Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?
Zamów wycenę szkolenia zamkniętego
Zobacz więcej:
Opis szkolenia
Serdecznie zapraszamy do udziału w 2-dniowych warsztatach w zakresie przygotowania firmy do udziału w targach branżowych. Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
Grupa docelowa
Program warsztatów został przygotowany z myślą o:
- właścicielach firm chcących rozszerzyć działania marketingowe
- specjalistach i kierownikach działów handlowych
- specjalistach i kierownikach działów marketingu
- osobach odpowiedzialnych za przygotowanie przedsiębiorstwa do udziału w targach branżowych.
Cel szkolenia
Głównym celem szkolenia jest wprowadzenie Uczestników w zagadnienia związane z profesjonalnym kreowaniem wizerunku firmy i jej produktów podczas targów branżowych. Szkolenie jest zbiorem praktycznych porad i metod dotyczących m.in. ekspozycji produktów, prowadzenia rozmowy handlowej czy realizacji celów targowych. Zastosowanie tych wskazówek podniesie skuteczność i efektywność udziału w targach.
Korzyści dla uczestników
Dzięki warsztatom Uczestnicy będą mogli wzmocnić skuteczność swoich działań promocyjnych na targach branżowych oraz będą potrafili profesjonalnie przedstawić ofertę swojej firmy dzięki umiejętności skutecznego kreowania produktu i wizerunku. Dzięki ćwiczeniom z użyciem kamery Uczestnicy poznają swoje mocne i słabe strony w prezentacji produktów i rozmowie z klientem. Nauczą się również w jaki sposób radzić sobie z sytuacjami trudnymi pojawiającymi się w trakcie prezentacji.
Metodologia
Trenerzy
Program szkolenia
1. Wprowadzenie do warsztatów.
Prezentacja trenera i uczestników warsztatów.
Omówienie głównych elementów warsztatów.
2. Pierwsze zajęcia z kamerą – autodiagnoza.
Ćwiczenia umożliwiające na poznanie swoich mocnych i słabych stron oraz uświadomienie sobie tych kompetencji, które należy udoskonalić.
3. Budowanie wizerunku i efektywności handlowej w działaniach poprzedzających i następujących po targach.
Aktywność medialna.
Aktywność marketingowa.
Aktywność handlowa.
Co powinienem zrobić przed uczestnictwem w targach?
Co muszę zrobić po zakończonych targach?
4. Skuteczna komunikacja.
Komunikacja werbalna i niewerbalna.
Postawa wobec klienta i zbudowanie relacji nadawca-odbiorca komunikatu.
Najważniejsze zasady werbalnej komunikacji z klientem.
5. Najważniejsze zasady efektywnego kreowania produktów i usług.
Cele i efekty udanej prezentacji produktu i usługi.
Zasady konstruowania prezentacji oraz dopasowanie jej do odbiorcy/odbiorców.
Schemat prezentacji produktu i usługi.
6. Budowanie przewagi nad rozmówcą dzięki zastosowaniu reguł wywierania wpływu.
Najważniejsze reguły wywierania wpływu.
Trudne pytania - praktyczne sposoby radzenia sobie z niewygodnymi pytaniami.
Etyka w stosowaniu reguł wpływu.
7. Drugie zajęcia z kamerą.
Ćwiczenia będą symulacją spotkania z klientem podczas targów.
8. Tajniki negocjacji.
Sprawdzone techniki negocjacyjne.
Najważniejsze zasady negocjowania.
Etapy negocjacji handlowych.
Metody radzenia sobie z wymagającym klientem.
Sprawdzone odpowiedzi w rozmowach o cenie.
9. Jak poznać prawdziwe intencje klienta.
Psychologia zachowań klienta.
Tajemnice mowy ciała na przykładach filmowych.
10. Właściwe przygotowanie ofert, katalogów i folderów na targi.
Praktyczne warsztaty bazujące na posiadanych przez klienta materiałach marketingowych – czyli jak przygotować ciekawy materiał reklamowy?
11. Podstawy biznesowego savoir-vivre podczas bezpośrednich spotkań z klientem.
Savoir vivre – czym jest i jak pomaga w życiu zawodowym?
Pierwszy kontakt – czyli jak prawidłowo witać się i przestawiać.
Jak Cię widzą tak Cię piszą – jak poprzez wygląd przedstawić swój profesjonalizm?
Najczęstsze sytuacje problematyczne w stosowaniu etykiety. Sytuacje codzienne z praktyki Uczestników.
12. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.
Informacje organizacyjne
Inwestycja
Zgłoszenie
Kontakt
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00
Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Uwagi
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z
formularza zapytania ofertowego.