Strona główna Szkolenia zamkniete dla administracji Postępowanie egzekucyjne w administracji

Postępowanie egzekucyjne w administracji

PROPOZYCJA SZKOLENIA DEDYKOWANEGO DLA PAŃSTWA PRACOWNIKÓW:

Postępowanie egzekucyjne w administracji
- poglądowy projekt szkolenia zamkniętego:

Grupa docelowa:
  • Pracownicy, kadra kierownicza, osoby pracujące w zespołach, kontaktujące się z klientami. Wszyscy, którzy chcieliby:
  • lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi,
  • nauczyć się odmawiać,
  • mówić szczerze i otwarcie o swoich emocjach, potrzebach, oczekiwaniach i opiniach,
  • umieć konstruktywnie reagować na ocenę i krytykę,
  • czuć się pewniej w kontaktach z innymi ludźmi,
  • potrafić zadbać o własne interesy,
  • wyznaczać granice i komunikować jasne zasady tego, jak chcą być traktowani przez innych,
  • nie rezygnując z siebie, lepiej komunikować się w roli przełożonego, podwładnego, członka zespołu.
 

Serdecznie zapraszamy do wypełnienia formularza zapytania ofertowego, aby uzyskać kompleksową ofertę: Zapytanie ofertowe


Poglądowy program szkolenia*:
*W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia.

Postępowanie egzekucyjne w administracji

Dzień I
1. Wprowadzenie
2. Omówienie zmian w ustawie Prawo o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
3. Uczestnicy postępowania egzekucyjnego w administracji:
a) wierzyciel
b) organ egzekucyjny
c) zobowiązany
4. Wierzyciel i organ egzekucyjny jako jeden podmiot
5. Zasady postępowania egzekucyjnego w administracji
6. Zbieg postępowań egzekucyjnych
a) zbieg postępowań egzekucyjnych w administracji
b) zbieg egzekucji administracyjnej i sądowej (komorniczej)
7. Przebieg postępowania egzekucyjnego w administracji
a) wszczęcie postępowania
b) czynności egzekucyjne
c) zawieszenie/umorzenie postępowania
d) zakończenie postępowania
8. Tytuł egzekucyjny
9. Wyłączenia spod egzekucji
10. Środki prawne (zaskarżenia i ochrony) w postępowaniu egzekucyjnym w administracji
a) zarzuty
b) zażalenie
c) skarga na czynności egzekucyjne
d) wniosek o wyłączenie spod egzekucji
11. Koszty postępowania egzekucyjnego
12. Egzekucja należności pieniężnych
13. Egzekucja obowiązków niepieniężnych

Dzień II
Blok A Wierzyciel w postępowaniu egzekucyjnym
14. Wierzyciel prawa i obowiązki
15. Relacja wierzyciel organ egzekucyjny w toku postępowania
16. Środki zaskarżenia przysługujące wierzycielowi
17. Wierzyciel i organ egzekucyjny jako jeden podmiot aspekty praktyczne
18. Tytuł wykonawczy i małżonek (małżonkowie?) jako zobowiązany
Blok B Organ egzekucyjny w postępowaniu egzekucyjnym
19. Organ egzekucyjny obowiązki związane z wszczęciem, prowadzeniem i zakończeniem postępowania
20. Organ egzekucyjny w relacji z wierzycielem
21. Organ egzekucyjny w relacji z zobowiązanym
22. Organ egzekucyjny w relacji z innymi uczestnikami postępowania
23. Efektywne prowadzenie egzekucji należności pieniężnych
Blok C Środki prawne przysługujące zobowiązanemu i innym uczestnikom postępowania
24. Zobowiązany środki prawne i reakcja wierzyciela/organu egzekucyjnego
25. Inni uczestnicy środki prawne i reakcja wierzyciela/organu egzekucyjnego
Blok D Skuteczna egzekucja kazusy
26. Kazusy
a) egzekucja z wynagrodzenia za pracę
b) egzekucja z rachunku bankowego
c) grzywna w celu przymuszenia do wykonania obowiązku niepieniężnego
d) przymus bezpośredni
27. Podsumowanie

Dlaczego szkolenie w formule zamkniętej?
    O wyborze szkoleń zamkniętych decydują liczne korzyści:
     
    Szkolenie zamknięte jest dedykowane dokładnie określonej grupie odbiorców wywodzącej się z jednej firmy, instytucji. Naszym ekspertom pozwala to na zapoznanie się ze specyfiką Państwa pracy, kulturą organizacyjną i funkcjonującymi modelami, np. sprzedaży, marketingu czy zarządzania.
     
    Mamy możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Państwa firmy, instytucji.
     
    Dopasujemy program szkolenia do ram czasowych określonych przez Państwa.
     
    Przygotowując szkolenie zamknięte, mamy możliwość przeprowadzenia dokładnej analizy potrzeb szkoleniowych przyszłych uczestników szkolenia. Często, szczególnie przy programach szkoleniowych dedykowanych dużej liczbie pracowników, budowa programu szkoleniowego poprzedzona jest tzw.zogniskowanym wywiadem grupowym (grupa fokusowa). Wszystko po to, aby szkolenie dokładnie odpowiadało faktycznym potrzebom i oczekiwaniom uczestników.
     
    W zależności od potrzeb i wymagań możemy wykorzystać te metody treningu, które dają największe efekty i są najbardziej odpowiednie dla danej grupy docelowej.
     
    Podczas szkoleń zamkniętych uczestnicy pracują na realnych przykładach ze swojego życia zawodowego („business case”).
     
    Podobne realia zawodowe uczestników umożliwiają dodatkowo wymianę doświadczeń i uczenie się uczestników od siebie nawzajem. Wymiana najlepszych praktyk sprzyja wysokiej efektywności procesu uczenia się i doskonalenia umiejętności.
     
    Szkolenie zamknięte kończy zawsze ewaluacja, po której nasz zespół przygotowuje dla Państwa raport . Jest on punktem wyjścia do dalszych działań szkoleniowych dla danej grupy odbiorców.
     
    Warto także dodać, że ważną korzyścią, wynikającą ze szkoleń zamkniętych, jest integracja pracowników, poprawa komunikacji w firmie i jakości współpracy zespołowej w codziennej pracy.

Uwaga! Szkolenia zamknięte realizujemy na terenie całego kraju


Kontakt w sprawie szkolenia zamkniętego:

W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Departament szkoleń zamkniętych:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:


Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań


Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00
Departament szkoleń zamkniętych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

projekty@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl


W przypadku potrzeby przeszkolenia 1-5 pracowników zachęcamy do zapoznania się z propozycjami szkoleń otwartych:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2024 SZKOLENIA-SEMPER.PL
SEMPER ul. Libelta 1a/2 61-706 Poznań
Nasze oddziały: Szkolenia Wrocław | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Kraków | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Poznań | Szkolenia Gdańsk
Zamów Voucher
na szkolenie
Zadaj pytanie
w sprawie szkolenia
Szkolenia online
terminy webinarów
Porady prawne
już od 100 zł