Nie znalazłeś odpowiedniego terminu, miasta i masz do przeszkolenia minimum 4 pracowników?
Zamów wycenę szkolenia zamkniętego
Zobacz więcej:
Opis szkolenia
Serdecznie zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnych warsztatach: Warsztaty sprzedażowe dla zapracowanych handlowców: Jak zmienić szansę handlową w lojalnego klienta?
Grupa docelowa
-Handlowcy stacjonarni i terenowi
-Przedstawiciele handlowi
-Kierownicy zespołów sprzedażowych
-Pracownicy biur obsługi klienta
-Inżynierowie wspierający sprzedaż
-Pracownicy działu marketingu
Cel szkolenia
-zwiększenie efektywności przedstawicieli handlowych,
-zwiększenie procentowego udziału podpisanych kontraktów w koszyku prowadzonych przez przedstawicieli szans handlowych,
-stworzenie/wypracowanie MMK (Mapy Motywacji Klientów), na bazie doświadczeń uczestników szkolenia,
-poznanie i przećwiczenie efektywnych modeli prowadzenia rozmów telefonicznych z potencjalnymi klientami w oparciu o MMK (Mapa Motywacji Klientów),
-ćwiczenie strategii (techniki) 30s. reklamy jako efektywnego narzędzia prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami,
-wykorzystanie technik zarządzania uwagą rozmówcy w trakcie rozmowy telefonicznej,
-poznanie technik reagowania w przypadku niechęci klienta do kontynuowania rozmowy czyli jak poradzić sobie z NIE, DZIĘKUJĘ oraz sterowanie pierwotnymi obiekcjami klientów,
-techniki umawiania się na spotkania handlowe,
-wypracowanie umiejętności zdiagnozowania rzeczywistego powodu, dla którego klient mówi nie podjęcie prób neutralizacji tego powodu,
-wykorzystanie sekwencji SPIN w zamykaniu sprzedaży,
-poznanie i przećwiczenie technik domykania prowadzonych szans handlowych,
-ćwiczenie zamknięć dostosowanych do specyfiki pracy uczestników szkolenia,
-zapoznanie się i przećwiczenie techniki PIWO (radzenie sobie z wtórnymi obiekcjami klientów) oraz techniki przygotowywania klientów do zamknięcia sprzedaży (próbne zamknięcia),
-zapoznanie się z najciekawszymi technikami zamykania rozmów handlowych oraz prowadzenia klientów do podjęcia decyzji zakupowych,
-praca nad postawami proaktywnymi w kontekście zarządzania prowadzonymi szansami handlowymi przez uczestników szkolenia.
Korzyści dla uczestników
-Osiągnięcie większej skuteczności zawodowej przedstawicieli handlowych i specjalistów odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klientów
-Zwiększenie motywacji do pracy
-Wzrost efektywności sprzedaży
-Większa satysfakcja klientów
-Umocnienie pozycji na rynku
-Ciekawe materiały szkoleniowe
Metodologia
Trenerzy
Program szkolenia
CZĘŚĆ I Z TELEFONEM W DŁONI
1. Kiedy nie widzisz klienta¦
Budowanie zaufania przez telefon
Rodzaje potrzeb/ motywacji klienta
Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy
2. Stworzenie wyjściowego katalogu problemów (motywacji) klientów Mapa Motywacji Klientów
Rodzaje potrzeb Klienta
Co jest ważniejsze potrzeba czy motywacja
MMK jako wsad do rozpoczęcia kontaktu telefonicznego z klientem
Cztery płaszczyzny motywacji klientów stworzenie MMK
Perspektywa realizacji celów biznesowych organizacji (bądź indywidualnego klienta)
Perspektywa finansów
Perspektywa ryzyka i bezpieczeństwa
Perspektywa procesu
3. Profesjonalna praca przedstawiciela handlowego z telefonem
Jak i kiedy zadzwonić?
Skuteczna struktura rozmowy telefonicznej.
Czy w ogóle pytać o czas rozmowy?
Kultura rozmowy telefonicznej.
Technika 30.s reklamy prezentacja i ćwiczenia praktyczne, umawianie się na spotkania
Jak wykorzystać MMK w technice 30.s reklamy?
4. Ten gość po drugiej stronie linii¦
Rodzaje rozmówców
Język strat i język korzyści klienta
Kiedy Klient boi się rozmawiać?
Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec dzwoniących przedstawicieli handlowych?
Czy można przyspieszyć decyzję o zakupie?
Kiedy Klient jest gotów by kupić i jak do tego doprowadzić?
Skrypty i scenariusze rozmów czy klienci to lubią?
Własna ścieżka wady i zalety.
CZĘŚĆ II DOMYKANIE KONTRAKTÓW
5. Dzisiaj sprzedaż to: RELACJA I KONSEKWENCJA
Dlaczego jedni przedstawiciele są lepsi niż inni w tym co robią?
Znaczenie proaktywności w procesie sprzedaży
Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
Dostrajanie się do Klienta
Pięć błędów kardynalnych w proaktywnym procesie handlowym
6. Obiekcje, obiekcje¦. to dobrze czy źle?
Zastrzeżenia jako wyzwania.
Poznaj najgłupsze pytanie handlowców na świecie i zostaw je konkurencji, czyli o tym jak dobre pytania mogą szkodzić
Skuteczny schemat odpowiedzi na obiekcje metoda PIWO
7. Zamykanie sprzedaży
Co dzieje się w organizacji klienta, kiedy nas tam nie ma?
Zbieranie informacji z rynku
Współpraca z decydentem, doradcą, ekspertem w firmie klienta (lub z klientem indywidualnym)
Po wysłaniu oferty moje działania
Znaczenie proaktywności w pilnowaniu kontraktu
Decyzyjność klienta decydenci w procesie decyzyjnym
Potrzeby różnych interesariuszy w kontekście działania naszych produktów/usług
Przygotowanie klienta do procesu decyzyjnego
Technika kontraktowania funkcja w zamykaniu sprzedaży
Próbne zamknięcie sekwencja SELL (Show, Explain, Lead, Let)
Kto będzie sprzedawał za nas w organizacji klienta?
Przygotowanie partnera handlowego do sprzedaży wewnątrz organizacji
Techniki zamykania sprzedaży:
o zamknięcie zapraszające (proste)
o zamknięcie alternatywne
o zamknięcie bezpośrednie
o zamknięcie z ostrego kąta - pułapka na niedźwiedzie
o zamknięcie na autoryzację
o zamknięcie na muszę to jeszcze przemyśleć
o zamknięcie negatywne odwrócenie
o zamknięcie na bezczela
Niech klient sam sobie zamknie sprzedaż! czyli sekwencja SPIN w domykaniu sprzedaży.
Informacje organizacyjne
Inwestycja
Zgłoszenie
Kontakt
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00
Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Uwagi
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z
formularza zapytania ofertowego.