Szkolenia zamknięte w zakresie: EFEKTYWNEJ OBSŁUGI SEKRETARIATU
Profesjonalna sekretarka/asystentka - poglądowy projekt szkolenia zamkniętego:
Projekt szkolenia został przygotowany z myślą o sekretarkach, asystentkach oraz pracownikach, którzy w pracy zawodowej pomagają swoim przełożonym w sprawach administracyjnych, w organizowaniu korespondencji, w sporządzaniu notatek, są odpowiedzialni za umawianie spotkań, opiekę nad gośćmi, pośredniczą w kontaktach między kierownictwem i personelem oraz interesantami, nadzorują także zgodnie z ustalonym harmonogramem przebieg dnia pracy a także zajmują się innymi czynnościami pomocniczymi.
*W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia.
1.Powitanie uczestników.
2.Prezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie obsługi sekretariatu, biura zarządu.
3. Komunikacja interpersonalna - najważniejsze zagadnienia i umiejętności:
• kontakt osobisty
• umiejętność słuchania
• wywieranie pozytywnego wrażenia
• zakłócenia w skutecznej komunikacji
• wpływ na pozytywny wizerunek firmy, instytucji
• mowa ciała
• zachowanie w sytuacjach trudnych i stresujących.
4. Komunikacja telefoniczna:
• właściwe przyjmowanie komunikatów
• strategie postępowania z różnymi typami rozmówców
• profesjonalizm i efektywność.
5. Komunikacja pisemna:
• Podstawowe zagadnienia związane z komunikacją pisemną.
6. Profesjonalna obsługa klienta:
• rozpoznawanie potrzeb klienta
• porozumiewanie się z wymagającymi klientami
• prawidłowe przekazywanie informacji
.
7. Zarządzanie czasem:
• optymalne wykorzystanie czasu pracy
• skuteczność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresujących
• organizacja pracy.
8. Savoir-Vivre:
• dobre maniery
• image sekretarki/asystentki
• wizerunek firmy/instytucji.
9. Profesjonalna organizacja spotkań:
• ustalanie terminów spotkań
• witanie gości
• obsługa spotkań (podawania kawy/herbaty)
.
10. Podsumowanie warsztatów - dyskusja moderowana.
O wyborze szkoleń zamkniętych decydują liczne korzyści:
?Szkolenie zamknięte jest dedykowane dokładnie określonej grupie odbiorców wywodzącej się z jednej firmy, instytucji. Naszym ekspertom pozwala to na zapoznanie się ze specyfiką Państwa pracy, kulturą organizacyjną i funkcjonującymi modelami, np. sprzedaży, marketingu czy zarządzania.
?Mamy możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Państwa firmy, instytucji.
?Dopasujemy program szkolenia do ram czasowych określonych przez Państwa.
?Przygotowując szkolenie zamknięte, mamy możliwość przeprowadzenia dokładnej analizy potrzeb szkoleniowych przyszłych uczestników szkolenia. Często, szczególnie przy programach szkoleniowych dedykowanych dużej liczbie pracowników, budowa programu szkoleniowego poprzedzona jest tzw.zogniskowanym wywiadem grupowym (grupa fokusowa). Wszystko po to, aby szkolenie dokładnie odpowiadało faktycznym potrzebom i oczekiwaniom uczestników.
?W zależności od potrzeb i wymagań możemy wykorzystać te metody treningu, które dają największe efekty i są najbardziej odpowiednie dla danej grupy docelowej.
?Podczas szkoleń zamkniętych uczestnicy pracują na realnych przykładach ze swojego życia zawodowego („business case”).
?Podobne realia zawodowe uczestników umożliwiają dodatkowo wymianę doświadczeń i uczenie się uczestników od siebie nawzajem. Wymiana najlepszych praktyk sprzyja wysokiej efektywności procesu uczenia się i doskonalenia umiejętności.
?Szkolenie zamknięte kończy zawsze ewaluacja, po której nasz zespół przygotowuje dla Państwa raport . Jest on punktem wyjścia do dalszych działań szkoleniowych dla danej grupy odbiorców.
?Warto także dodać, że ważną korzyścią, wynikającą ze szkoleń zamkniętych, jest integracja pracowników, poprawa komunikacji w firmie i jakości współpracy zespołowej w codziennej pracy.
Uwaga! Szkolenia zamknięte realizujemy na terenie całego kraju
W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
ul. Żmigrodzka 41/49
60-171 Poznań
Godziny pracy biura: Pn-Pt 07.30 - 18.00
Departament szkoleń zamkniętych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
projekty@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl