Znajdź na stronie:
telefon: 61 307 03 03
tel. kom.: 508 393 926
e-mail: info@szkolenia-semper.pl Kontakt
NEWSLETTER

Zapisz się
Organizacja szkoleń Semper Aktualności Profesjonalna obsługa klienta – szkolenie

Profesjonalna obsługa klienta – szkolenie

Dobra obsługa klienta to jeden z ważniejszych aspektów prowadzenia każdego biznesu. Dzięki odpowiedniemu podejściu do klienta oraz utrzymywaniu i pielęgnowaniu dobrych z nim relacji, mamy szansę przekonać go do siebie oraz sprawić, by został z nami na długi czas.

Profesjonalna obsługa klienta to jednak zagadnienie dość szerokie, obejmujące wiele różnych aspektów, a tym samym wymagające nieustannego zgłębiania wiedzy na ten temat. Dlatego też warto zainteresować się uczestnictwem w specjalnych szkoleniach, które okazują się pomocne w budowaniu oraz podtrzymywaniu satysfakcjonujących obie strony (sprzedawcę oraz klienta) relacji.

W czym może pomóc takie szkolenie? Co ułatwić?

Udział w warsztatach pozwala przede wszystkim nauczyć się właściwego reprezentowania firmy w kontaktach z klientami. Umożliwia także skupienie się na samym kliencie - przedstawia możliwości dostosowania sposobów obsługi klienta do jego konkretnego typu. Dzięki niemu możliwe jest także radzenie sobie w kontaktach z wymagającymi klientami, co często przecież okazuje się prawdziwą bolączką sprzedawców.

Oprócz tego, uczestnicy szkolenia mają szansę zdobyć cenną wiedzę dotyczącą motywów działania klientów, diagnozowania mocnych oraz rozwojowych obszarów w kontakcie z klientami czy też posługiwania się powszechnie uznawanym przez sprzedawców językiem korzyści. Dzięki temu mają możliwość ,,rozpracowania” sposobu myślenia klienta, a tym samym łatwiejszego pozyskania jego zainteresowania oraz sprawienia, by zdecydował się on na wybór właśnie naszych produktów czy usług.

O sposobie prowadzenia zajęć

Warsztaty prowadzone są w grupach, ale nie wykluczają też pracy indywidualnej. Odbywają się one z uwzględnieniem dyskusji na forum, różnego rodzaju ćwiczeń, w tym odgrywaniu scenek rodzajowych czy analizy studiów przypadków. Dodatkowym urozmaiceniem jest użycie kamery, które pozwala spojrzeć na własne zachowanie z nieco innej perspektywy, a dodatkowo zasięgnąć obiektywnej opinii współuczestników.

Wszystko to odbywa się pod okiem profesjonalistów – trenerów biznesu, posiadających potrzebne kompetencje, a przy tym wieloletnie doświadczenie. Jesteśmy przekonani, że dzięki takiej formie szkoleń, a także kontakcie z wyspecjalizowaną kadrą, mogą one okazać się wyjatkowo pomocne w budowaniu oraz prowadzeniu skutecznych, owocnych relacji z klientami.




ponad
0
zadowolonych uczestników

0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń


ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - od działań indywidualnych do zespołowych-2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne i symulacje.

28-29 listopada | Warszawa, Katowice lub Online
09-10 grudnia | Wrocław, Gdańsk lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3 -dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.

06-08 listopada | Gdańsk, Katowice lub Online
27-29 listopada | Warszawa lub Online
09-11 grudnia | Wrocław, Kraków lub Online
16-18 grudnia | Warszawa lub Online
Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

28-29 listopada | Kraków, Poznań lub Online
12-13 grudnia | Warszawa, Katowice lub Online
23-24 stycznia | Kraków, Gdańsk lub Online
Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji.

14-15 listopada | Kraków lub Online
25-26 listopada | Gdańsk, Warszawa lub Online
05-06 grudnia | Poznań, Katowice lub Online
12-13 grudnia | Wrocław, Warszawa lub Online
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.

21-22 listopada | Gdańsk, Wrocław lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Poznań lub Online
27-28 stycznia | Kraków lub Online
24-25 lutego | Warszawa lub Online

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.

25-26 listopada | Gdańsk lub Online
09-10 grudnia | Wrocław
16-17 grudnia | Warszawa lub Online
27-28 stycznia | Warszawa, Kraków lub Online

Prawo zamówień publicznych w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem. Elektronizacja zamówień publicznych i nowa ustawa PZP. (Noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).

03 grudnia do 06 grudnia | Zakopane lub Online
18 marca 2025 r. do 21 marca 2025 r. | Zakopane lub Online
20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r. | Zakopane lub Online
Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [Praktyczne ćwiczenia przy pomocy kamery video].

25-26 listopada | Gdańsk, Katowice lub Online
09-10 grudnia | Warszawa, Wrocław, Kraków lub Online
19-20 grudnia | Kraków lub Online
27-28 stycznia | Poznań, Gdańsk lub Online

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
KFS
szkolenia dofinansowane
BUR
Baza Usług Rozwojowych
Szkolenia online
terminy webinarów
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia w języku angielskim
Porady prawne
już od 100 zł