Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia Szkolenia zarządzanie projektami Marketing internetowy w praktyce. Opracuj strategię działania i mierz postępy! -2-dniowe inspirujące szkolenie z analizą dobrych praktyk i obowiązujących trendów.

Marketing internetowy w praktyce. Opracuj strategię działania i mierz postępy! -2-dniowe inspirujące szkolenie z analizą dobrych praktyk i obowiązujących trendów.


Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego


Zobacz więcej:

Opis szkolenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnych warsztatach: Marketing internetowy w praktyce. Opracuj strategię działania i mierz postępy! -2-dniowe inspirujące szkolenie z analizą dobrych praktyk i obowiązujących trendów.


Grupa docelowa

-Osoby decyzyjne poszukujące skutecznych narzędzi niezbędnych do budowania relacji z Klientami
-Specjaliści ds. e-marketingu
-Specjaliści ds. marketingu
-Brand managerowie
-Managerowie ds. komunikacji
-Sympatycy social media
-Osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.

Cel szkolenia

Uczestnicy uzyskają odpowiedzi na pytania:

-jak zorganizować efektywny marketing w organizacji?

-jak zbudować strategie marketingową dla organizacji? 

-jakie znaczenie ma wizerunek w internecie? 

-jak ustalać metody marketingu pod kątem Klienta? 

-jakie możliwości dają portale społecznościowe czy marketing wirusowy? 

-jak się wykreować? 

-jak dokonać pomiaru skuteczności realizowanych projektów marketingowych?

Korzyści dla uczestników

Na rynku wciąż pojawiają się nowe trendy wyznaczające kierunek w marketingu ale niezmiennie popularna jest innowacyjność budująca przewagę konkurencyjną firm i pomysłodawców...
Głównym założeniem projektu szkoleniowego jest przestawienie najbardziej skutecznych technik i najnowszych trendów w marketingu wraz z analizą sposobu ich wykorzystania w praktyce. Wszystkie informacja zostaną poparte analizą przypadków dokonywanych z perspektywy praktyka rynku - dzięki czemu uczestnicy szkolenia będą mogli dowiedzieć się jakiego rodzaju schematy działań i w jakiej konfiguracji mogą przynieść określone mierzalne wyniki w ich branży i środowisku. Wiedza zdobyta podczas szkolenia umożliwi skuteczniejsze planowanie marketingowe oraz uświadomi uczestnikom jak skutecznie zbudować przewagę konkurencyjną organizacji.

Metodologia

Trenerzy

dr inż. Martin Daliga
Zobacz specjalizację trenerską
Program szkolenia

 I. WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH. 

  • Prezentacja trenera i uczestników warsztatów.

  • Omówienie głównych elementów warsztatów. 

 II. INTEGRACJA I SYNERGIA KANAŁÓW KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ. 
  • Globalna kampania w lokalnym wydaniu.

  • Dowolność w działaniu czy sztywny kurs?

  • Jak dopasować zintegrowaną komunikację do realiów rynku: co należy, a co można.

  • Kiedy, gdzie, jak i z kim - nowoczesne metody dotarcia do świadomego Klienta. 

III. MARKETING W SOCIAL MEDIA: TRZY KROKI W PRZÓD. 

  • E-mail marketing w dobie social mediów i rozwiązań mobilnych.

  • Integracja kanałów: to co buduje markę i świadomość odbiorców. Jak wywołać efekt synergii?

  • Sekret prawdziwej komunikacji one-to-one: personalizacja i content dynamiczny.

  • Zwrot z inwestycji, 100% satysfakcji, pełna skuteczność- jak optymalizować działania e-mailingowe by przyniosły zamierzony efekt. 

IV. MARKETING INTERNETOWY - WPROWADZENIE. 

  • Skromne początki marketingu społecznościowego.

  • Media społecznościowe w słowach i liczbach.

  • Co media społecznościowe w roku 2013 mówią nam o przyszłości marketingu?

