły sprawozdawcze w BDO.
3. Sprawozdanie o wytwarzanych odpadach i o gospodarowaniu odpadami:

‒ Dział I - Dane identyfikujące podmiot sporządzający sprawozdanie oraz zakres przekazywanych danych,
‒ Dział II - Informacja o masie odpadów wywiezionych z terytorium kraju oraz przywiezionych na terytorium kraju,
‒ Dział III - Informacja o instalacjach i urządzeniach służących do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, z wyłączeniem składowisk odpadów, obiektów unieszkodliwiania odpadów wydobywczych, instalacji do termicznego przekształcenia odpadów,
‒ Dział IV - Informacja o składowiskach odpadów,
‒ Dział V - Informacja o obiektach unieszkodliwiania odpadów wydobywczych,
‒ Dział VI - Informacja o instalacjach do termicznego przekształcania odpadów,
‒ Dział VII - Informacja o komunalnych osadach ściekowych,
‒ Dział VIII - Pojazdy wycofane z eksploatacji,
‒ Dział IX - Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
‒ Dział X - Baterie i akumulatory,
‒ Dział XI - Informacja o wytworzonych odpadach,
‒ Dział XII - Informacja o zebranych odpadach,
‒ Dział XIII - Informacja o odpadach poddanych odzyskowi, w tym recyklingowi, lub unieszkodliwieniu.
4. Warsztaty praktyczne – omówienie modułów krok po kroku.
5. Składanie sprawozdań, pobieranie UPO, tworzenie korekt.
6. Analiza błędów.

SPRAWOZDAWCZOŚĆ PRODUKTOWA
1. Terminy składania sprawozdań w BDO.
2. Moduły sprawozdawcze w BDO.
3. Sprawozdanie o produktach, opakowaniach i o gospodarowaniu odpadami z nich powstającymi:

‒ Dział I - Dane identyfikujące podmiot sporządzający sprawozdanie i informacje o przekazywanych danych,
‒ Dział II – Opakowania,
‒ Dział III - Produkty, o których mowa w ustawie z dnia 11 maja 2001 r. o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej,
‒ Dział IV - Informacja o pojazdach wycofanych z eksploatacji,
‒ Dział V - Sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
‒ Dział VI - Baterie i akumulatory.
4. Warsztaty praktyczne – omówienie modułów krok po kroku.
5. Składanie sprawozdań, pobieranie UPO, tworzenie korekt.
6. Analiza błędów.

 
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Informacje organizacyjne

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 1 dzień (łącznie 6h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 według harmonogramu:

Dzień I
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Inwestycja

740.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

28-29 listopada | Warszawa, Katowice lub Online
09-10 grudnia | Wrocław, Gdańsk lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

06-08 listopada | Gdańsk, Katowice lub Online
27-29 listopada | Warszawa lub Online
09-11 grudnia | Wrocław, Kraków lub Online
16-18 grudnia | Warszawa lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

28-29 listopada | Kraków, Poznań lub Online
12-13 grudnia | Warszawa, Katowice lub Online
23-24 stycznia | Kraków, Gdańsk lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

14-15 listopada | Kraków lub Online
25-26 listopada | Gdańsk, Warszawa lub Online
05-06 grudnia | Poznań, Katowice lub Online
12-13 grudnia | Wrocław, Warszawa lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

21-22 listopada | Gdańsk, Wrocław lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Poznań lub Online
27-28 stycznia | Kraków lub Online
24-25 lutego | Warszawa lub Online

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

25-26 listopada | Gdańsk lub Online
09-10 grudnia | Wrocław
16-17 grudnia | Warszawa lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

03 grudnia do 06 grudnia | Zakopane lub Online
18 marca 2025 r. do 21 marca 2025 r. | Zakopane lub Online
20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r. | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

25-26 listopada | Gdańsk, Katowice lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Wrocław, Kraków lub Online
19-20 grudnia | Kraków lub Online
27-28 stycznia | Poznań, Gdańsk lub Online

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk