Lean Service – usprawnianie procesów usługowych, to nasza nowa propozycja szkoleniowa dedykowana wszystkim chcącym poznać efektywne metody ograniczania marnotrawstwa w organizacji oraz mądrego zarządzania posiadanymi zasobami. Na nasze 2-dniowe warsztaty praktyczne przeznaczyliśmy dwa terminy – jeden z nich już w maju. Jeśli i Państwo pragną pracować zdecydowanie sprytniej, jednak wcale nie ciężej, zapraszamy do pobrania formularza zgłoszenia na to właśnie wyjątkowe szkolenie.
Proponowane przez nas warsztaty Lean Service – usprawnianie procesów usługowych to innowacyjne rozwiązanie dydaktyczne oparte na koncepcji Lean. Koncepcja ta, choć swoje źródło i pochodzenie posiada w procesach zaliczanych do typowo produkcyjnych, znakomicie odnalazła się obecnie w wielu innych obszarach światowej gospodarki, w tym w szeroko rozumianych procesach nieprodukcyjnych oraz sektorze usług.
Lean Service to ścieżka dedykowana organizacjom usługowym, zawierająca między innymi takie koncepcje, jak: Lean Office, Lean Administration, Lean Healthcare, Lean Accounting, Lean Marketing, Lean Government, Lean Education czy Lean Banking. Czym jest jednak Lean?
Lean to w globalnym ujęciu strategia zarządzania organizacją. Kluczowe znaczenie ma tutaj dostarczanie klientom produktów oraz usług dokładnie takich, jakich oczekują, jednak w sposób gwarantujący ograniczanie marnotrawstwa zasobów oraz w pełnym poszanowaniu dla ludzi pracujących w organizacji. Lean Service odnosi się wprost do sektora usług, jednak niezależnie od tego, jakiego rodzaju usług dotyczy, zawsze i niezmiennie jest to droga usprawniania i „odchudzania” procesów z takich działań i zasobów, za które klient nie chciałby zapłacić, ze względu na stopień niegospodarności, jaka wiązała się z realizacją danej usługi.
Wracając do pytania, jakie postawiliśmy na początku – czy możliwe jest w takiej sytuacji ograniczenie naszego wysiłku, a jednocześnie otrzymanie znakomitych rezultatów? Otóż jak najbardziej tak. I przybliżeniu tego właśnie zjawiska służy przygotowane przez nas szkolenie.
Jeśli zastanawiają się Państwo czy 2-dniowe warsztaty Lean Service – usprawnianie procesów usługowych to rozwiązanie odpowiadające Państwa potrzebom i preferencjom szkoleniowym, spieszymy z odpowiedzią. Otóż szkolenie adresowane jest przede wszystkim do osób nadzorujących lub realizujących zróżnicowane procesy usługowe, biurowe i administracyjne w różnego typu organizacjach. Jednak propozycja ta z pewnością przypadnie do gustu także wszystkim uczestnikom zajmującym inne stanowiska i pełniącym odmienne funkcje w organizacji, a zainteresowanym tematem pracy sprytniejszej, a niekoniecznie cięższej, jednak przede wszystkim pozwalającej na ograniczenie rozrzutności i mądre zarządzanie posiadanymi zasobami.
Uczestnicy warsztatów Lean Service – usprawnianie procesów usługowych podczas realizowanych zajęć będą mogli uczestniczyć w specjalnie przygotowanych grach i zabawach, mających na celu między innymi wypracowanie nawyków wydajnego działania oraz poprawy warsztatu pracy i projektowania efektywnych stanowisk i obszarów pracy. Jednym z zadań będzie włożenie „niewidzialnych okularów”, które to w zaskakujący lecz skuteczny sposób pozwolą uczestnikom szkolenia wyraźnie zobaczyć źródła marnotrawstwa w ich własnych organizacjach.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi celu, programu i przebiegu szkolenia. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt.
Polecane artykuły
ponad 0 zadowolonych uczestników |
0 zaangażowania |
ponad 0 zrealizowanych szkoleń |
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia". |
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem". |
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników." |
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów." |
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego." |
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego." |