PROPOZYCJA SZKOLENIA DEDYKOWANEGO DLA PAŃSTWA PRACOWNIKÓW:
Kluczowe rozmowy menedżera - warsztaty praktyczne efektywnej komunikacji na stanowisku kierowniczym.
- poglądowy projekt szkolenia zamkniętego:
- kadra kierownicza urzędów oraz firm,
- dyrektorzy, kierownicy, menedżerowie, którym zależy na lepszym zarządzaniu zespołem i sprawniejszym realizowaniu jego celów,
- koordynatorzy zespołów projektowych,
- osoby, które chcą budować swój autorytet przełożonego,
- pracownicy planujący rozwój w kierunku zarządzania personelem.
Serdecznie zapraszamy do wypełnienia formularza zapytania ofertowego, aby uzyskać kompleksową ofertę: Zapytanie ofertowe
*W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia.
Kluczowe rozmowy menedżera - warsztaty praktyczne efektywnej komunikacji na stanowisku kierowniczym.
1. Ja w roli szefa:
- jaki/-a jestem jako przełożony/-a,
- moje zasady szefa – jak je sformułować i komunikować podwładnym.
2. Podstawy komunikacji w pracy menedżera:
- niezawodne narzędzia komunikacji szefa,
- komunikacja werbalna i niewerbalna przełożonego
- sposoby komunikowania się przełożonego i pracowników.
3. Rozmowa rekrutacyjna – jak znaleźć odpowiedniego pracownika:
- wady i zalety rozmowy – jak ograniczyć te pierwsze i wykorzystać drugie,
- struktura rozmowy rekrutacyjnej,
- employer branding - jak budować podczas rozmowy pożądany wizerunek pracodawcy,
- jak pytać o motywację i tzw. miękkie kompetencje.
4. Komunikowanie poleceń i delegowanie zadań:
- polecenie czy prośba – asertywne komunikaty szefa,
- przebieg rozmowy z pracownikiem,
- mity delegowania,
- dopasowanie zadania do etapu rozwoju pracownika.
5. Rozmowa o rezultatach – udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej:
- jak przygotować się do rozmowy,
- warunki skutecznego feedback’u,
- narzędzia - algorytmy udzielania informacji zwrotnej,
- trudności w przekazywaniu feedbacku.
6. Nagradzanie i rozmowa z docenianym pracownikiem:
- dlaczego motywowanie, które znamy nie działa i co działa,
- lista nagród – różne sposoby doceniania,
- dopasowanie do potrzeb pracownika,
- przepis na udaną rozmowę doceniającą pracownika.
7. Rozmowa dyscyplinująca i karanie pracownika:
- dopasowanie sankcji,
- zasady i przebieg rozmowy dyscyplinującej,
- procedura dyscyplinowania pracownika podzielona na etapy,
- zwalnianie pracownika.
8. Konflikty i radzenie sobie z trudnymi pracownikami:
- rola komunikacji przełożonego w zarządzaniu konfliktem,
- typy trudnych pracowników i możliwe sposoby komunikowania się i działania.
9. Najczęstsze błędy podczas rozmów przełożonego i zapobieganie im:
- komunikaty, które utrudniają kierownikowi osiągnięcie celów poszczególnych rozmów.
10. Podsumowanie i zakończenie warsztatów.
O wyborze szkoleń zamkniętych decydują liczne korzyści:
Szkolenie zamknięte jest dedykowane dokładnie określonej grupie odbiorców wywodzącej się z jednej firmy, instytucji. Naszym ekspertom pozwala to na zapoznanie się ze specyfiką Państwa pracy, kulturą organizacyjną i funkcjonującymi modelami, np. sprzedaży, marketingu czy zarządzania.
Mamy możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Państwa firmy, instytucji.
Dopasujemy program szkolenia do ram czasowych określonych przez Państwa.
Przygotowując szkolenie zamknięte, mamy możliwość przeprowadzenia dokładnej analizy potrzeb szkoleniowych przyszłych uczestników szkolenia. Często, szczególnie przy programach szkoleniowych dedykowanych dużej liczbie pracowników, budowa programu szkoleniowego poprzedzona jest tzw.zogniskowanym wywiadem grupowym (grupa fokusowa). Wszystko po to, aby szkolenie dokładnie odpowiadało faktycznym potrzebom i oczekiwaniom uczestników.
W zależności od potrzeb i wymagań możemy wykorzystać te metody treningu, które dają największe efekty i są najbardziej odpowiednie dla danej grupy docelowej.
Podczas szkoleń zamkniętych uczestnicy pracują na realnych przykładach ze swojego życia zawodowego („business case”).
Podobne realia zawodowe uczestników umożliwiają dodatkowo wymianę doświadczeń i uczenie się uczestników od siebie nawzajem. Wymiana najlepszych praktyk sprzyja wysokiej efektywności procesu uczenia się i doskonalenia umiejętności.
Szkolenie zamknięte kończy zawsze ewaluacja, po której nasz zespół przygotowuje dla Państwa raport . Jest on punktem wyjścia do dalszych działań szkoleniowych dla danej grupy odbiorców.
Warto także dodać, że ważną korzyścią, wynikającą ze szkoleń zamkniętych, jest integracja pracowników, poprawa komunikacji w firmie i jakości współpracy zespołowej w codziennej pracy.
Uwaga! Szkolenia zamknięte realizujemy na terenie całego kraju
W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl
lub zachęcamy do skorzystania z
formularza zapytania ofertowego.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00
Departament szkoleń zamkniętych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
projekty@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl