►Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej. 3-dniowe inspirujące warsztaty w Zakopanem / zakwaterowanie i pełne wyżywienie w cenie szkolenia.
Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej. 3-dniowe inspirujące warsztaty w Zakopanem / zakwaterowanie i pełne wyżywienie w cenie szkolenia.
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na podniesieniu kompetencji w obszarze prowadzenia skutecznych negocjacji, autoprezentacji oraz wzmocnieniu umiejętności budowania pozytywnych i długofalowych relacji zawodowych.
Cel szkolenia
Dzień I i II
-uzyskanie indywidualnej charakterystyki stylu negocjacyjnego;
-zdobycie umiejętności planowania, prowadzenia oraz w produktywny sposób zamykania negocjacji zgodnie ze swoimi celami i oczekiwaniami;
-zdobycie umiejętności radzenia sobie z manipulacją ze strony Partnerów negocjacji oraz skuteczne i etyczne wywierania na nich wpływu;
-zdobycie umiejętności budowania trwałych relacji zawodowych.
Dzień III
Najważniejszym celem trzeciego dnia szkolenia jest rozwinięcie umiejętności profesjonalnej autoprezentacji, tak aby z powodzeniem wpływać na przekonania słuchaczy do profesjonalnego przekazania wiedzy, informacji. Celem jest określenie własnego stylu negocjacji, autoprezentacji i wypracowanie indywidualnych metod jejgo wykorzystania w praktyce. Uczestnicy poznają techniki argumentowania, nawiązania kontaktu ze słuchaczami, prowadzenia dyskusji oraz radzenia sobie z atakiem lub presją słuchaczy. Szkolenie pozwoli na efektywne wykorzystanie wszystkich kanałów komunikacji, zwiększenie pewności siebie podczas procesów negocjacyjnych oraz poprawę własnego wizerunku w oczach innych ludzi.
Korzyści dla uczestników
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
-Przygotowywać się w metodyczny sposób do każdych rozmów negocjacyjnych.
-Dokonywać analizy interesów i stanowisk obu stron.
-Planować wynik negocjacyjny i kontrolować przebieg negocjacji pod kątem postawionego celu.
-Opanowanie umiejętności wypracowywania rozwiązań korzystnych dla obu stron.
-Bronić się przed próbami manipulacji i właściwie reagować na stosowane przez Partnera taktyki.
-Wypracować wynik negocjacji w algorytmie wygrany-wygrany.
-Radzić sobie z emocjami, konfliktem i tzw. trudnym negocjatorem.
Uczestnicy poznają również najważniejsze metody wywierania wpływu przydatne w prowadzeniu przekonujących wystąpień i procesów negocjacyjnych. Będą potrafili jasno i zrozumiale formułować myśli, budować własny wizerunek zgodny z zaplanowanymi celami, lepiej dobierać i prezentować argumenty oraz przygotować profesjonalne materiały. Będą potrafili zaprojektować, I przeprowadzić logiczną, klarowną i skuteczną rozmowę negocjacyjną aktywizującą słuchaczy do udziału w dyskusji.
Metodologia
Szkolenie stacjonarne
Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:
Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.
SZKOLENIE REALIZOWANE PRZY UŻYCIU KAMERY VIDEO
Szczególnie ciekawe i pozwalające spojrzeć na siebie z innej perspektywy będą zajęcia z użyciem kamery, podczas których każdy z uczestników szkolenia będzie mógł zostać poddany konstruktywnej ocenie.
Szkolenie on-line
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Doświadczony trener zarządzania i biznesu, coach i ceniony konsultant z zakresu negocjacji i mediacji. Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie dla menedżerów, negocjatorów oraz w coachingu. Pracuje metodami autorskimi, warsztatowymi, w atmosferze partnerstwa. Jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdyscyplinarnymi. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracował z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 10 mln zł. Pełnił szereg funkcji i ról w największych polskich przedsiębiorstwach, a najbardziej dumny jest z udziału swojego zespołu w projektach związanych z optymalizacją procesów biznesowych i zwiększaniem ich konkurencyjności. Posiada ponad kilkuletnią praktykę trenerską w kreowaniu wartości biznesowych i zarządzania ograniczeniami. Od kilku lat prowadzi szkolenia, treningi umiejętności dla kadry zarządzającej, doradców zespołów pracy oraz mediatorów. Jako prelegent wykorzystuje aktywne metody pracy z uczestnikami szkoleń, przekazując im praktyczną wiedzę i umiejętności.
Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Doświadczenie zdobywała jako: kierownik Biura Zarządu i Controllingu w spółce akcyjnej, dla której stworzyła, wdrożyła i poprowadziła cykl szkoleń dotyczących systemu controllingu dla kierowników tej spółki. Kolejne zajmowane stanowiska to menedżer zespołu sprzedawców i menedżer ds. szkoleń. Podczas swojej kariery zawodowej zbudowała i zarządzała zespołem, który osiągnął trzecie miejsce w Polsce za wyniki w sprzedaży w latach 2001-2002. Wieloletni trener i wykładowca między innymi w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Legnicy. Prowadziła szkolenia dla kadry menedżerskiej, negocjatorów, trenerów i pracowników: MSWiA, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Philip Morris, T.U. Allianz S.A., ING Bank Śląski, PZU S.A., KGHM, Skoda Auto Polska S.A., Zelmer S.A., Portów Lotniczych, sieci Intermarche i innych. Warsztat trenerski doskonaliła w Limra International Inc., uczestnicząc, jako moderator przy takich projektach jak: Management Skills Seminar i Unit Manager's Training Seminar.
Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom pracy menedżera, negocjatora i trenera. Jest współautorką EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń oraz platformy badawczej SPOT - systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie szkoleniami i badaniami. Specjalizuje się w szkoleniach trenerskich, negocjacyjnych i menedżerskich. Ceniona szczególnie za dużą wiedzę merytoryczną, ciekawy i inspirujący sposób prowadzenia zajęć oraz umiejętność motywowania Uczestników do rozwoju.
Ekspert SEMPER ds. negocjacji i mediacji. Trener biznesu, menedżer projektów, coach, wykładowca i konsultant HR. Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla zarządzających zespołami pracowniczymi oraz pracowników wymagających wsparcia metodologicznego. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich. Ekspert ds. negocjacji, zarządzania, budowania relacji zawodowych i autoprezentacji oraz windykacji należności. Prowadzi wysoko oceniane szkolenia z zakresu negocjacji, autoprezentacji, specjalizuje się również w warsztatach z komunikacji interpersonalnej, obsługi klienta oraz radzenia sobie ze stresem. Uznany konsultant w zakresie zarządzania zmianą oraz kreowania wizerunku instytucji publicznych i przedsiębiorstw. Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej i serwisach internetowych. Zwycięzca Plebiscytu „Porady praktyków 2013” portalu Treco.pl. Finalista konkursu „Mówca znakomity” („Gazeta Wyborcza w Poznaniu, 2007r.). Twórca wielu programów rozwojowych. Absolwent Politechniki (mgr inż.) i kilku studiów podyplomowych (zarządzanie – Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, komunikacja i promocja w biznesie – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, polsko-niemieckich menedżerskich studiów podyplomowych – Centrum Doskonalenia Zarządzania we Wrocławiu i programu studiów podyplomowych MBA ZZL w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu). Posiada certyfikaty trenerskie Akademii Trenera grupy Hause of Skiils, dyplom ukończenia warsztatów trenerskich w Centrum Szkoleniowym JET Szymona Kudły oraz w firmie Nowe Motywacje. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Logistyki i Wielkopolskiej Szkole Biznesu na studiach MBA. Stosuje Regułę Pareto w prowadzonych przez siebie szkoleniach: 80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykład wraz z podsumowaniem przez trenera.
Program szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
Dzień I i II
Rozpoczęcie warsztatów:
1.Powitanie uczestników.
2.Prezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie negocjacji.
Zagadnienia wprowadzające:
3.Ustalenie priorytetów.
4.Analiza stron negocjacji.
Ja w roli efektywnego negocjatora:
5.Budowanie autorytetu.
6.Rozpoznanie siebie - własny styl negocjowania.
7.Cechy profesjonalnego i skutecznego negocjatora w odniesieniu do wybranej branży i specyfiki pracy.
8.Jak podnieść efektywność własną i zespołu biorącego udział w rozmowach negocjacyjnych?
Wykorzystanie własnych predyspozycji podczas rozmów z Partnerami:
9.Rodzaje konfliktów i sposoby ich rozwiązywania.
10.Strategie negocjacyjne.
11.Negocjacje twarde lub miękkie.
12.Stosowanie technik wpływu społecznego w negocjacjach.
13.Przyjmowanie strategii w zależności od celu.
14.Podstawowe reguły w negocjacjach.
15.Techniki negocjacyjne.
16.Proces negocjacyjny.
17.Ustalenie potrzeb i możliwości partnera.
18.Ustalenie kwestii spornych i wspólnych.
19.Reguła wzajemnego szacunku.
20.Umiejętność mówienia i słuchania.
21.Zamykanie rozmów.
Sytuacje trudne w negocjacjach:
22.Błędy negocjacyjne.
23.Trudny partner.
24.Emocje w procesie negocjacyjnym.
25.Jak radzić sobie z obiekcjami, oporem i odmową ?
Ocena procesu negocjacyjnego:
26.Ustalenie rozwiązań alternatywnych.
Budowanie trwałych relacji zawodowych.
Dzień III
1. Zasady kreacji własnego wizerunku:
Nie tylko CO, lecz również JAK- Jak mówić by być słuchanym i właściwie zrozumianym?
Znaczenie mowy ciała w budowaniu wiarygodności - jakiej mimiki, jakich postaw, gestów używać by być pewnym sukcesu.
Niespójność mowy ciała i mowy werbalnej przyczyną klęski o czym pamiętać i czego bezwzględnie unikać.
2. Struktura dobrej prezentacji:
Cechy dobrego komunikatu.
Prawidłowa struktura - praktyczne reguły przygotowania komunikatów.
Wyznaczanie celów prezentacji.
Przegląd możliwych technik prezentacji.
Zasady doboru odpowiednich narzędzi prezentacyjnych do odbiorcy.
Bariery komunikacyjne przegląd i sposoby ich pokonywania.
3. Radzenie sobie w sytuacjach trudnych:
Co należy robić a czego absolutnie się wystrzegać w trakcie prezentacji.
Trema: sposoby rozładowania napięcia przed wystąpienia przy pomocy technik relaksacyjnych.
Stres w czasie prezentacji: Jak sprawić, by stres był naszym sprzymierzeńcem, a nie wrogiem sposoby radzenia sobie ze stresem i wykorzystywania go do motywacji.
Pytania: Jak umiejętnie odpowiedzieć na trudne lub niewygodne pytania.
Krytyka: Jak umiejętnie odpowiedzieć na uzasadnioną lub nieuzasadnioną krytykę.
Sytuacje Losowe - co zrobić, gdy zaskoczy nas sytuacja której nie jesteśmy w stanie przewidzieć?
4. Ćwiczenia Praktyczne:
Praca z kamerą analiza mocnych i słabych stron prezentacji uczestników.
Rozwijanie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych w oparciu o odegrane scenki.
Ćwiczenie sposobów odpowiadania na krytykę - trening asertywności.
Przygotowanie własnego, krótkiego wystąpienia na podstawie poznanych wcześniej zasad.
Prezentacje w grupach ćwiczeniowych.
Ewaluacja wystąpień w grupach w oparciu o poznane wcześniej zasady.
Dyskusja podsumowująca oraz możliwość zadawania pytań.
Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.
Informacje organizacyjne
Szkolenie stacjonarne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Szczegółowa agenda wydarzenia: Dzień I :
Przyjazd do hotelu i zakwaterowanie uczestników (doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00).
Kolacja.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Dzień II :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 10.00-18.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.
Dzień III :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.
Dzień IV :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Podsumowanie wydarzenia, wręczenie dyplomów Uczestnikom szkolenia, wyjazd z hotelu.
Szkolenie on-line
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 3 dni (łącznie 18h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 każdego dnia według harmonogramu:
Dzień I
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie Dzień II
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie Dzień III
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.
Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Inwestycja
Szkolenie stacjonarne
2790.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. -cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje również:
3 noclegi w Zakopanem w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 490 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego)
pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu
możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel (basen, sauna)
dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków finansowych: 2490 zł netto - udział w szkoleniu bez zakwaterowania (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad w każdym dniu szkolenia); 2790 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 2-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu); 3280 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 1-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu).
Szkolenie on-line
2190.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. -cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie
Szkolenie stacjonarne
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
Szkolenie on-line
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 - 4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Uwagi
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
ponad
0
zadowolonych uczestników
0
zaangażowania
ponad
0
zrealizowanych szkoleń
"Z przyjemnością wystawiam pozytywną opinię. Polecam SEMPER ze wzgledu na profesjonalizm, terminowość i starannie wybranych wykładowców prowadzących szkolenia".
"Warsztat przeprowadzony profesjonalnie, w zupełnie innej formie, niż wszystkie inne szkolenia, w których uczestniczyłem".
"Szkolenie spełniło moje oczekiwania w 100%. Bardzo podobało mi się teoretyczne połączenie z praktyką oraz aktywizacją uczestników."
"Pozytywnie oceniam szkolenie. Osoba prowadząca bardzo pomocna, niesamowita wiedza i gotowość w rozwiązaniu przedstawionych problemów."
"Całość tematyki i sposób jest przekazywania doskonały. Prowadzący – najwyższa klasa. Fachowe szkolenie prowadzone w miłej atmosferze. Wspaniała wiedza prowadzącego."
"Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, wszystkie zagadnienia omówione do wyczerpania. Bardzo dobre podejście prowadzącego."