  • Realistyczne oczekiwania wobec marketingu społecznościowego.

  • Kilka słów o kontakcie z konsumentem. 

V. CZYM JEST FACEBOOK W MARKETINGU. 

  • Sieci i media społecznościowe - definicje.

  • Krajobraz sieci społecznościowych.

  • Siedem prawd o sieciach społecznościowych.

  • Twój cel: marketing wirusowy.

  • Inne korzyści z udziału w sieciach społecznościowych.

  • Pomysły na kampanię.

  • Podstawy Facebooka. 

VI. OPRACUJ STRATEGIĘ DZIAŁANIA NA FACEBOOKU I MIERZ POSTĘPY. 

  • Określ formę swojej obecności na Facebooku.

  • Etapy udanej kampanii w mediach społecznościowych.

  • Określ swój "produkt" społecznościowy.

  • Lista rzeczy do zrobienia na Facebooku. 

VII. MIARY SUKCESU W SOCIAL MEDIA. 

  • Planowanie i mierzenie efektów działań komunikacyjnych. Czy te dwa światy mają ze sobą coś wspólnego?

  • Czy duża liczba fanów naprawdę oznacza sukces?

  • Jak wybrać narzędzie do mierzenia efektów komunikacji w social media?

  • Jak sobie ułatwić życie – narzędzia wspomagające pomiar. 

VIII. DAJ SIĘ ODNALEŹĆ POTENCJALNYM KLIENTOM - STWÓRZ ROZPOZNAWALNE TREŚCI. 

  • Budowanie fabryki treści.

  • Różnorodność nadaje życiu smak.

  • Aby coś dostać, musisz coś dać.

  • Zasobność portfela już Cię nie ogranicza.

  • Monitorowanie postępów.

  • Inbound marketing w akcji – Wikipedia. 

IX. DAJ SIĘ ODNALEŹĆ W BLOGOSFERZE.  

  • Jak właściwie założyć blog.

  • Pisanie dobrych artykułów.

  • Skorzystaj z pomocy Google.

  • Spraw, by Twoje artykuły były zaraźliwe.

  • Wypromuj swoje teksty.

  • Komentarz jako punkt wyjścia do rozmowy.

  • Dlaczego nie każdy blog odnosi sukces.

  • Źródło niewyczerpanych korzyści.

  • Odbiór treści przez RSS.

  • Subskrybuj odpowiednie blogi branżowe.

  • Bierz udział w rozmowie.

  • Monitorowanie postępów. 

X. CROSS-SELLING I UP-SELLING – STRATEGIE SPRZEDAŻY.

  • Cross Marketing.

  • Cross Promocje – Kreowanie spójności wizerunkowej i atrakcyjności dla nabywców. 

XVIII. PODSUMOWANIE WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.

Informacje organizacyjne

Inwestycja

Zgłoszenie

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

21-23 maja | Poznań, Wrocław lub Online
09-11 czerwca | Warszawa, Kraków lub Online
07-09 lipca | Gdańsk, Katowice lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

22-23 maja | Warszawa lub Online
09-10 czerwca | Gdańsk lub Online
10-11 lipca | Wrocław lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

29-30 maja | Warszawa, Kraków lub Online
12-13 czerwca | Gdańsk, Wrocław lub Online
10-11 lipca | Warszawa, Gdańsk, Katowice lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

19-20 maja | Warszawa lub Online
16-17 czerwca | Kraków lub Online
14-15 lipca | Katowice lub Online

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

22-23 maja | Wrocław lub Online
12-13 czerwca | Gdańsk, Warszawa lub Online
03-04 lipca | Poznań lub Online
Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r. | Zakopane lub Online
01 lipca 2025 r. do 04 lipca 2025 r. | Zakopane lub Online
16 września 2025 r. do 19 września 2025 r. | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

22-23 maja | Warszawa lub Online
26-27 czerwca | Kraków lub Online
28-29 lipca | Wrocław lub Online
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2025 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk