Dzisiaj kolejny odcinek z cyklu inspirujących wywiadów SEMPER. Naszym rozmówcą jest Pani Joanna Zasuwa - osoba odpowiedzialna w Centrum za aktywną współpracę z najlepszymi obiektami konferencyjnymi w całym kraju. Podsumowanie roku pracy, refleksja nad tym, co udało się osiągnąć i perspektywa kolejnych wyzwań zawodowych - o tym wszystkim w rozmowie z naszym gościem. Zapraszamy do lektury.
Tak, powiem więcej - praca znacząco przerosła moje oczekiwania. Ogólnie podeszłam do rozmów kwalifikacyjnych (a przeszłam dwa wymagające etapy) i wyboru tej drogi zawodowej tak, jakby była to praca biurowa - komputer, telefon, maile, sprawozdania - takie może w końcu spokojne "od 8:00 do 16:00". Dynamika wykonywanej pracy mocno mnie jednak zaskoczyła i jestem szczerze zadowolona, że o nudzie czy monotonii w pracy możemy zapomnieć ;).
Oczywiście i nawet uważam, że z każdej poprzedniej pracy należy przenieść to co najlepsze w nas do następnej, a niedoskonałości poprawić. Poza tym uważam, że każde doświadczenie zawodowe jest niezwykle cenne.
Zacznę odpowiedź od tego, czego chciałabym się nauczyć, czyli jeszcze lepszej organizacji swojego czasu pracy. A czego się nauczyłam? Poza kwestiami czysto merytorycznymi związanymi stricte z zakresem wykonywanych obowiązków, na pewno chciałabym zyskać wysokie umiejętności w zakresie efektywnej współpracy - zorganizowanie jednego szkolenia uzależnione jest bowiem od pracy wielu osób.
Bez zawahania się mogę powiedzieć, że tak - podjęłabym taką samą decyzję. Nie mogę chcieć być w innym miejscu niż jestem - wszystko zależy od nas (prawie wszystko ;)). Każdemu zobowiązaniu, czy to zawodowemu, czy prywatnemu oddaje się w pełni i słucham... słucham siebie.
Na pewno empatia i umiejętność słuchania - w tym przypadku Klientów. W zespole to ja przeprowadzam najdłuższe rozmowy telefoniczne. ;) Każdy z nas ma inne predyspozycje - moją jest rozmowa, ale też i czasami brak asertywności, nad czym pracuję.
Dumna jestem z decyzji o zmianie pozycji zawodowej. Naturalną konsekwencją tej zmiany jest szereg nowych czynności służbowych, które wykonuję. Najbardziej jednak dumna jestem z siebie i osobistego rozwoju, w czym pomógł mi zespół.
Zasady? Chociaż są one moje prywatne, to także uniwersalne i bardzo proste, tj. szczerość, szacunek, zaangażowanie, indywidualne podejście do każdej osoby. A receptą ogólnie jest szeroko pojęty profesjonalizm w każdym szczególe.
Tak, jako Zespół byliśmy uczestnikami szkolenia "Profesjonalna komunikacja i obsługa klienta oraz skuteczne zarządzanie czasem i organizowanie pracy własnej". Zajęcia pomogły mi zwiększyć swoją efektywność osobistą, co przełożyło się m.in. na terminową realizację podjętych zadań, określenie ich ważności w planie dnia i definiowanie priorytetów. Szkolenie pozwoliło mi także usystematyzować pojęcia dotyczące komunikacji z Klientem.
Polecane artykuły
ponad 0 zadowolonych uczestników |
0 zaangażowania |
ponad 0 zrealizowanych szkoleń |
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia". |
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem". |
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników." |
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów." |
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego." |
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego." |