Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia Szkolenia negocjacje Asertywność i komunikacja interpersonalna w praktyce. 2-dniowe warsztaty budowania relacji zawodowych i efektywnego rozwiązywania konfliktów.

Asertywność i komunikacja interpersonalna w praktyce. 2-dniowe warsztaty budowania relacji zawodowych i efektywnego rozwiązywania konfliktów.


Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego


Zobacz więcej:

Opis szkolenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: "Asertywność i komunikacja interpersonalna w praktyce.  2-dniowe warsztaty budowania relacji zawodowych i efektywnego rozwiązywania konfliktów". Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
Grupa docelowa

-Kadra kierownicza.
-Specjaliści odpowiedzialni za budowanie trwałych relacji zawodowych.
-Pracownicy mający kontakt z Klientem wewnętrznym lub zewnętrznym.
-Pracownicy narażeni na konflikty, z którymi nie zawsze potrafią sobie skutecznie poradzić.
-Wszystkie osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie asertywnej komunikacji i efektywnego rozwiązywania konfliktów.

Cel szkolenia

Głównym celem szkolenia jest umożliwienie poznania zasad i dostarczenie niezbędnych narzędzi do budowania poprawnych relacji interpersonalnych w pracy i życiu osobistym.
A ponadto:
-rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych i postaw asertywnych,
-ułatwienie nawiązywania i podtrzymywania kontaktów,
-rozumienie potrzeb partnera komunikacji,
-zwiększenie skuteczności osiągania celów własnych i organizacji,
-wykorzystanie narzędzi usprawniających komunikację,
-rozwinięcie umiejętności rozwiązywania sytuacji trudnych oraz radzenia sobie z emocjami.
Korzyści dla uczestników

Główne korzyści:
-motywacja uczestników szkolenia do zastosowania technik asertywnej komunikacji w praktyce;
-stworzenie podstaw budowania atmosfery współpracy i budowania długotrwałych i stabilnych relacji zawodowych;
-wsparcie metodologiczne i psychologiczne uczestników szkolenia w codziennej praktyce zawodowej i życiu prywatnym.
Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość aby:
-wziąć udział w praktycznym treningu trudnych sytuacji komunikacyjnych;
-rozwinąć umiejętności związane z wykorzystaniem postaw asertywnych;
-rozwinąć umiejętności związane z efektywnym rozwiązywaniem konfliktów w praktyce;
-skorzystać z indywidualnych konsultacji także po zakończeniu szkolenia;
-poznać własne możliwości i przeanalizować dotychczasowe bariery w relacjach z partnerami komunikacji.

Metodologia

Trenerzy

dr iż. Martin Daliga
Zobacz specjalizację trenerską
Program szkolenia

Dzień I
1.Komunikacja międzyludzka – istota, rodzaje komunikacji.
2.Model efektywnej komunikacji – relacja nadawca – odbiorca komunikatu – wzajemne zależności.
3.Typy komunikatów.
4.Strategie budowania relacji międzyludzkich kluczem do satysfakcji zawodowej i osobistej.
5.Sztuka rozwiązywania konfliktów:
Mój styl rozwiązywania konfliktów.
Sposoby efektywnego rozwiązywania konfliktów.
6.Emocje – wróg czy przyjaciel?
Rodzaje emocji.
Po co nam emocje?
Radzenie sobie z własnymi emocjami.
7.Asertywność nie tylko sztuką odmawiania.
Asertywność w komunikacji.
Dzień 2
1. Rodzaje zachowań interpersonalnych – omówienie zalet i wad każdego typu zachowania
Zachowanie agresywne
Zachowanie uległe
Zachowanie manipulacyjne
Zachowanie asertywne
2. Asertywność jako jeden ze sposobów zmniejszania kosztów psychicznych pracy
Asertywność jako narzędzie radzenia sobie z: presją, manipulacją, krytyką
Praktyczne wskazówki, trening umiejętności rozpoznawania prób wywierania presji i radzenia sobie z manipulacją i krytyką
Obrona swoich praw
Analiza własnych praw
3. Autodiagnoza własnego sposobu kontaktowania się z innymi– test
Mapa asertywności, czyli określenie poziomu asertywności w różnych sferach życia
W kierunku większej pewności siebie...
Lepsze poznanie siebie -zasoby i słabe strony
Analiza własnego potencjału
Kierunki doskonalenia siebie
Postawa asertywna
Artykułowanie swoich potrzeb
Wyrażanie własnego zdania
Uwzględnianie reakcji innych
4. Techniki asertywności
Asertywna odmowa
Technika „zdartej płyty” (odmawianie, egzekwowanie praw i wyrażanie życzeń)
Obrona własnych granic
Zamiana oceny na opinię
Radzenie sobie z krytyką (poszukiwanie krytyki, demaskowanie aluzji, „zamglanie”, uprzedzanie krytyki)
5. Asertywne komunikowanie się w sytuacjach trudnych i ekstremalnych
Najważniejsze zasady asertywnej komunikacji w sytuacjach ekstremalnych i konfliktowych
Rozwiązywanie problemów: analiza sytuacji, znajdowanie przyczyn, formułowanie problemów
Jak dokonywać obiektywnych sądów (zbieranie faktów, opinii oraz ich analiza)
Sposoby przekazywania trudnych decyzji i niepopularnych wiadomości
6. Asertywna komunikacja i budowa relacji zawodowych
Jak komunikować się w sposób jasny, przejrzysty, zrozumiały i asertywny.
Jak wykorzystać w pracy dobre strony stresu.
Jak budować stabilne relacje zawodowe z wykorzystaniem technik asertywnej komunikacji.
7. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.
Informacje organizacyjne

Inwestycja

Zgłoszenie

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

21-23 maja | Poznań, Wrocław lub Online
09-11 czerwca | Warszawa, Kraków lub Online
07-09 lipca | Gdańsk, Katowice lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

22-23 maja | Warszawa lub Online
09-10 czerwca | Gdańsk lub Online
10-11 lipca | Wrocław lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

29-30 maja | Warszawa, Kraków lub Online
12-13 czerwca | Gdańsk, Wrocław lub Online
10-11 lipca | Warszawa, Gdańsk, Katowice lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

19-20 maja | Warszawa lub Online
16-17 czerwca | Kraków lub Online
14-15 lipca | Katowice lub Online

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

22-23 maja | Wrocław lub Online
12-13 czerwca | Gdańsk, Warszawa lub Online
03-04 lipca | Poznań lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r. | Zakopane lub Online
01 lipca 2025 r. do 04 lipca 2025 r. | Zakopane lub Online
16 września 2025 r. do 19 września 2025 r. | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

22-23 maja | Warszawa lub Online
26-27 czerwca | Kraków lub Online
28-29 lipca | Wrocław lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2025 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk