Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Artykuły Nowe standardy w profesjonalnej obsłudze klienta przez telefon

Nowe standardy w profesjonalnej obsłudze klienta przez telefon

Nowe standardy w profesjonalnej obsłudze klienta przez telefon
W pracy każdej instytucji czy przedsiębiorstwa rola obsługi klienta zewnętrznego czy też wewnętrznego jest niezwykle istotna.
Profesjonalizm, poprawny przepływ informacji oraz właściwy proces obsługi prowadzi do satysfakcji każdej z zainteresowanych stron ponieważ klient otrzymuje to, czego oczekiwał. Jest to gwarancją realizacji wytyczonych celów oraz sukcesu na każdym poziomie współpracy.

Najważniejszy jest pierwszy kontakt, którym najczęściej jest rozmowa telefoniczna. Najbardziej trafiają do nas liczby więc oto kilka istotnych danych statystycznych, które zobrazują sytuację:
- jedynie 4% niezadowolonych klientów składa skargę, wydaje się niewiele ale…to skutkuje, tym że od 65% do 90% z nich już więcej do nas nie zadzwoni. Co więcej swoją negatywną opinię o nas przekaże średnio 9 innym osobom;
- 2/3 przypadków niezadowolenia klienta jest związana z błędami popełnianymi w procesie komunikacji z klientem (tylko 1/3 to niezadowolenie z produktu czy świadczonej usługi);
- w 5 na 6 przypadków klient zmienia dostawcę, ponieważ jest bardziej niezadowolony z jakości obsługi niż z zamówionego produktu.

Oferowane przez nas szkolenie w zakresie telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży przez telefon w sposób praktyczny nauczy Państwa jak temu zapobiec i wdrożyć najskuteczniejsze standardy profesjonalnej obsługi.
Pamiętajmy żeby już przy pierwszym kontakcie z potencjalnym klientem w pełni zrozumieć jego oczekiwania, być punktualnym i mieć poszanowanie dla czasu rozmówcy. Istotną rolę w profesjonalnej obsłudze klienta przez telefon odgrywają również emocje w głosie, które potrafią wyrazić nie tylko uśmiech ale także nastawienie do klienta.

Podczas naszych zajęć poznają Państwo wiele sformułowań, które wydają się nie mieć jakiegokolwiek wpływu na podjęcie decyzji przez potencjalnego kontrahenta a jednak z psychologicznego punktu widzenia potrafią go skutecznie zniechęcić.
Poza tym pomożemy Państwu w nabyciu umiejętności zadawania pytań otwartych, koncentracji na wypowiedzi rozmówcy, umiejętności jego słuchania. Poznają Państwo także technikę parafrazy, która pozwoli Uczestnikom uzyskać wyjaśnienie, potwierdzić czy nasz punkt widzenia jest zgodny z tym czego oczekuje klient oraz nadać rozmowie pełną i uporządkowaną strukturę.
Pokażemy Państwu jak wywierać wpływ w rozmowie telefonicznej oraz nauczyć współpracy i podejścia do różnych typów klientów (m.in.: zdecydowany, niezdecydowany, negujący, zgodny, osobisty, rzeczowy).

Podsumowując: podczas naszych warsztatów dowiedzą się Państwo jakimi technikami oraz narzędziami należy się posługiwać, by dobrze przygotować się do rozmowy; w odpowiedni sposób zaprezentować produkt/usługę, którą chcemy sprzedać; w pełni przekonać potencjalnego klienta, iż nasza oferta jest najbardziej konkurencyjna, a co najważniejsze nauczymy Państwa umiejętności budowania długoterminowych relacji z klientem.

Porozmawiajmy o standardach telefonicznej obsługi klienta w Państwa organizacji i spotkajmy się na najbliższych warsztatach:

Telemarketing- sprzedaż produktów i usług przez telefon - czyli jak skutecznie zwiększyć zyski i zdobyć nowych klientów.

Terminy i miejsca szkolenia
Miejsce Data rozpoczęcia Data zakończenia Liczba dni Liczba godzin
Poznań 2012-03-29 2012-03-30 2 16
Warszawa 2012-05-28 2012-05-29 2 16

Kontakt:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
tel:(61) 8102 194 lub 508 393 926




ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

09-10 grudnia | Wrocław, Gdańsk lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online
27-28 lutego | Gdańsk, Wrocław lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

09-11 grudnia | Wrocław, Kraków lub Online
16-18 grudnia | Warszawa lub Online
27-29 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online

Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

28-29 listopada | Kraków, Poznań lub Online
12-13 grudnia | Warszawa, Katowice lub Online
23-24 stycznia | Kraków, Gdańsk lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

14-15 listopada | Kraków lub Online
25-26 listopada | Gdańsk, Warszawa lub Online
05-06 grudnia | Poznań, Katowice lub Online
12-13 grudnia | Wrocław, Warszawa lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

21-22 listopada | Gdańsk, Wrocław lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Poznań lub Online
27-28 stycznia | Kraków lub Online
24-25 lutego | Warszawa lub Online

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

25-26 listopada | Gdańsk lub Online
09-10 grudnia | Wrocław
16-17 grudnia | Warszawa lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

03 grudnia do 06 grudnia | Zakopane lub Online
18 marca 2025 r. do 21 marca 2025 r. | Zakopane lub Online
20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r. | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

25-26 listopada | Gdańsk, Katowice lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Wrocław, Kraków lub Online
19-20 grudnia | Kraków lub Online
27-28 stycznia | Poznań, Gdańsk lub Online

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł