Dobra obsługa klienta to jeden z ważniejszych aspektów prowadzenia każdego biznesu. Dzięki odpowiedniemu podejściu do klienta oraz utrzymywaniu i pielęgnowaniu dobrych z nim relacji, mamy szansę przekonać go do siebie oraz sprawić, by został z nami na długi czas.
Profesjonalna obsługa klienta to jednak zagadnienie dość szerokie, obejmujące wiele różnych aspektów, a tym samym wymagające nieustannego zgłębiania wiedzy na ten temat. Dlatego też warto zainteresować się uczestnictwem w specjalnych szkoleniach, które okazują się pomocne w budowaniu oraz podtrzymywaniu satysfakcjonujących obie strony (sprzedawcę oraz klienta) relacji.
Udział w warsztatach pozwala przede wszystkim nauczyć się właściwego reprezentowania firmy w kontaktach z klientami. Umożliwia także skupienie się na samym kliencie - przedstawia możliwości dostosowania sposobów obsługi klienta do jego konkretnego typu. Dzięki niemu możliwe jest także radzenie sobie w kontaktach z wymagającymi klientami, co często przecież okazuje się prawdziwą bolączką sprzedawców.
Oprócz tego, uczestnicy szkolenia mają szansę zdobyć cenną wiedzę dotyczącą motywów działania klientów, diagnozowania mocnych oraz rozwojowych obszarów w kontakcie z klientami czy też posługiwania się powszechnie uznawanym przez sprzedawców językiem korzyści. Dzięki temu mają możliwość ,,rozpracowania” sposobu myślenia klienta, a tym samym łatwiejszego pozyskania jego zainteresowania oraz sprawienia, by zdecydował się on na wybór właśnie naszych produktów czy usług.
Warsztaty prowadzone są w grupach, ale nie wykluczają też pracy indywidualnej. Odbywają się one z uwzględnieniem dyskusji na forum, różnego rodzaju ćwiczeń, w tym odgrywaniu scenek rodzajowych czy analizy studiów przypadków. Dodatkowym urozmaiceniem jest użycie kamery, które pozwala spojrzeć na własne zachowanie z nieco innej perspektywy, a dodatkowo zasięgnąć obiektywnej opinii współuczestników.
Wszystko to odbywa się pod okiem profesjonalistów – trenerów biznesu, posiadających potrzebne kompetencje, a przy tym wieloletnie doświadczenie. Jesteśmy przekonani, że dzięki takiej formie szkoleń, a także kontakcie z wyspecjalizowaną kadrą, mogą one okazać się wyjatkowo pomocne w budowaniu oraz prowadzeniu skutecznych, owocnych relacji z klientami.
ponad 0 zadowolonych uczestników |
0 zaangażowania |
ponad 0 zrealizowanych szkoleń |
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia". |
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem". |
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników." |
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów." |
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego." |
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego." |