Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
Organizacja szkoleń Semper Szkolenia Szkolenia zarządzanie projektami PROJECT MANAGEMENT FOR PRACTITIONERS. 2 -day workshop.

PROJECT MANAGEMENT FOR PRACTITIONERS. 2 -day workshop.

Termin Miejsce Czas trwania Koszt Program Formularz zgłoszenia
od: 2025-02-10
do: 2025-02-11
Warszawa
Warszawa 2 dni (16 h) 1680 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-02-10
do: 2025-02-11
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1580 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-05-08
do: 2025-05-09
Warszawa
Warszawa 2 dni (16 h) 1680 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF
od: 2025-05-08
do: 2025-05-09
Szkolenie online
Szkolenie online 2 dni (12 h) 1580 zł/netto Program
szkolenia
Pobierz
PDF
Wypełnij online lub Pobierz PDF

Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?

Zamów wycenę szkolenia zamkniętego
Zobacz więcej:

Opis szkolenia

We cordially invite you to participate in the open training:"PROJECT MANAGEMENT FOR PRACTITIONERS. 2 -day workshop". The training is conducted in an interactive form in a small group that allows the lecturer to approach the participants individually.


Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: "PROJECT MANAGEMENT FOR PRACTITIONERS. 2 -day workshop.". Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
 
Pliki do pobrania

Grupa docelowa

Participants
The workshop is dedicated to
• Project Managers or pretending to be one
• Project Team Members
• business owners who order projects
• stakeholders who support projects
• people who participate either in project definition, planning or monitoring and control
Cel szkolenia

Goals
• essential knowledge of project approach and project management principles
• understanding of project management frameworks and practical hints how to implement PM models in real projects
• improved knowledge and skills how to use tools and techniques in starting-up, planning, monitoring and controlling stages
• understanding of project roles and team development soft-skills and tools
• structured and ordered PM vocabulary and knowledge about PM models and frameworks
Korzyści dla uczestników

Benefits
The "PROJECT MANAGEMENT FOR PRACTITIONERS. 2 -day workshop" is very interactive with many examples, discussion,analysis, and hands-on small group exercises.
Metodologia

Szkolenie stacjonarne
Working methods during face to face training:

As the first training institution in Poland, we make sure that open training is also tailored to the expectations and work style of participants! Individualisation of training - thanks to participation in such training, participants achieve the level of competences and skills expected by the employer.

Classes are conducted using the workshop method based on the activation of training participants through work in small groups, group discussions and exercises, case studies, genre scenes, individual work, simulations and mini-lectures with a discussion of real-life examples and a multimedia presentation. The subject of the course are real difficulties taking into account the specificity of a given industry as well as the needs and capabilities of people participating in the workshops. Participants learn through experience, practice different situations and have the possibility of individual consultations. Learning through creativity, flexibility and personal experience is the most effective form of acquiring new skills.

Depending on the date and location, the training is carried out by one of the indicated trainers.



Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.

Szkolenie on-line
Working methods during on-line training:
  • a convenient form of training - all you need is access to a device with the Internet (computer, tablet, phone), headphones or speakers and your favorite armchair
  • the training is carried out in a modern form in a virtual conference room and a small group of participants
  • the trainer conducts classes "live" - ​​you see and hear him
  • You can see the presentation, surveys and exercises on your computer screen in real time
  • during the training, the trainer activates the participants by asking questions that can be answered in real time
  • you receive a certificate issued by one of the leading training companies in Poland
  • you have access to post-training consultations in the form of an e-mail up to 4 weeks after the training
  • you receive an individual rebate card entitling you to a 10% discount on all subsequent face to face and online training organized by the Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER



Metody pracy podczas szkolenia on-line:
  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Program szkolenia

Programme

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.


1. Just a project
2. Introduction to project approach

• goal oriented activity vs. product oriented activity
3. Project simulation
• planning and building a product e.g. a toy following detailed design, requirements and constraints
4. Techniques and good practices
• tasks
o tasks list
o task sequence
• verification and validation
5. project – what’s that?
6. basic concepts and definitions
• basic terms and definitions
• project products vs. project goals
o output – outcome – benefit
• project context
o stakeholders
o business environment
7. discussion and analysis
• goal vs. output and outcome
• goal evaluation
• strategic decisions
8. techniques and good practices
• language of benefits
• SMART
• expectations
• requirements
• product
o vision
o project products
o prototype
• accuracy and credibility of estimates
• baseline plan and change management
9. Project start-up – pre project phase
10. What Project Manager and Project Team should know and what should prepare before a project
• roles and responsibilities during the pre-project phase
• identify strategic goal
o language of benefits
o project vision, tangible and intangible goal
o success factors and criteria
• project stakeholders
o identify needs and expectations
o impact analysis
o engagement strategy
• project product vision
o quality expectations and acceptance criteria
• budget and time constraints
o initial estimates
• identify and analyse previous lessons
• business risk management
o identify risks – threats and opportunities
o analyse risk
o plan risk response
• project appointment in organization
o project charter
o kick-off meeting
11. case study
• business vision
12. techniques and good practices
• language of benefits
• SMART
• product vison – epics and specifications
• stakeholder analysis
o expectations
o impact
• PESTLE
• risk description
• Project Charter
13. strategic project planning
14. in-depth understanding of project scope and project product, strategic scheduling and budgeting, risk response planning
• specify project product
o product breakdown structure
o quality expectations
• project approach
• strategic estimating
• external dependencies and prerequisites
• project organizational structure
o management roles, responsibilities and empowerment
• stakeholder engagement plan
• requirement specification and prioritization
o product vs. requirement
• requirement acceptance
• quality assurance and control
• quality planning
• management and development tasks
• project stages an project lifecycle
o control points and milestones for business decisions,
o operational management and technical perspective
• control points
• task sequencing
o network diagram
• estimation techniques
• task estimating
o resource and workload
o duration
• scheduling
o critical path technique
o inspirations from critical chain
• resource calendar
• schedule presentation
o Gantt chart
o Kanban task table
• uncertainty of a plan – operational risk – threats and opportunities
o identify uncertainty
o time buffers
o risk response tasks
• baseline plan
15. Case study
• design strategic plan
16. Techniques and good practices
• RTM – requirements traceability matrix
• product vision structure
• PBS
• acceptance criteria
• MoSCoW prioritization, spiderweb impact analysis
• project management stages
17. Project is a teamwork
18. How to identify and build team development plan

• project team member vs. HR resource
• team building and development
o from a group to the team
• team development dynamics
o from a group to the team
19. Discussion and analysis
• team members in our projects
20. Case study
• team management strategy - scenario analysis
21. Techniques and good practices
• group development stages by Bruce Tuckman
22. Project execution – stage planning
23. Detailed planning of a project development [delivery] stage
• operational planning of project stage
o planning based on lessons learnt at previous stage
o business value justification
o stage goals, benefits, acceptance criteria
o team tasks and subcontractor work packages
o tasks and activities sequencing
o control points
o schedule and resource calendar
o roles and responsibilities
o risks and risk responses
o stage baseline plan
• task delegating
• progress tracking
o report templates
o dedicated reporting
o control points
o progress report analysis
o forecasts and predictions
o stage retrospective
• risk tracking
o risk owner
o risk status
• corrective and preventive actions
• quality management
• change management
o change budget
• change vs. discrepancy
o update plans
• communication – key tool for PM
o effective meetings
o direct team collaboration
24. Case study
• design stage plan
• plan project meetings
• analyse project report
25. Techniques and good practices
• stage goal and products
• quality criteria
• PBS and WBS
• work package
• milestones
• estimating
• PDM
• critical path
• RACI
• risk analysis – description, risk assessment
• verification and quality inspection [peer review]
• report templates
• effective meeting management
26. Project closing
• clear project account with stakeholders
• plan follow-on activities
• review business benefits
• project evaluation and lessons learnt
27. Case study
• lessons learnt to record
28. Summary
29. Discussion
• what I have learnt, and what I can implement tomorrow
• what to improve, what to avoid

 

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Informacje organizacyjne

Szkolenie stacjonarne
A few days before the event, we will contact you to ask about your expectations, previous experience and skills, which will allow us to partially adjust the training program to your needs.

Schedule
  • the training lasts 2 days (16h)
  • classes take place between 10.00-18.00 on the first day and 09.00-17.00 on the second day
  • due to the workshop form of the training, the maximum number of participants is 15 people
  • the training program includes 2 coffee breaks and a 2-course lunch
     
harmonogram_szkolenia.jpg

Day I
10:00 - start of training
12.00 - coffee break
14.00 - lunch break
16.00 - coffee break
18:00 - end of training
Day II
09:00 - start of training
11:00 - coffee break
13.00 - lunch break
15.00 - coffee break
17:00 - end of training

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
harmonogram_szkolenia.jpg
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 – przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
Szkolenie on-line

A few days before the event, we will contact you to ask about your expectations, previous experience and skills, which will allow us to partially adjust the training program to your needs.

Schedule

    the training lasts 2 days (12h in total) and you can participate in it from anywhere by joining a virtual conference room using a device with Internet access
  • classes take place between 09.00-15.00 each day according to the schedule:

Day I
09.00-10.30 - training
10.30-10.40 - break
10.40-12.00 - training
12.00-12.15 - break
12: 15-13.30 - training
13.30-13.40 - break
13.40-15.00 - training
Day II
09.00-10.30 - training
10.30-10.40 - break
10.40-12.00 - training
12.00-12.15 - break
12: 15-13.30 - training
13.30-13.40 - break
13.40-15.00 - training

Access to the virtual conference room will be sent to the e-mail address of the participant 7 days before begining of the training.

Technical requirements: Computer, smartphone or tablet connected to the Internet with a connection speed from 512 KB / sec.

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 każdego dnia według harmonogramu:

Dzień I
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
Dzień II
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
 
Inwestycja

Szkolenie stacjonarne
1680.00zł netto (+23% VAT)

For budgetary units financing participation in the training at a minimum of 70% or entirely from public funds, the VAT rate = ex.
-price includes:
-participation in training,
-training materials [the participant's own manual, additional materials used during practical workshops]
-stationery [notebook, pen]
-diploma confirming completion of the training
-consultations after training
-Each Participant will receive an individual discount card entitling to a 10% discount on all subsequent open trainings organized by the Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-coffee and dinner services (does not include accommodation).

zakwaterowanie.jpg
Training price with accommodation:
Training price for 1 person with accommodation for 1 night in a single room with breakfast and dinner: PLN 2130 net (+ 23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

zakwaterowanie.jpg
Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 2130 zł netto (+23% Vat)
Szkolenie on-line
1580.00zł netto (+23% VAT)

For budgetary units financing participation in the training at a minimum of 70% or entirely from public funds, the VAT rate = ex.
-price includes:
-participation in on-line training
-electronic training materials
-certificate confirming completion of the training (in electronic or paper version)
-consultations after training
-10% discount on all subsequent open and on-line trainings organized by the Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
 
Zgłoszenie

Szkolenie stacjonarne

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Szkolenie on-line

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      
Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

09-10 grudnia | Wrocław, Gdańsk lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online
27-28 lutego | Gdańsk, Wrocław lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

09-11 grudnia | Wrocław, Kraków lub Online
16-18 grudnia | Warszawa lub Online
27-29 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online

Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

28-29 listopada | Kraków, Poznań lub Online
12-13 grudnia | Warszawa, Katowice lub Online
23-24 stycznia | Kraków, Gdańsk lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

14-15 listopada | Kraków lub Online
25-26 listopada | Gdańsk, Warszawa lub Online
05-06 grudnia | Poznań, Katowice lub Online
12-13 grudnia | Wrocław, Warszawa lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

21-22 listopada | Gdańsk, Wrocław lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Poznań lub Online
27-28 stycznia | Kraków lub Online
24-25 lutego | Warszawa lub Online

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

25-26 listopada | Gdańsk lub Online
09-10 grudnia | Wrocław
16-17 grudnia | Warszawa lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

03 grudnia do 06 grudnia | Zakopane lub Online
18 marca 2025 r. do 21 marca 2025 r. | Zakopane lub Online
20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r. | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

25-26 listopada | Gdańsk, Katowice lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Wrocław, Kraków lub Online
19-20 grudnia | Kraków lub Online
27-28 stycznia | Poznań, Gdańsk lub Online

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk