-jak zorganizować efektywny marketing w organizacji?
-jak zbudować strategie marketingową dla organizacji?
-jakie znaczenie ma wizerunek w internecie?
-jak ustalać metody marketingu pod kątem Klienta?
-jakie możliwości dają portale społecznościowe czy marketing wirusowy?
-jak się wykreować?
-jak dokonać pomiaru skuteczności realizowanych projektów marketingowych?
Na rynku wciąż pojawiają się nowe trendy wyznaczające kierunek w marketingu ale niezmiennie popularna jest innowacyjność budująca przewagę konkurencyjną firm i pomysłodawców...
Głównym założeniem projektu szkoleniowego jest przestawienie najbardziej skutecznych technik i najnowszych trendów w marketingu wraz z analizą sposobu ich wykorzystania w praktyce. Wszystkie informacja zostaną poparte analizą przypadków dokonywanych z perspektywy praktyka rynku - dzięki czemu uczestnicy szkolenia będą mogli dowiedzieć się jakiego rodzaju schematy działań i w jakiej konfiguracji mogą przynieść określone mierzalne wyniki w ich branży i środowisku. Wiedza zdobyta podczas szkolenia umożliwi skuteczniejsze planowanie marketingowe oraz uświadomi uczestnikom jak skutecznie zbudować przewagę konkurencyjną organizacji.
I. WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.
Prezentacja trenera i uczestników warsztatów.
Omówienie głównych elementów warsztatów.
Globalna kampania w lokalnym wydaniu.
Dowolność w działaniu czy sztywny kurs?
Jak dopasować zintegrowaną komunikację do realiów rynku: co należy, a co można.
Kiedy, gdzie, jak i z kim - nowoczesne metody dotarcia do świadomego Klienta.
III. MARKETING W SOCIAL MEDIA: TRZY KROKI W PRZÓD.
E-mail marketing w dobie social mediów i rozwiązań mobilnych.
Integracja kanałów: to co buduje markę i świadomość odbiorców. Jak wywołać efekt synergii?
Sekret prawdziwej komunikacji one-to-one: personalizacja i content dynamiczny.
Zwrot z inwestycji, 100% satysfakcji, pełna skuteczność- jak optymalizować działania e-mailingowe by przyniosły zamierzony efekt.
IV. MARKETING INTERNETOWY - WPROWADZENIE.
Skromne początki marketingu społecznościowego.
Media społecznościowe w słowach i liczbach.
Co media społecznościowe w roku 2013 mówią nam o przyszłości marketingu?
Realistyczne oczekiwania wobec marketingu społecznościowego.
Kilka słów o kontakcie z konsumentem.
V. CZYM JEST FACEBOOK W MARKETINGU.
Sieci i media społecznościowe - definicje.
Krajobraz sieci społecznościowych.
Siedem prawd o sieciach społecznościowych.
Twój cel: marketing wirusowy.
Inne korzyści z udziału w sieciach społecznościowych.
Pomysły na kampanię.
Podstawy Facebooka.
VI. OPRACUJ STRATEGIĘ DZIAŁANIA NA FACEBOOKU I MIERZ POSTĘPY.
Określ formę swojej obecności na Facebooku.
Etapy udanej kampanii w mediach społecznościowych.
Określ swój "produkt" społecznościowy.
Lista rzeczy do zrobienia na Facebooku.
VII. MIARY SUKCESU W SOCIAL MEDIA.
Planowanie i mierzenie efektów działań komunikacyjnych. Czy te dwa światy mają ze sobą coś wspólnego?
Czy duża liczba fanów naprawdę oznacza sukces?
Jak wybrać narzędzie do mierzenia efektów komunikacji w social media?
Jak sobie ułatwić życie – narzędzia wspomagające pomiar.
VIII. DAJ SIĘ ODNALEŹĆ POTENCJALNYM KLIENTOM - STWÓRZ ROZPOZNAWALNE TREŚCI.
Budowanie fabryki treści.
Różnorodność nadaje życiu smak.
Aby coś dostać, musisz coś dać.
Zasobność portfela już Cię nie ogranicza.
Monitorowanie postępów.
Inbound marketing w akcji – Wikipedia.
IX. DAJ SIĘ ODNALEŹĆ W BLOGOSFERZE.
Jak właściwie założyć blog.
Pisanie dobrych artykułów.
Skorzystaj z pomocy Google.
Spraw, by Twoje artykuły były zaraźliwe.
Wypromuj swoje teksty.
Komentarz jako punkt wyjścia do rozmowy.
Dlaczego nie każdy blog odnosi sukces.
Źródło niewyczerpanych korzyści.
Odbiór treści przez RSS.
Subskrybuj odpowiednie blogi branżowe.
Bierz udział w rozmowie.
Monitorowanie postępów.
X. CROSS-SELLING I UP-SELLING – STRATEGIE SPRZEDAŻY.
Cross Marketing.
Cross Promocje – Kreowanie spójności wizerunkowej i atrakcyjności dla nabywców.
XVIII. PODSUMOWANIE WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00
Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
ponad 0 zadowolonych uczestników |
0 zaangażowania |
ponad 0 zrealizowanych szkoleń |
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia". |
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem". |
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników." |
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów." |
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego." |
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego." |