Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Blog Nowe szkolenie w ofercie: Lean Service – usprawnianie procesów usługowych - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Pracuj sprytniej, nie ciężej!

Nowe szkolenie w ofercie: Lean Service – usprawnianie procesów usługowych - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Pracuj sprytniej, nie ciężej!

Nowe szkolenie w ofercie: Lean Service – usprawnianie procesów usługowych - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Pracuj sprytniej, nie ciężej!

Lean Service – usprawnianie procesów usługowych, to nasza nowa propozycja szkoleniowa dedykowana wszystkim chcącym poznać efektywne metody ograniczania marnotrawstwa w organizacji oraz mądrego zarządzania posiadanymi zasobami. Na nasze 2-dniowe warsztaty praktyczne przeznaczyliśmy dwa terminy – jeden z nich już w maju. Jeśli i Państwo pragną pracować zdecydowanie sprytniej, jednak wcale nie ciężej, zapraszamy do pobrania formularza zgłoszenia na to właśnie wyjątkowe szkolenie.


Pracować sprytnie, lecz niekoniecznie ciężej – czy to w ogóle możliwe?

Proponowane przez nas warsztaty Lean Service – usprawnianie procesów usługowych to innowacyjne rozwiązanie dydaktyczne oparte na koncepcji Lean. Koncepcja ta, choć swoje źródło i pochodzenie posiada w procesach zaliczanych do typowo produkcyjnych, znakomicie odnalazła się obecnie w wielu innych obszarach światowej gospodarki, w tym w szeroko rozumianych procesach nieprodukcyjnych oraz sektorze usług.

Lean Service to ścieżka dedykowana organizacjom usługowym, zawierająca między innymi takie koncepcje, jak: Lean Office, Lean Administration, Lean Healthcare, Lean Accounting, Lean Marketing, Lean Government, Lean Education czy Lean Banking. Czym jest jednak Lean?

Lean to w globalnym ujęciu strategia zarządzania organizacją. Kluczowe znaczenie ma tutaj dostarczanie klientom produktów oraz usług dokładnie takich, jakich oczekują, jednak w sposób gwarantujący ograniczanie marnotrawstwa zasobów oraz w pełnym poszanowaniu dla ludzi pracujących w organizacji. Lean Service odnosi się wprost do sektora usług, jednak niezależnie od tego, jakiego rodzaju usług dotyczy, zawsze i niezmiennie jest to droga usprawniania i „odchudzania” procesów z takich działań i zasobów, za które klient nie chciałby zapłacić, ze względu na stopień niegospodarności, jaka wiązała się z realizacją danej usługi.

Wracając do pytania, jakie postawiliśmy na początku – czy możliwe jest w takiej sytuacji ograniczenie naszego wysiłku, a jednocześnie otrzymanie znakomitych rezultatów? Otóż jak najbardziej tak. I przybliżeniu tego właśnie zjawiska służy przygotowane przez nas szkolenie.

„Czy to szkolenie jest dla mnie?”

Jeśli zastanawiają się Państwo czy 2-dniowe warsztaty Lean Service – usprawnianie procesów usługowych to rozwiązanie odpowiadające Państwa potrzebom i preferencjom szkoleniowym, spieszymy z odpowiedzią. Otóż szkolenie adresowane jest przede wszystkim do osób nadzorujących lub realizujących zróżnicowane procesy usługowe, biurowe i administracyjne w różnego typu organizacjach. Jednak propozycja ta z pewnością przypadnie do gustu także wszystkim uczestnikom zajmującym inne stanowiska i pełniącym odmienne funkcje w organizacji, a zainteresowanym tematem pracy sprytniejszej, a niekoniecznie cięższej, jednak przede wszystkim pozwalającej na ograniczenie rozrzutności i mądre zarządzanie posiadanymi zasobami.

Każdy uczestnik naszych warsztatów założy podczas szkolenia „niewidzialne okulary”…

Uczestnicy warsztatów Lean Service – usprawnianie procesów usługowych podczas realizowanych zajęć będą mogli uczestniczyć w specjalnie przygotowanych grach i zabawach, mających na celu między innymi wypracowanie nawyków wydajnego działania oraz poprawy warsztatu pracy i projektowania efektywnych stanowisk i obszarów pracy. Jednym z zadań będzie włożenie „niewidzialnych okularów”, które to w zaskakujący lecz skuteczny sposób pozwolą uczestnikom szkolenia wyraźnie zobaczyć źródła marnotrawstwa w ich własnych organizacjach.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi celu, programu i przebiegu szkolenia. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt.



Polecane artykuły

Jakie są zasady tworzenia kosztorysów i kalkulacji cen?

Kosztorysowanie to jeden z najważniejszych etapów przygotowania projektu budowlanego, który decyduje o jego powodzeniu i rentowności. Poprawnie sporządzony pomaga w dokładnym zaplanowaniu...
Poznaj tajniki systemu KOBiZE i sprawnie realizuj przetargi publiczne

Współczesne wymagania ekologiczne stawiane przed przedsiębiorstwami są coraz bardziej rygorystyczne. W Polsce istnieje system KOBiZE, który pełni kluczową funkcję w monitorowaniu i...
Dofinansowania z urzędu pracy - gdzie ich szukać?

Dofinansowania z Urzędu Pracy stanowią ważne narzędzie wsparcia finansowego dla przedsiębiorców. Umożliwiają one nie tylko rozpoczęcie działalności gospodarczej, ale także rozwój...

ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

28-29 listopada | Warszawa, Katowice lub Online
09-10 grudnia | Wrocław, Gdańsk lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

06-08 listopada | Gdańsk, Katowice lub Online
27-29 listopada | Warszawa lub Online
09-11 grudnia | Wrocław, Kraków lub Online
16-18 grudnia | Warszawa lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

28-29 listopada | Kraków, Poznań lub Online
12-13 grudnia | Warszawa, Katowice lub Online
23-24 stycznia | Kraków, Gdańsk lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

14-15 listopada | Kraków lub Online
25-26 listopada | Gdańsk, Warszawa lub Online
05-06 grudnia | Poznań, Katowice lub Online
12-13 grudnia | Wrocław, Warszawa lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

21-22 listopada | Gdańsk, Wrocław lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Poznań lub Online
27-28 stycznia | Kraków lub Online
24-25 lutego | Warszawa lub Online

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

25-26 listopada | Gdańsk lub Online
09-10 grudnia | Wrocław
16-17 grudnia | Warszawa lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

03 grudnia do 06 grudnia | Zakopane lub Online
18 marca 2025 r. do 21 marca 2025 r. | Zakopane lub Online
20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r. | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

25-26 listopada | Gdańsk, Katowice lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Wrocław, Kraków lub Online
19-20 grudnia | Kraków lub Online
27-28 stycznia | Poznań, Gdańsk lub Online

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł