Strona główna Tematyka unijna OCENA MERYTORYCZNA PROJEKTÓW UNIJNYCH W RAMACH POKL DLA CZŁONKÓW KOP

OCENA MERYTORYCZNA PROJEKTÓW UNIJNYCH W RAMACH POKL DLA CZŁONKÓW KOP

Szkolenia zamknięte w zakresie: OCENA MERYTORYCZNA PROJEKTÓW UNIJNYCH W RAMACH POKL DLA CZŁONKÓW KOP

OCENA MERYTORYCZNA PROJEKTÓW UNIJNYCH W RAMACH POKL DLA CZŁONKÓW KOP - poglądowy projekt szkolenia zamkniętego:


Grupa docelowa:

Szkolenie przeznaczone jest dla zespołów, które dokunują oceny merytorycznej wniosków o dofinansowanie oraz biorą czynny udział w KOP.

Celem projektu jest przede wszystkim przekazanie Uczestnikom wiedzy na temat oceny merytorycznej projektów unijnych w ramach POKL. Warsztaty zostaną prowadzone na podstawie dwóch projektów – projektu innowacyjnego z komponentem ponadnarodowym oraz projektu standardowego. Każdy etap pracy grupowej zostanie zakończony prezentacją grup i omówieniem wyników. Elementem pracy będzie wskazanie słabych i mocnych stron projektu oraz zaprezentowanie aspektów, które projektodawca powinien udoskonalić. Realizacja programu szkolenia jest oparta na posiadanej przez uczestników wiedzy teoretycznej i ma na celu wymianę doświadczeń i doskonalenie standardów oceny projektu.

Poglądowy program szkolenia*:

*W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia.

DZIEŃ I

1.Wprowadzenie: przedstawienie trenera i uczestników, prezentacja programu i celów szkolenia oraz metod pracy

Zasady oceny merytorycznej projektów

Kryteria oceny projektów

Zasady dokonywania oceny merytorycznej projektów

Specyficzne aspekty oceny projektu

Polityki horyzontalne

Innowacyjność projektu

Ryzyko związane z realizacją projektu


2.Ocena projektu pod kątem spełnienia zasady równości szans kobiet i mężczyzn

Kontekst zasady równości szans

Ujęcie zasady równości szans w projekcie

Standard minimum jako narzędzie oceny projektu

Ocena spełnienia zasady równości szans w projekcie na podstawie studium przypadku - praca w grupach


3.Innowacyjność projektów

Cechy projektów innowacyjnych

Aspekty innowacyjności w projekcie

Zasady oceny innowacyjności projektu

Ocena innowacyjności projektu na podstawie studium przypadku - praca w grupach


4.Ryzyko w projekcie

Rodzaje ryzyk w projekcie

Narzędzia oceny ryzyka w projekcie

Strategie ograniczania ryzyka w projekcie

Ocena ryzyka w projekcie na podstawie studium przypadku - praca w grupach

Dzień II

5.Ocena uzasadnienia potrzeby realizacji projektu na podstawie studium przypadku - praca w grupach

Ocena celów ogólnych i szczegółowych projektu - na podstawie studium przypadku - praca w grupach


6.Ocena opisu grupy docelowej projektu - na podstawie studium przypadku - praca w grupach

Ocena opisu zadań - na podstawie studium przypadku - praca w grupach

Ocena sposobu zarządzania projektem - na podstawie studium przypadku - praca w grupach

7.Ocena potencjału projektodawcy - na podstawie studium przypadku - praca w grupach

Ocena oddziaływania projektu - na podstawie studium przypadku - praca w grupach

Ocena potencjału wnioskodawcy - na podstawie studium przypadku - praca w grupach


8.Podsumowanie wyników warsztatów

Najczęściej spotykane problemy w ocenie wniosków o udzielenie dotacji POKL

Etyka i konflikt interesów w ocenie projektów POKL

9.Zakończenia szkolenia

Dlaczego szkolenie w formule zamkniętej?
    O wyborze szkoleń zamkniętych decydują liczne korzyści:
    ?Szkolenie zamknięte jest dedykowane dokładnie określonej grupie odbiorców wywodzącej się z jednej firmy, instytucji. Naszym ekspertom pozwala to na zapoznanie się ze specyfiką Państwa pracy, kulturą organizacyjną i funkcjonującymi modelami, np. sprzedaży, marketingu czy zarządzania.
    ?Mamy możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Państwa firmy, instytucji.
    ?Dopasujemy program szkolenia do ram czasowych określonych przez Państwa.
    ?Przygotowując szkolenie zamknięte, mamy możliwość przeprowadzenia dokładnej analizy potrzeb szkoleniowych przyszłych uczestników szkolenia. Często, szczególnie przy programach szkoleniowych dedykowanych dużej liczbie pracowników, budowa programu szkoleniowego poprzedzona jest tzw.zogniskowanym wywiadem grupowym (grupa fokusowa). Wszystko po to, aby szkolenie dokładnie odpowiadało faktycznym potrzebom i oczekiwaniom uczestników.
    ?W zależności od potrzeb i wymagań możemy wykorzystać te metody treningu, które dają największe efekty i są najbardziej odpowiednie dla danej grupy docelowej.
    ?Podczas szkoleń zamkniętych uczestnicy pracują na realnych przykładach ze swojego życia zawodowego („business case”).
    ?Podobne realia zawodowe uczestników umożliwiają dodatkowo wymianę doświadczeń i uczenie się uczestników od siebie nawzajem. Wymiana najlepszych praktyk sprzyja wysokiej efektywności procesu uczenia się i doskonalenia umiejętności.
    ?Szkolenie zamknięte kończy zawsze ewaluacja, po której nasz zespół przygotowuje dla Państwa raport . Jest on punktem wyjścia do dalszych działań szkoleniowych dla danej grupy odbiorców.
    ?Warto także dodać, że ważną korzyścią, wynikającą ze szkoleń zamkniętych, jest integracja pracowników, poprawa komunikacji w firmie i jakości współpracy zespołowej w codziennej pracy.

Uwaga! Szkolenia zamknięte realizujemy na terenie całego kraju



Kontakt w sprawie szkolenia zamkniętego:

W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Departament szkoleń zamkniętych:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
ul. Żmigrodzka 41/49
60-171 Poznań
alt

Godziny pracy biura: Pn-Pt 07.30 - 18.00

Departament szkoleń zamkniętych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

projekty@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl


W przypadku potrzeby przeszkolenia 1-5 pracowników zachęcamy do zapoznania się z propozycjami szkoleń otwartych:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia online
terminy webinarów
Porady prawne
już od 100 zł